Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@23:04:01 GMT

انقلاب در سپیدرود به فرماندهی آقا نادر!

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۸۶۲۴

انقلاب در سپیدرود به فرماندهی آقا نادر!

سپیدرود حالا چهار گام برای خلق یک شگفتی دیگر می‌خواهد. مسابقات بسیار سختی که نسبت به نفت مسجدسلیمان دارد؛ اما روند در حال حاضر آن‌ها هواداران را به نتیجه گیری مثبت امیدوار می کند.

به گزارش "ورزش سه"، کسب امتیاز از مسابقات خارج از خانه همراه با علی کریمی برای هواداران سپیدرود به یکی از آرزوهایشان تبدیل شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئله ای که کم‌کم در مسابقات داخل خانه‌ هم به موضوعی غیرقابل دسترسی تغییر یافت و نماینده گیلان باخت‌های باورنکردنی پیش چشم هواداران رقم زد. در نهایت باخت مقابل پدیده همه چیز را تغییر داد تا پس از دو هفته سکان هدایت از علی کریمی در دست نادر دست‌نشان قرار بگیرد. این مربی در همان لحظه ورود تغییرات زیادی را در تیم به وجود آورد. به طوری که نحوه تمرینات به طور کلی عوض شد و فشار زیادی بر بازیکنان وارد آمد. از طرفی برخی بازیکنان پابه سن گذاشته از لیست کنار رفتند تا راه برای جوانانی مثل محمد بلبلی، هومن ربیع زاده و محمد یاری باز شود.


اما نادر دست‌نشان در این شش بازی که هدایت سپیدرود را بر عهده داشت آمار درخشانی از خود به جا گذاشته است.  او از مسابقه با صنعت نفت در آبادان شروع کرد. دیداری که با تک گل فردوسی به سود سرخ‌های گیلانی شروع شد اما در ادامه میلاد جهانی کار را به تساوی کشاند تا بعد از مدت ها تساوی خارج از خانه ای برای این تیم پرطرفدار حاصل شود. سپس نوبت به پرسپولیس رسید تا مهمان نماینده گیلان در ورزشگاه سردار جنگل رشت باشد. صدرنشین مسابقات که به دنبال برد حساس مقابل سپیدرود بود، توانست در همان نیمه اول سه گل وارد دروازه کوروش ملکی کند تا تقریباً خیالش از کسب پیروزی راحت باشد. اما باید سرآغاز این سپیدرود سرحال و درخشان را از همان نیمه دوم بازی با پرسپولیس بدانیم. جایی که جنگندگی و امید عنصر اصلی بازیکنان شد. آنها می توانستند در همان نیمه بازی را به سود خود برگردانند اما درخشش گلر کروات سرخ های پایتخت مانع از انجام این کار شد.


سپس تعطیلات نوروزی فرا رسید. مسئله ای که دست نشان و کادرش به آن توجه زیادی نکردند و تیم را بدون تعطیلات آماده سال ۹۸ کردند. این تیم در اوایل فروردین میزبان پیکان در رشت بود. جایی که شاگردان فرکی با دو گل از حریف پرطرفدار خود پیش افتادند و همه چیز به سود نماینده تهران پیش رفت. اما بازهم نیمه مربیان به سود مربی مازنی سپیدرود تغییر یافت. گویا او شاگردانش را با شلاق خود تنبیه کرده و اعتماد به نفس زیادی را به آنها تزریق کرده است.  همین هم باعث شد تا نتیجه بازی به تساوی دو بر دو تغییر پیدا کند. سپیدرودی ها فرصت داشتند تا بازی را در دقایق آخر ببرند اما پنالتی که به دست آوردند به تیر خورد تا هفته های آینده حساس‌تر بشود‌.
با این حال باز هم همه معتقد بودند سپیدرود به طور قطع یکی از سقوط کنندگان به لیگ دسته اول خواهد بود.  به طوری که با اطمینان سخن از باخت آنها مقابل ذوب آهن آماده در فولادشهر می‌گفتند. اما انگار بازیکنان این تیم قصد ندارند دست از تلاش مضاعف برای زنده نگه داشتن نام تیمشان بردارند‌.  به طوری که با کسب نتیجه تساوی از نصف جهان به خانه بازگشتند تا باز هم بر سر زبان ها افتاده و امید را در وجود سرخ دل‌ها زنده نگه دارند.


بعد از این نتیجه دیگر مدعی کسب عنوان قهرمانی پا به سردار جنگل گذاشت. تراکتوری‌ها که تقریبا از کسب برد برابر سپیدرود مطمئن بودند اسیر امید و حس به بقا بازیکنان سپیدرود شدند. موضوعی که درخشان ترین برد نماینده گیلان در لیگ برتر را رقم زد و آنها را با نتیجه سه بر یک برنده به خانه فرستاد.

 

همین پیروزی کافی بود تا با توجه به شکست نفت مسجدسلیمان فاصله این دو تیم در جدول به یک امتیاز کاهش پیدا کند و سپیدرود برای بقا در لیگ به آب و آتش بزند. شاگردان دست نشان تنها پنج هفته فرصت داشتند تا بدون باخت و با کسب امتیازات لازم نماینده خوزستان را پشت سر گذاشته و جلوتر از آنها سهمیه حضور در حرفه ای ترین سطح فوتبال ایران را تمدید کنند. هدفی که در گام اول و بعد از بازی با پارس جنوبی جم تحقق یافت و حالا تنها چهار فینال متفاوت باقی مانده است.

 

در این مورد باید به نکته ویژه‌ای توجه کرد. مسابقات آینده نفت مسجدسلیمان نسبت به سپیدرود آسان تر است. بگذارید پله به پله پیش برویم.  سپیدرود ابتدا با فولاد خوزستان در رشت بازی می کند. نفت هم در آبادان به مصاف صنعت نفت می رود. شاید کلیدی ترین بازی فصل را باید در هفته بیست و هشتم بدانیم. جایی که این دو تیم در مسجدسلیمان به مصاف یکدیگر می روند و برنده تا حد زیادی خیال خود را از بقا راحت می کند. سپس سپیدرود در ورزشگاه سردار جنگل در شمال کشور با نساجی روبه رو میشود و نفت در تهران با پیکان دیدار می کند.

 

هر چه هست شاگردان نادر دست‌نشان باید تا قبل از فرا رسیدن هفته آخر کار خود را به اتمام برسانند. بازی آخر آنها در ورزشگاه آزادی برابر استقلال تهرانی است که در کورس مدعیان قرار دارد و به احتمال فراوان هفته آخر برای قهرمان شدن می‌جنگد. شاگردان فیروز کریمی هم در خانه پذیرای ذوب آهن هستند و برای برد امید زیادی دارند.
با توجه به شرایط فعلی سپیدرود باید وضعیت روحیه آنها را نسبت به نفت بهتر بدانیم. آنها امتیازات خوبی به دست آورده اند و از طرفی سرمربی با تجربه این تیم با کنار گذاشتن چند بازیکن اشباع شده، نیروی جوانی را به سپیدرود اضافه کرده و از این طریق به دنبال ماندن در لیگ هجدهم است. هر چه هست باید منتظر ماند و دید که آیا سپیدرود در کنار هوادارانش با این نیروی بزرگ جوانی شادی را به سکوهای سردار جنگل منتقل می کند یا باید در انتظار حضور آنها در لیگ دسته اول بود.

سپیدرود رشت نادر دست نشان (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سپیدرود رشت نادر دست نشان سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۸۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره گویی در جمع دوستان اسرار جنایت یک ساله را فاش کرد | وقتی قاتل خودش را لو داد

همشهری آنلاین - حوادث: یکی از روزهای اردیبهشت سال گذشته مردی نزد ماموران پلیس پایتخت رفت و خبر از ناپدید شدن پسر ۲۰ساله‌اش داد. او گفت: پسرم نادر آخرین بار برای دیدن دوستش از خانه بیرون رفت و دیگر برنگشت. در این مدت همه جا را به دنبال او گشتیم اما هیچ ردی از وی به دست نیاوردیم و حدس می‌زدیم اتفاق شومی برایش رخ داد است.

با اظهارات این مرد تحقیقات پلیس برای یافتن ردی از جوان گمشده آغاز شد اما هیچ خبری از او نبود.

یک سال بعد

پرونده گم شدن نادر در اداره چهارم پلیس آگاهی تهران و زیر نظر قاضی عظیم سهرابی، بازپرس جنایی تحت بررسی بود تا اینکه چند روز قبل یکی از دوستان جوان گم شده با پدر تماس گرفت و مدعی شد که نادر به قتل رسیده و قاتل او فردی به نام سهیل است.

او توضیح داد: در جشن تولد یکی از دوستانم شرکت کرده بودم که جوانی به نام سهیل پس از مصرف مشروبات الکلی شروع به خاطره‌گویی کرد. او مدعی شد که یک سال قبل جوانی به نام نادر را از ارتفاعات اشتهارد به پایین پرت کرده و کشته است. من و نادر دوست بودیم و می‌دانستم که از یک سال پیش ناپدید شده است. وقتی حرف‌های سهیل را شنیدم، فهمیدم که او به قتل رسیده است.

اعتراف

پدر نادر همه آنچه که شنیده بود را نزد پلیس تعریف کرد و به این ترتیب دستور بازداشت سهیل صادر شد. وی در ابتدا مدعی شد که بی‌گناه است و همه حرف هایش دروغ بوده اما در نهایت به پرت کردن نادر از کوه اعتراف کرد و تیمی از ماموران راهی اشتهارد شده‌اند تا شاید ردی از جسد جوان گمشده پیدا کنند.

عصبانیت کار دستم داد

سهیل می‌گوید از وقتی دوستش را به قتل رسانده عذاب وجدان دارد و هرگز قصد کشتن او را به نداشته است. گفت‌وگو با او را بخوانید.

انگیزه ات از قتل چه بود؟

عصبانیت. ای کاش خشمم را کنترل می‌کردم. اشتباه بزرگی کردم.

چرا عصبانی بودی؟

از دست نادر. او از دوستان من بود. اما چند وقتی می‌شد که با افراد ناباب معاشرت می‌کرد. او اصرار می‌کرد که من هم وارد گعده آنها شوم اما نمی‌خواستم. راستش همه آنهایی را که دور نادر بودند را می‌شناختم. سارق و خلافکار بودند و من نمی‌خواستم در زندگی‌ام مرتکب خلاف شوم. این را به نادر هم گفته بودم اما نادر بی خیال نمی شد. روز حادثه هم سر این موضوع با هم درگیر شدیم که آن حادثه رخ داد.

چه شد که او را به قتل رساندی؟

آن‌ روز با موتور رفتیم به سمت اشتهارد کرج. دوباره حرف‌هایش را تکرار کرد و وقتی گفتم نمی‌خواهم وارد گعده دوستانش شوم، مرا مسخره کرد. حرف‌هایش بدجوری عصبانی‌ام کرد. سر همین با هم درگیر شدیم و او چاقویی از جیبش بیرون آورد و به سمتم گرفت. من هم از شدت عصبانیت او را از کوه به پایین هل دادم. ‌

چرا خودت را معرفی نکردی؟

از مجازات می‌ترسیدم. اما باور کنید در همه این مدت به شدت ناراحت بودم و عذاب وجدان داشتم. خیلی از شب ها کابوس های وحشتناک می دیدم و سراسیمه از خواب می پریدم. مدام نادر را در خواب هایم می دیدم اما جرات نداشتم به کسی حرفی بزنم تا اینکه آن شب به جشن تولد یکی از دوستانم دعوت شدم و به خاطر مصرف زیاد مشروبات الکلی کنترل حرف‌هایم را از دست دادم.

کد خبر 846420 برچسب‌ها سارق - سرقت قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • نادر کاشانی پیشکسوت بسکتبال درگذشت | دلیل درگذشت نادر کاشانی چه بود؟
  • اعتقادات مرحوم نادر طالب‌زاده از زبان ده‌نمکی + فیلم
  • خاطره گویی در جمع دوستان اسرار جنایت یک ساله را فاش کرد | وقتی قاتل خودش را لو داد
  • پیشکسوت بسکتبال ایران درگذشت
  • نادر کاشانی پیشکسوت بسکتبال درگذشت
  • نادر کاشانی پیشکسوت تیم ملی بسکتبال ایران درگذشت
  • نادر کاشانی درگذشت + سوابق
  • کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال درگذشت
  • تصاویر | دشت لاله‌های واژگون کوهرنگ