Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@21:02:02 GMT

باشگاه سایپا از مدیرعامل تراکتورسازی شکایت می کند

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۸۷۱۴

باشگاه سایپا از مدیرعامل تراکتورسازی شکایت می کند

تهران- ایرنا- باشگاه سایپا امروز (شنبه) در واکنش به اظهارات «محمدرضا زنوزی» مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی اطلاعیه ای صادر و اعلام کرد که از وی شکایت خواهد کرد.

به گزارش ایرنا؛ زنوزی شب گذشته پس از شکست غیر منتظره و یک بر صفر تراکتورسازی در چارچوب رقابت های هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل پیکان، در گفت و گو با برنامه زنده رادیویی درباره دلایل این شکست، کنارگذاشته شدن «محسن فروزان» دروازه بان اول این تیم، «مهدی تاج» رییس فدراسیون فوتبال، وزیر ورزش، باشگاه های سایپا و پیکان، تیم های پر هوادار پرسپولیس و استقلال و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. صحبت کرد.
وی درباره تیم های پیکان و سایپا گفت: سوال من این است، باشگاه هایی با ماهیت سایپا و پیکان برای چه باید در فوتبال حرفه ای ایران حضور داشته باشند؟ باشگاهی که 50 نفر هم طرفدار ندارد، با این همه هزینه چرا باید فعالیت حرفه ای داشته باشد؟ آن هم در کلان شهری مثل تهران که خود دو تیم پرطرفدار دارد، به نظر من سایپا و پیکان به این دلیل حضور دارند که سربزنگاه به داد تیم های پرطرفدار پایتخت برسند و دست شان را بگیرند.
به همین دلیل باشگاه فرهنگی ورزشی – سایپا در خصوص این اظهارات و نسبت هایی که مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی به نارنجی پوشان داده است، بیانیه ای صادر و ضمن ابراز تاسف شدید از اظهارات مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در برنامه زنده رادیویی و بازتاب آن در سایر رسانه ها آورده است: این اظهارات مصداق بارز تشویش اذهان عمومی و تهمتی بی اساس به باشگاهی است که همواره اخلاق و روح جوانمردی در ارکان آن جاری و ساری است.
در ادامه این اطلاعیه با اشاره به مالکیت زنوزی بر 2 باشگاه لیگ برتری ماشین سازی و تراکتورسازی تبریز آمده است: این موضوع از عجایب فوتبال ایران است و در هیچ کجای دنیا یک فرد به طور همزمان نمی تواند مالکیت 2 باشگاه در یک لیگ را بر عهده داشته باشد.
باشگاه سایپا ادامه داده است: با این اوصاف مدیرعامل باشگاه تراکتور از چرایی شرکت 2 باشگاه سایپا و پیکان در لیگ برتر سخن می راند؟
مسئولان باشگاه سایپا در ادامه این اطلاعیه اظهارات مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی را در توجیه شکست و فاصله گرفتن از رقابت قهرمانی این تیم برشمرده و اضافه کرده اند: زنوزی بهتر است به جای این اظهارات فکری به حال حواشی تراکتورسازی کند و البته درفرآیندی قانونی، دیگر تیم تبریزی(ماشین سازی) را نیز واگذار تا صدای شائبه تبانی در فوتبال ایران از تبریز بلند نشود.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا دارای سابقه ای روشن و یکی از پاک ترین باشگاه های فوتبال ایران است.
ورزشی **9144**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال باشگاه سايپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۸۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار

 هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های با تساوی دو تیم تهرانی پیکان و هوادار آغاز شد.

به گزارش تسنیم، تیم‌های هوادار و پیکان از ساعت 16:30 امروز (پنجشنبه) در هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در دربی بدون هوادار تهران در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که بازی با نتیجه تساوی 2 - 2 به پایان رسید.

محسن سفید چقایی در دقیقه 20 هوادار را پیش انداخت و یونس شاکری در دقیقه 30 گل دوم هوادار را وارد دروازه پیکان کرد، اما دو دقیقه نگذشته بود که پیکان توسط محمدحسین آزاده یکی از گل‌ها را جبران کرد. در نیمه دوم، پیکانی‌ها حملات زیادی روی دروازه هوادار ایجاد کردند تا در نهایت ابوالفضل زمانی در دقیقه 86 کار را به تساوی کشاند. این نتیجه تا پایان باقی ماند و دو تیم امتیازها را تقسیم کردند.

فرزاد منصوری، داور این مسابقه به علی قربانی و فرشید اسماعیلی از پیکان و امین قاسمی‌نژاد و کریم اسلامی از هوادار کارت زرد نشان داد.

شاگردان مسعود شجاعی با این تساوی 25 امتیازی شدند و با تفاضل گل 7- در رده یازدهم جدول یک پله بالاتر از پیکانی ایستادند که همین تعداد امتیاز و تفاضل گل 8- را دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حواشی تصویری دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و هوادار (عکس) آشنایی با نجیب ترین تیمهای نیم فصل لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • لیگ برتر فوتبال / نساجی با عبور از تراکتور امیدوار شد
  • توهین دیاز به داوران زن: توانایی داوری ندارند!
  • نریمان‌جهان: آمار من را فراموش نکنید!
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس
  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • شکایت مربی مشهور بعد از اخراج از تیم ملی!
  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان