Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) در رشته مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت سیاستگذاری بازرگانی مقطع دکتری (Ph.D) دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو از مشهد، محمد قربان زاده، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه امام رضا(ع) از پذیرش دانشجو در مقطع دکترای تخصصی در این دانشگاه خبر داد و گفت: این دانشگاه از بین داوطلبان شرکت کننده در آزمون دکتری (Ph.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
D) سال ۹۸، در رشته مدیریت بازرگانی، گرایش مدیریت سیاستگذاری بازرگانی به شیوه آموزشی- پژوهشی دانشجو پذیرش می‌کند.

قربان زاده عنوان کرد: دانشگاه بین المللی امام رضا (ع)، تنها دانشگاهی است که بین دانشگاه و موسسات آموزشی عالی شرق کشور در این رشته دانشجو می‌پذیرد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه امام رضا ع. افزود: پذیرش دانشجو در این رشته ویژه برادران و خواهران است و داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند؛ باید کد رشته محل ۵۴۹۸ را در فرم انتخاب رشته وارد نمایند.

وی در مورد امتیازات تحصیل در دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) گفت: انتساب این دانشگاه به آستان قدس رضوی، اعطای وام  صندوق رفاه به دانشجویان متقاضی، تقسیط شهریه از نیمسال اول، بهره مندی از فضای مناسب خوابگاهی برای دانشجویان غیر بومی، اعطای وام قرض الحسنه ازدواج و عتبات عالیات از جمله امتیازاتی است که در این دانشگاه به دانشجویان در مقطع دکتری اعطا می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه امام رضا ع. در مورد شیوه پذیرش دکتری در این دانشگاه بیان کرد: پذیرش در این رشته به صورت آموزشی- پژوهشی است و داوطلبان پس از انتخاب رشته و بررسی سازمان سنجش آموزش کشور جهت مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی (مرحله دوم آزمون)  به دانشگاه معرفی خواهند شد.

قربان زاده  با بیان اینکه پذیرفته شدگان نهایی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور در شهریور ماه اعلام خواهد شد، گفت: عموم داوطلبان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این دانشگاه به نشانی http://imamreza.ac.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۳۸۰۴۱-۰۵۱ تماس حاصل فرمایند.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پذیرش دانشجو دانشگاه امام رضا ع دانشگاه دکتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۸۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحصیل ۴۱۸ دانشجوی دکتری در دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش جام جم آنلاین،حمیدرضا محمدحسینی از ثبت نام دکتری بدون آزمون استعداد‌های درخشان سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد و گفت: متقاضیان ثبت نام بدون آزمون ویژه استعداد‌های درخشان مقطع دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از روز شنبه یکم اردیبهشت ماه تا روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ثبت‌نام کنند. وی اظهارکرد: داوطلبان با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس http://www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعداد‌های درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل‌های درخواستی اقدام کنند. مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند. وی با بیان اینکه هم اکنون حدود ۱۳ هزار دانشجوی دختر و پسر در دانشگاه آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد مشغول به تحصیل هستند، عنوان کرد: ۴۱۸ نفر از این تعداد در مقطع دکتری تحصیل می‌کنند.

دیگر خبرها

  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • برگزاری دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی
  • پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد
  • پذیرش سطح عالی و مقطع خارج مدرسه عالی فقه و اصول امام حسین(ع) قم
  • تحصیل ۴۱۸ دانشجوی دکتری در دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد
  • تعیین ظرفیت پذیرش در آزمون دکتری تخصصی رشته های داروسازی