Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@23:27:12 GMT

کونگ فوکار مرندی رکورد جهانی شنای سوئدی را شکست

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۸۳۸۹

کونگ فوکار مرندی رکورد جهانی شنای سوئدی را شکست

به گزارش خبرنگار مهر، عقیل قارداش زاده ورزشکار شهرستان مرند، رکورد شنای سوئدی را با ۱۱۲ شنا در مدت زمان ۵۱ ثانیه به نام خود ثبت ملی و جهانی کرد.

این رکورد با ۱۰۷ شنا در مدت یک دقیقه مربوط به رکورددارانی از کشورهای روسیه و آمریکا بود که امروز با افزایش ۵ پله‌ای در مدت زمان کمتر از یک دقیقه به نام غیور مرد آذربایجانی ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رکورد با حضور رئیس و داورانی از سازمان ثبت رکوردهای ملی در شهرستان مرند به ثبت رسید.

گفتنی است، رکورد جهانی شنای تک انگشتی ۷۴ حرکت در ۳۰ ثانیه در سال ۹۱ توسط عقیل قارداش زاده با حضور مسئولین استانی و کشوری به ثبت رسیده بود.

این در حالی است که ورزشکاری با حضور در برنامه «عصر جدید» ادعای شکستن این رکورد را داشت که نه تنها رکورد شکسته نشد بلکه این ورزشکار هیچ رکوردی را جابه جا نکرد و از روی اشتباه این حرکت را زد.

این حرکت باید با مشت‌های بسته و با ثبت بیش از ۵۲ حرکت انجام می‌شد تا رکورد ورزشکار هندوستانی شکسته شود که این اتفاق رخ نداد.

کد خبر 4595709

منبع: مهر

کلیدواژه: مرند ثبت رکورد کونگ فو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۸۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتضاح تاریخی؛ رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر انگلیس!

رکوردهای منفی یکی پس از دیگری برای تیم پوچتینو پس از عملکرد شرم‌آور مقابل آرسنال به ثبت می‌رسند.

طرفداری | چلسی رکورد بیش‌ترین گل خورده خود را در طول یک فصل از لیگ برتر انگلیس را شکست.

دیدار معوقه تیم‌های آرسنال و چلسی از چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس با شکست 5-0 آبی‌های لندن به پایان رسید. چلسی از همان ابتدای مسابقه تحت فشار بی‌امان آرسنال قرار گرفت و در نهایت با قبول یک باخت شرم‌آور، به تلخ‌ترین شکل ممکن استادیوم امارات را ترک کرد.

آرسنال 5-0 چلسی؛ آواز مهیب در قلب شهر قرمز

شکست 5-0 مقابل آرسنال، سنگین‌ترین باخت تاریخ آبی‌ها مقابل توپچی‌ها به شمار می‌رود که باعث شد در فاصله 6 بازی مانده تا پایان رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، رکورد جدیدی را به ثبت برسانند:

تعداد گل‌های خورده چلسی در لیگ برتر انگلیس پس از شکست مقابل آرسنال به عدد 57 رسید. این ضعیف‌ترین عملکرد دفاعی آبی‌ها از حیث گل خورده در تاریخ لیگ برتر به شمار می‌رود. این در حالی است که چلسی هنوز 6 بازی دیگر تا پایان فصل 24-2023 پرمیرلیگ در پیش دارد! پیش از این، رکورد بیش‌ترین گل خورده در طول یک فصل برای باشگاه لندنی به فصل 16-2015 بازمی‌گشت. (53 گل خورده در 38 بازی).

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست
  • نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟
  • کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟
  • هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید
  • افتضاح تاریخی؛ رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر انگلیس!
  • علی هیبتی کیست؟ از درگیری مسلحانه تا حرکت غیرورزشی
  • «پاندای کونگ‌فوکار ۴»؛ همچنان سرگرم‌کننده
  • رسمی: یک بازیکن دیگر از تیم ملی والیبال انصراف داد
  • عکس | حضور ورزشکار زن ایرانی با فرزند خردسالش در جام جهانی کره