Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@22:45:54 GMT

مهندسان سپاه از کوه قندیل به مناطق سیل زده رفتند

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۸۴۴۸

مهندسان سپاه از کوه قندیل به مناطق سیل زده رفتند

تهران- ایرنا- فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: گروه مهندسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از کوه های قندیل به مناطق سیل زده منتقل شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سپاه، سردار سرتیپ پاسدار «محمد پاکپور» با اشاره به اقدامات مهندسی نیروی زمینی سپاه در مناطق سیل زده عنوان داشت: تیمی که در قندیل کوه ها را می برید برای بازگشایی مسیرها و کارهای مهندسی در مناطق سیل زده اعزام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: گروه 43 امام علی یکی از گروه های نمونه نیروی زمینی سپاه است که با اقداماتش موجبات برقراری جاده های اصلی و 76 روستای استان لرستان شده است‌.
سردار پاکپور با تاکید بر اهمیت امداد رسانی نیروهای مسلح در مناطق سیل زده گفت: مردم شهید پرور استان های خوزستان و لرستان و گلستان و ایلام شهدای بسیاری تقدیم کشور کرده اند و وظیفه ما امداد رسانی به مردم عزیز مناطق سیل زده است.
فرمانده نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: ما مدیون خون شهدا هستیم و باید با همه امکانات وظیفه خود را انجام دهیم و این دقیقا همان اقدامی است که نیروهای مسلح و نیروی زمینی سپاه انجام می دهند.
سیام*9612 *2021**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي سپاه سيل 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۸۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله اسرائیل به سوریه / نیروی سپاه شهید شد

آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری دانشجو از «شهادت یک مستشار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه در اثر حملات هوایی شب گذشته به شرق سوریه» خبر داد.

این خبرگزاری نوشت: شهید بهروز واحدی از رزمندگان سپاه اسلام در اثر حملات هوایی شب گذشته به مناطقی در شرق سوریه به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • اعلام آخرین ملهت ثبت نام در بیست و یکمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال
  • پایش نوروزی مناطق کوهستانی و مرزی قندیل شهرستان پیرانشهر
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • (تصاویر) وداع با پیکر شهید «بهروز واحدی» نیروی سپاه قدس
  • بازدیدعیدانه فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق کشور
  • واکنش طالبان به حمله انتحاری علیه چینی‌ها در پاکستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • جزئیات جدید درباره پاسدار نیروی قدس سپاه که در سوریه به شهادت رسید
  • حمله اسرائیل به سوریه / نیروی سپاه شهید شد