Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق در بیانیه ای به مناسبت سالروز فتوای مرجعیت عالی عراق برای جهاد علیه گروه‌ تروریستی تکفیری داعش آن را افتخاری برای ملت عراق و صفحه زرینی در تاریخ توصیف کرد. ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از دفتر سید عمار حکیم، در بیانیه رئیس جریان حکمت ملی به مناسبت سالروز فتوای مرجعیت عالی عراق برای جهاد علیه داعش آمده است: با سربلندی و افتخار سالروز صدور فتوای جهاد کفایی از سوی مرجعیت عالی شیعه آیت الله عظمی سیستانی ـ دام ظله ـ را گرامی می داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتوایی که در لحظه ای صادر شد که کمترین چیزی که درباره اش می توان گفت این است که لحظه خطرناک برای عراق و منطقه و جهان بود.

در این بیانیه آمده است: از حرم مطهر حسینی ندای حق به صدا درآمد تا کشور را از نقشه ای شوم که تروریسم داعشی در پی اجرای آن در عراق و کشاندنش به سرتاسر منطقه و سپس جهان بود نجات داد و به جهان این حقیقت بزرگ را فهماند که این فتوا نقشه ای ویرانگر را نقش بر آب کرد و ورق را برگرداند و ابتکار عمل را به دست عراقی‌ها داد و آنان را به تحقق پیروزی های پی در پی و آزادسازی مناطق به یغمارفته در چنگ تروریسم کور واداشت.

عبدالمهدی: فتوای جهاد آیت الله سیستانی نقطه عطفی در مقابله با داعش بودکشته شدن 12 تروریست و انهدام مقرهای داعش در عراق

این بیانیه خاطرنشان کرده است: در این راستا کمترین کار قدردانی از حضور گسترده و پاسخ بزرگ فرزندان غیور ملت از پیر و جوان در لبیک به این فتوای مبارک است که با این کار نقش زرین خود را بر صفحه ای از تاریخ زدند.

همچنین تأکید می کنیم که نیروهای بسیج مردمی میوه آن فتوا و فراهم آمده از همه طیف های ملت عراق بود تا بعدتر یار و یاور و حامی ارتش و نیروهای امنیتی عراق شود.

در این بیانیه آمده است: مردم عراق در جنگ با تروریسم داعشی شهیدان و مجروحان ایثارگر بسیاری تقدیم کردند که درخشان ترین حماسه ها را ثبت کرده اند، حماسه هایی که مایه سربلندی ملت عراق درمیان دیگر ملت هاست. به همین مناسبت از دست اندرکاران می خواهیم که با رسیدگی به خانواده های شهیدان و تأمین نیازهای مجروحان و معلولان در پی تکریم و بزرگداشت آنان برآیند.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90/CT12 واژه های کاربردی مرتبط داعش سیدعمار حکیم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: داعش سیدعمار حکیم داعش سیدعمار حکیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۸۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد

ایسنا/گیلان محفل مشق حماسه به مناسبت واقعه تاریخی وعده صادق با محوریت کتابت آیات جهاد در رشت برگزار شد.

حسن صمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از برگزاری محفل مشق حماسه در رشت خبر داد و اظهار کرد: محفل مشق حماسه به مناسبت واقعه تاریخی وعده صادق و با حضور اساتید و هنرمندان خوشنویس استان گیلان در پارک قدس رشت برگزار شد.

مدیر خانه فرهنگ ‌و هنر انقلاب اسلامی گیلان افزود: ۲۰ هنرمند خوشنویس در این محفل به کتابت آیات قرآن کریم با موضوع جهاد پرداختند.

وی با اشاره به پیشتازی گیلان در برگزاری محفل مشق حماسه، بیان کرد: با توجه به پرچم‌داری رزم آوران جمهوری اسلامی ایران در عرصه مقاومت و دفاع از مظلوم، هنرمندان کنشگر گیلانی هم با برگزاری چنین محافلی در عرصه هنری جهاد کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد
  • آفریقای جنوبی تحقیق درخصوص گورهای جمعی غزه را خواستار شد
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • عمار حکیم: جامعه جهانی رژیم صهیونیستی را وادار به اجرای آتش‌بس کند
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • موضع‌گیری جدید عمار حکیم درباره غزه
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • اقتدار امروز کشورمان مرهون رشادت شهیدان است
  • تکذیب بیانیه منسوب به حزب‌الله عراق درمورد ازسرگیری حملات علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا