Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-28@17:34:56 GMT

پیام معنادار کاپیتان استقلال در اینستاگرام+ عکس

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۸۶۲۶

پیام معنادار کاپیتان استقلال در اینستاگرام+ عکس

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، پژمان منتظری در چند دیدار گذشتۀ استقلال تهران در لیگ برتر ایران و همچنین لیگ قهرمانان آسیا از مهره‌های موفق و تاثیرگذار تیمش بوده است و با ارائۀ عملکردی مناسب و در خور تمجید آمادگیِ خود را در سن 34سالگی به رخ حریفان استقلال کشانده است.

 

این مدافع با تجربه با انتشار پیامی معنادار و بدون شرح در اینستاگرامش نسبت به سیل‌های چند وقت گذشته در جنوب کشورمان واکنش نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مناطق جنوبی ایران بارش شدید باران باعث بوجود آمدن سیل‌هایی سهمگین شده که زندگی را برای اهالی برخی از این شهرها بسیار سخت کرده است. لازم به ذکر است که منتظری متولد اهواز می‌باشد.

 

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: کاپیتان استقلال سیل زدگان پژمان منتظری استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۸۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت حلول سال نو

امتداد- ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل بانک ملی ایران در پیامی آغاز سال 1403 ، تقارن ایام ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ؛ متن پیام مدیرعامل به این شرح است. 

در آغاز ایام سال نو و بهار قرآن در حالی به پیشواز بهار می رویم که بانک ملی ایران با پیشینه ۹۵ سال خدمت رسانی به اقشار مختلف ، به عنوان بزرگترین بانک حامی مردم ایران توانست تا با اصلاح ساختارهای مالی و فرآیندهای اجرایی اقدامات موثری در راستای تحقق سود با کیفیت در ترازنامه بانک اجرایی کند.

در سال ۱۴۰۲ تلاش شد تا درکنار تجهیز منابع برای پرداخت تسهیلات ازدواج، فرزند آوری ، نهضت ملی مسکن، اشتغال زایی و … ،  طرح مهربانی را در راستای گره گشایی از اقشار مختلف به صورت کاملا غیر حضوری در مدار خدمت رسانی قرار دهیم.

اکنون و در آغاز سال نو و تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن ایام را مغتنم شمرده و این ایام را به همه مردم ایران به ویژه خانواده بزرگ بانک ملی ایران تبریک گفته و در تلاش خواهیم بود تا در سال ۱۴۰۳ احوال بانک را به بهترین شکل متحول کنیم و با همراهی همکاران معظم بانک گام های بلندی در راستای تحول دیجیتال در بانک ملی ایران برای بهبود خدمت رسانی به مشتریان و اعتلای برند بانک برداریم. 

اینجانب با گرامیداشت ایام مبارک ماه میهمانی خدا و نوروز باستانی از خداوند منان برای تمام هم میهنان و همکاران گرامی بانک معظم ملی ایران توفیقات روز افزون خواستارم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • کنایه معنادار عباس عبدی به زاکانی: تا می‌توانید مسجد بسازید!
  • محبوب‌ترین باشگاه‌های فوتبال در اینستاگرام /رتبه پرسپولیس و استقلال
  • کنایه معنادار عباس عبدی به علیرضا زاکانی: تا می‌توانید مسجد بسازید!
  • مفت‌فروشی محبوب‌ترین تیمهای دنیا در اینستاگرام! / شیرجه خریداران پرسپولیس و استقلال در استخر عسل
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه ای و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • بیانیه‌های مثلا حمایتیِ استقلال، حسینی را نیمکت‌نشین می‌کند؟
  • چه کسانی نامه معروف امام در عزل آیت‌الله منتظری را رد و بدل کرد؟
  • پیام مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت حلول سال نو