Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@15:32:00 GMT

همدردی استقلالی‌ها با اسماعیلی

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۸۴۱۴

همدردی استقلالی‌ها با اسماعیلی

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران در حالی برای دیدار برابر الهلال عربستان در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز (شنبه) راهی امارات شدند که در این میان فرشید اسماعیلی به دلیل عمل جراحی و دوری از میادین نتوانست همراه با اعضای تیم به دبی برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود بازیکنان تیم فوتبال استقلال با قرار دادن پیام هایی در صفحات اجتماعی خود با فرشید اسماعیلی همدردی کردند و برای او آرزوی سلامتی داشتند .

فرشید اسماعیلی صبح امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت و این بازیکن تا ۲ ماه دیگر نمی تواند به میادین فوتبال باز گردد.

بیشتر بخوانید:

فتحی: استقلال شانس قهرمانی دارد / باقری فعلا محروم و تصمیم جدیدی برایش نگرفتیم

لیست بازیکنان استقلال برای سفر به امارات مشخص شد

محرومیت بازیکن استقلال فعلا ادامه دارد

انتهای پیام/

واکنش آبی پوشان به جراحی فرشید اسماعیلی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۸۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی در سال‌های اخیر یکی از بهترین دوره‌های ورزشی خود را تجربه کرده است. بازیکنی که پس از بازگشت از لیگ ستارگان قطر و حضور در ترکیب استقلال، توانست سطح کیفی بالای خود را با انجام بازی های خوب و موثر در ترکیب تیم نشان دهد که ثمره آن کسب قهرمانی بدون شکست با فرهاد مجیدی بود.

چشمی که از زمان دعوت به تیم ملی توسط کارلوس کی روش و گلزنی برابر ولز فوتبالش از این رو به آن رو شد، از آن زمان تاکنون توانسته است فرم ایده آل و مطلوب خود را حفظ کرده و کمتر کسی به یاد دارد که این بازیکن در سه فصل اخیر بازی ضعیفی را از خود نشان داده باشد.

عملکرد روزبه باعث شد که حتی نام او در میان بهترین بازیکنان سال فوتبال ایران نیز دیده شود. بازیکنی که می‌تواند هم در پست مدافع و هم هافبک دفاعی بازی کرده و وظایفی که کادر فنی به او محول میکند را به نحو احسن انجام دهد. او در این فصل نیز یک گل بسیار مهم و کلیدی را در دیدار برابر سپاهان به ثمر رساند که ممکن است تکلیف قهرمان لیگ را مشخص کند.

با این حال در فیفا دی اخیر نام روزبه چشمی در فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی از سوی امیر قلعه نویی دیده نشد. موضوعی که البته با تعجب اهالی فوتبال نیز همراه گردید و خود روزبه نیز در واکنش به این موضوع که آیا او به خاطر جوان گرایی در تیم ملی به اردوی اخیر دعوت نشده نیز پاسخ داد که سن خودش نیز چندان زیاد نیست و می‌توانسته به تیم ملی کمک کند. هرچند که به نظر می رسد در اردوهای بعدی شاهد حضور او در فهرست امیر قلعه نویی باشیم.

حالا روزبه که این روزها با انگیزه بالایی در تمرینات استقلال شرکت می‌کند، در حال آماده سازی خود است تا به همراه دیگر هم تیمی‌هایش مسابقات لیگ برتر را از سر بگیرد. جایی که استقلال به عنوان مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی در صدر جدول رده بندی قرار دارد و آنها امیدوار هستند با تکرار عملکرد خوب خود در سال گذشته بتوانند شگفتی ساز شده و جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای جواد نکونام و استقلالی‌ها
  • حرفهای عجیب سرمربی استقلالی در مورد جادوگری!
  • مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی
  • گزارش تصویری از تمرین امروز استقلالی‌ها
  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • تیم ملی نباید به خاطر جوانگرایی آسیب ببیند
  • تیم ملی نباید به خاطر جوانگرایی آسیب ببیند/ نیاز به بازیکنان جدید
  • استارت سرخپوشان با حضور هواداران در سال جدید
  • چرخش سریع استقلال مقابل قلعه‌نویی؛ نظر آبی‌ها بعد از چند ساعت کاملا عوض شد!