Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@06:16:50 GMT

ظریف سه شنبه به نیویورک سفر می‌کند

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۸۴۲۱

ظریف سه شنبه به نیویورک سفر می‌کند

«محمدجوادظریف» سه‌شنبه هفته جاری برای شرکت در نشست مجمع عمومی تحت عنوان گرامیداشت و ترویج روز بین‌المللی چندجانبه گرایی و دیپلماسی برای صلح به نیویورک سفر می‌کند.
نشست گرامیداشت و ترویج روز بین المللی چندجانبه گرایی و دیپلماسی برای صلح چهارشنبه در نیویورک برگزار می‌شود.
مجید تخت روانچی سفیر جدید و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد هم در این سفر وزیر امور خارجه را همراهی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منبع: پارسینه

کلیدواژه: محمدجواد ظریف نیویورک سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۸۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اذعان روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز به پیچیدگی موشک‌های ایران

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز اعلام کرد اواخر روز شنبه، ایران شروع به شلیک صد‌ها پهپاد و موشک به سمت اراضی اشغالی کرد.

نیویورک تایمز در ادامه افزود: موشک‌هایی که به گفته کارشناسان پیچیده‌تر از هر چیزی است که اسرائیل در شش ماه جنگ با حماس و متحدانش در منطقه تاکنون با آن مواجه شده بود.

این روزنامه آمریکایی ادعا کرد: پیش از این، اسرائیل با حملات هوایی حماس و جهاد اسلامیکه زرادخانه موشکی آنها شامل راکت‌های برد کوتاه (۱۲ تا ۲۵ مایلی) و تا حدود ۱۲۲ مایلی خانواده گراد، راکت‌های M-۳۰۲ ساخت سوریه با یک برد حدود ۱۰۰ مایل و همچنین موشک‌های فجر-۵  و نمونه مشابه هر دو با برد حدود ۵۰ روبرو شده بود.

سلاح‌هایی که ایران در روز شنبه استفاده کرد، می‌تواند بسیار دورتر حرکت کند و برخی از آنها می‌توانند بسیار سریع‌تر حرکت کنند.

فابیان هینز، کارشناس ارتش ایران در موسسه بین المللی مطالعات استراتژیک در برلین، در پستی در پلتفرم X مدعی شد که ایران احتمالا از موشک کروز توسعه یافته توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پاوه ۳۵۱ استفاده می‌کند. این موشک دارای برد بیشتری است.

بر اساس ادعای او نسخه‌های مختلفی از آن موشک نیز در اختیار انصارالله یمن و نیرو‌های الحشد الشعبی عراق قرار گرفته است.

 از سویی دیگر جفری لوئیس، یکی از اعضای هیات مشورتی امنیت بین‌المللی در وزارت امور خارجه آمریکا، در پستی در پلتفرم X گفت که ایران از موشک‌های کروز حمله زمینی استفاده می‌کند که می‌تواند یک تن مواد منفجره را حمل کند.

وی همچنین خاطرنشان کرد که بسیاری از زرادخانه موشک‌های بالستیک ایران برد کافی برای رسیدن به اراضی اشغالی را دارند. اگرچه پهپاد‌های ایران محموله‌های انفجاری بسیار کوچک‌تری نسبت به موشک‌ها حمل می‌کنند، اما این مزیت را دارند که می‌توانند شناور شوند و اهداف را جابجا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

دیگر خبرها

  • ضرورت بهره گیری شیوه های نوین در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف
  • با اقتدار از فرهنگ غنی اسلامی محافظت می‌کنیم
  • ایران در دیپلماسی بسیار فراتر از انتظار عمل کرد
  • عملیات «وعده صادق» و لزوم جدی گرفتن دیپلماسی انقلابی
  • حمله ایران تهدیدی برای مسجد الاقصی و مسلمانان بود!
  • اذعان روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز به پیچیدگی موشک‌های ایران
  • دو برنامه وزارت علوم برای توسعه دیپلماسی علم و فناوری
  • تهران میزبان نشست توسعه دیپلماسی علم و فناوری کشورهای سازمان کنفرانس اسلامی شد
  • با حضور ظریف برگزار می‌شود: کارگروه پژوهشی ـ کاربردی شبیه‌سازی شورای امنیت ملل متحد+ جزئیات
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، دانشگاه خودشناسی است/ دیپلماسی میان ایران و تاجیکستان مبتنی بر عشق است