Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@15:38:24 GMT

سیلی محکم انقلابیون سوان به امارات

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۸۲۵۷

سیلی محکم انقلابیون سوان به امارات

سودانی‌ها سیلی محکمی به امارات با عدم پذیرش محموله کمک‌های غذایی این کشور زدند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روزنامه الشرق قطر، انقلابیون سودانی سیلی محکمی به ابوظبی با عدم پذیرش محموله کمک‌های غذایی امارات زدند.

سودانی‌ها این کمک‌ها را چتری مخفی امارات دانستند و اینکه امارات به دنبال اهداف توطئه گرانه است و به دنبال دخالت در امور داخلی سودان و توطئه علیه انقلاب مردم سودان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که انقلابیون سودانی در میدان مقابل مقر فرماندهی ستاد ارتش سودان در خارطوم محموله کمک‌های اماراتی را پس زدند و خواستار بازگشت آن از جایی که آمده، شدند.

بر اساس این گزارش؛ کامیون حامل کمک‌های امارات پس از اعتراض تظاهرات کنندگان بازگشت.

تظاهرات کنندگان یکصدا شعار می‌دادند: برو برو

تاجر السر عثمان تحلیلگر سودانی در این باره گفت: امارات موفق به اجرای طرح‌هایش نمی‌شود مگر اینکه بستر محلی وجود داشته باشد و گرنه امارات سست‌تر از خانه عنکبوت است. انقلابیون با پس زدن کمک‌های امارات، آگاهی خود را نشان دادند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محموله کمک های غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۸۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند

کرم الله محبوبی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دانش آموزان دبیرستان پسرانه غیر دولتی علامه دهخدا با مشارکت در پویش دانش آموزی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، با اهدای پول توجیبی خود به ستاد مردمی دیه استان یک زندانی غیر عمد را آزاد کردند.

وی افزود: علاوه بر مشارکت دانش آموزان در این پویش، باقیمانده بدهی این زندانی نیز توسط نیکوکاران استان برای آزادی و بازگشت این شخص به آغوش خانواده‌اش فراهم شد.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان بیان کرد: تا فرا رسیدن دهه کرامت ۷ زندانی جرایم غیر عمد دیگر نیز با کمک دانش آموزان دبیرستان پسرانه غیر دولتی علامه دهخدا از زندان‌های استان آزاد خواهند شد.

کد خبر 6088091

دیگر خبرها

  • فیلم| محیط بان اعمال قانون کرد؛ متخلفان ماشین اورا آتش زدند!
  • پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • شوک بزرگ به تیم ملی؛ موسوی و غفور قید تیم ملی را زدند
  • تمجید فیلسوف اهل‌سنت از سیلی ایران به اسرائیل
  • فیلم| تمجید فیلسوف اهل سنت از سیلی ایران به اسرائیل
  • چرا قالیباف باخت؟ چه شد که پاجوش‌ها چنار‌ها را کنار زدند؟
  • چه شد که پاجوش‌ها چنار‌ها را کنار زدند؟