Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@11:35:51 GMT

شادی مضاعف سوارز و کوتینیو از حذف یونایتد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۸۲۶۹

به گزارش ایلنا، لوییس سوارس و فیلیپه کوتینیو، ستارگان سابق لیورپول از اینکه بارسلونا، منچستریونایتد را حذف کرد، خوشحالی مضاعفی دارند. آینده کوتینیو در بارسلونا نامشخص است اما او در هر حال گلی زیبا مقابل یونایتد به ثمر رساند و خیال تیمش را آسوده کرد. شادی پس از گل کوتینیو با مسی نشان می‌داد که او همچنان چهره‌ای محبوب در بارسلونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن برزیلی همچنین با گذاشتن دستانش روی گوش‌هایش واکنشی به منتقدانش نشان داد و گفت که حرف آنها را نمی‌شنود. نکته خوشحال‌کننده‌تر برای او و سوارس این است که - در صورت موفقیت لیورپول در بازی شب گذشته با پورتو- باید در آنفیلد به میدان بروند. سوارس و کوتینیو در سال 2014 که لیورپول مدعی قهرمانی بود بازیکنان کلیدی این تیم بودند اما این دو بازیکن با آن بازیکنانی که کنی دالگلیش و برندان راجرز برای لیورپول خریدند فرق دارند.

در لیورپول، هر هفته فشار روی آنها بود تا عملکرد درخشانی داشته باشند. در بارسلونا آنها نقش دوم را بازی می‌کنند و نقش اول متعلق به لیونل مسی است. این شاید باعث ناراحتی آنها شود اما در کل این دو بازیکن اهل آمریکای جنوبی توانسته‌اند به‌خوبی در خدمت بهترین بازیکن دنیا باشند و زمانی که مدافعان یونایتد حواسشان به مسی بود، آنها از فضاها به‌خوبی استفاده کردند.

این یکی از دلایلی است که باعث شد آنها دوست داشته باشند به نوکمپ بروند. مساله تنها بر سر جذابیت بارسلونا و تاریخچه، آب و هوای شهر و دستمزد بالاتر نیست. آنها فرصت این را یافته‌اند که با مسی بازی کنند و این مانند این است که از یک نفر بخواهند با راجر فدرر یک تیم دونفره را تشکیل بدهد یا با پل مک‌کارتنی یک آهنگ بسازد.

یونایتد بازی را عالی آغاز کرد ولی سوارس بود که توانست حمله‌ای خوب را روی دروازه این تیم ترتیب بدهد و روند بازی را برگرداند. حرکت او به جایی نرسید اما همان باعث شد بارسا روحیه بگیرد و مسی چند دقیقه بعد، روی یک ضربه تماشایی توپ را به کنج دروازه داوید دخئا رساند. بارسا با سیستم سنتی 3-3-4 بازی می‌کرد و مسی در سمت راست بود، سوارس در مرکز و کوتینیو در سمت چپ. کوتینیو در ابتدای حضور در نوکمپ در مرکز میدان بازی می‌کرد ولی نمی‌توانست بازی‌های ژاوی و اینیستا را تکرار کند. او ترجیح می‌دهد در سمت چپ خط حمله بازی کند. کوتینیو 26ساله بسیار تلاش کرد. او گل دوم بارسا را ساخت. سوارس و کوتینیو پس از گل دوم آزادی عمل بیشتری پیدا کردند.

کوتینیو در این بازی به عثمان دمبله ترجیح داده شد و به نظر هم راحت بازی کرد. او یک دریبل عالی داشت و کرنرهای بارسلونا را هم به‌خوبی می‌زد. کوتینیو همچنین گل سوم را به زیبایی به ثمر رساند و امیدهای یونایتد را از بین برد. بازیکنان بارسلونا برای شادی پس از گل به سمت او شتافتند و با او خوشحالی کردند. سپس سوارس تلاش کرد توپ را از بالای سر دخئا عبور دهد و به گل تبدیل کند. ضربه او روی سقف دروازه فرود آمد اما مهم نبود. بازگشت به آنفیلد و استقبال گرم از او در راه است.

منبع: دیلی‌میل

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بارسلونا منچستر یونایتد لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۸۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم

دیدار تیم‌های منچستریونایتد و شفیلد یونایتد در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر جزیره انگلیس با برتری منچستریونایتد به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچستریونایتد و شفیلد یونایتد شامگاه _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر جزیره انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد منچستریونایتد به‌پایان رسید.

دو گل شفیلد یونایتد را جیدن بوگل و بن بریرتون به‌ترتیب در دقایق ۳۵ و ۵۰ به‌ثمر رساندند.

هری مگوایر در دقیقه ۴۲، برونو فرناندز در دقایق ۶۱ (از روی نقطه پنالتی) و ۸۱ و راسموس هویلوند در دقیقه ۸۵ برای منچستریونایتد گلزنی کردند.

خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد کد خبر 747725

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • هر آنچه قرار است از دربی مرسی ساید بدانید
  • شادی بلینگام و واسکز در تهران تکرار شد! (عکس)
  • تن‌هاخ داغ کرد: نظرات تو شرم‌آور بود نه بازی ما
  • پای صحبت‌های ژوزه مورینیو: آن شادی در اولدترافورد زندگی من را تغییر داد
  • کری جنجالی ستاره اینتر: سرور میلانیم! (عکس)
  • شادی جنجالی رئالی ها مقابل بارسلونا، نسل به نسل ادامه دارد