Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@03:49:18 GMT

وحدت و همدلی؛ زیر ساخت پیشبرد ماموریت‌های یگان ویژه

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۸۷۳۸

وحدت و همدلی؛ زیر ساخت پیشبرد ماموریت‌های یگان ویژه

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسن کرمی در بازدید از مناطق سیل زده استان خوزستان در جمع کارکنان اعزامی به این مناطق ضمن تقدیر و تشکر از اهتمام و همدلی مأموران یگان‌های ویژه در خدمات رسانی به مردم سیل زده، این مهم را به مثابه دوران دفاع مقدس قلمداد کرد و اظهار داشت: در جنگ تحمیلی، کشورهای زیادی رژیم بعث عراق را بر علیه ایران، همراهی و پشتیبانی می‌کردند و ارتش عراق نیز از نظر تجهیزات و قدرت دفاعی بسیار قوی بود اما ارتش ایران اسلامی با سازماندهی و با اتکا به نیروی ایزد یکتا، توسل و توکل به ائمه اطهار و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه در مقابل دشمن بعثی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، عنایات پروردگار، رهبری حکیمانه امام راحل، رشادت، ایثار، غیرت و مردانگی رزمندگان را از عوامل مهم به وجود آمدن حماسه‌های مهم در دفاع مقدس دانست و افزود: ایثار و مقاومت دو بال پیروزی و سربلندی یک ملت است که محصول آن پیروزی است و با فقدان آن قطعاً پیروزی حاصل نخواهد شد؛ امروز ایران اسلامی با الهام از این دوران به یک قدرت فرامنطقه‌ای و با تجهیزاتی نو و نیروهای انقلابی در مقابل دشمنان سینه سپر کرده که بدخواهان این نظام همواره در هراسند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به طراحی نقشه‌ها و توطئه‌های همیشگی دشمنان و ایجاد شکاف و نفاق در بین مردم، سال ۹۸ را سال فرصت‌ها خواند و اظهار داشت: یگان‌های ویژه سال جدید را از همان ساعات اولیه با حضور در مناطق عملیاتی و جنگی (راهیان نور) و خدمت رسانی به مردم سیل زده آغاز کردند؛ بحمدالله این یگان با همت و همدلی در این مناطق از جان و دل مایه گذاشته امیدواریم این روند با اهتمام بیشتر ادامه یابد تا امنیت و آرامش به این عزیزان بازگردد.

سردار کرمی ادامه داد: حادثه وقوع سیل در کشور تأسف بار است و صدمه روحی و روانی بسیاری برای مردم به دنبال داشت؛ متأسفانه اقدامات زیر ساختی در این مناطق بسیار ضعیف بود که امیدواریم خداوند متعال کمک حال این مردم باشند و مسئولان نیز در جبران خسارات و رسیدگی به مشکلات این عزیزان تلاش‌های لازم را به کار گیرند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه سیل اخیر میزان وفاق و همدلی را در مردم و نیروهای مسلح بیشتر کرد، گفت: این سیل هرچند خسارت‌های زیادی به دنبال داشت اما برکاتی هم به همراه دارد؛ مردم از نقاط مختلف ایران همانند هشت سال جنگ تحمیلی با همبستگی و وحدت برای خدمت رسانی به مردم سیل زده شتافتند.

وی با اشاره به حضور ۱۴ گردان از یگان‌های ویژه ناجا در قالب قرارگاه ظفر برای خدمات رسانی و مردم یاری در مناطق سیل زده، گفت: مأموریت اصلی و اولویت اول یگان ویژه در این مناطق ایجاد امنیت برای مردم و گروه‌های جهادی است.

این مقام ارشد انتظامی، مسئولیت‌ها را فرصتی ارزشمند برای خدمت به مردم و خودسازی برشمرد و عنوان کرد: شناسایی مناطق، طرح‌ریزی عملیات و ارتقاء دانش در بخش‌های مأموریتی از نکات بارز یگان ویژه در مناطق سیل زده است که به صورت جدی و ویژه طراحی و اجرایی می‌شود.

سردار کرمی، وحدت و همدلی را زیر ساخت پیشبرد مأموریت‌های یگان ویژه برشمرد و تاکید کرد: همه مأموران یگان‌های ویژه ناجا وظیفه دارند با اخلاق حسنه و خدمت صادقانه، روحیه جهادی را در خود تقویت کرده و مصداق واقعی «یار مهربان مردم» که از سوی مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا مفتخر به این عنوان شده‌اند، باشند و با استفاده از بسترها و ظرفیت‌های موجود اجتماعی و مشارکتی و به‌کارگیری حداکثر توان و استعداد خود به بهترین نحو ممکن انجام وظیفه کرده و در پایداری امنیت و بازگرداندن آرامش روحی و روانی این عزیزان سیل زده تلاش کنند.

کد خبر 4596004

منبع: مهر

کلیدواژه: مناطق سیل زده کشور پلیس ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۸۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال

به گزارش فرارو و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال در خصوص بررسی حواشی رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر با حضور جواد داوری، رئیس فدراسیون برگزار شد که تصمیمات اخذ شده در این جلسه به شرح زیر است:

در صورت ایجاد هرگونه بی‌نظمی، توهین و پرتاب اشیا توسط تماشاگران تیم میزبان که موجب اختلال در نظم برگزاری مسابقات شود، بازی متوقف خواهد شد. در صورت تکرار، تیم میزبان موظف به تخلیه تماشاگران توسط یگان ویژه در کمترین زمان ممکن است. در صورت امتناع، با تصمیم سرداور، ناظر و نماینده فدراسیون، نتیجه بازی ۲۰ بر صفر به سود تیم حریف اعلام و باخت فنی اعمال خواهد شد.

در خصوص ادامه میزبانی تیم متخلف و حضور تماشاگران، کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ با توجه به محدودیت زمانی تا تشکیل کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد کرد.

همچنین در صورت رفتار تحریک‌کننده کادر فنی و بازیکنان علیه تماشاگران یا تیم حریف، با تشکیل کمیته فنی سازمان لیگ در پایان بازی فرد خاطی محروم و پرونده او به کمیته انضباطی ارجاع داده می‌شود.

حضور یگان ویژه در تمامی بازی‌ها الزامی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • گلایه مردم از ساخت تقاطع های غیرهمسطح در رشت
  • دستور ویژه فرمانده کل سپاه به یگان‌های امدادی این نیرو + جزئیات
  • حضور یگان‌های امدادی سپاه در مناطق سیل زده تا پایان خدمت رسانی
  • حضور یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی در مناطق سیل زده
  • اتفاق عجیب در رژه روز ارتش مشهد / فراجا عذرخواهی کرد + فیلم
  • (تصویر) استایل جالب مامور زن یگان ویژه با عینک آفتابی و مسلسل!
  • (عکس) قدرت‌نمایی زنان یگان ویژه پلیس
  • رژه خودرویی نیروی انتظامی و یگان ویژه کرمانشاه در روز ارتش
  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال
  • درخواست ویژه آیت الله نوری همدانی از جهان اسلام درباره اسرائیل