Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@15:01:46 GMT

هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج)موجب شکست دشمنان شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۸۷۴۲

هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج)موجب شکست دشمنان شد

قزوین – ایرنا - فرماندار شهرستان البرز گفت: ولایت مداری و هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) همواره موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان و شکست های پی در پی آنها شده است.

به گزارش ایرنا رضا گروسی روز شنبه در جلسه شورای معاونان شهرستان ضمن تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان به این غیور مردان، افزود: وزارت اطلاعات در تامین امنیت به گونه ای عمل می کند که امنیت و آرامش همراه با شادکامی و نشاط برای ملت ایران به دست آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این سازمان به عنوان مادر جامعه اطلاعاتی کشور با سایر دستگاه ها همکاری مطلوبی داشته است که در نهایت به ثبات و اقتدار بیشتر کشور می انجامد.
فرماندار شهرستان البرز با بیان اینکه آمریکا دشمن کمر بسته جمهوری اسلامی است، گفت: این کشور بارها با اقداماتی از قبیل نفوذ، جنگ، تحریم و جریان سازی سعی در سرنگونی دولتها و حاکمیت نظام خود داشته است، اما هربار با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) تاکنون توفیقی در ایران نداشته است.
گروسی گفت: ایران اسلامی علیرغم توطئه ها و دسیسه های دشمنان بیش از پیش موفق بوده و با عظمت و همراهی عموم در مسیر پیشرفت و سعادت حرکت کرده است .
شهرستان البرز با مرکزیت شهر الوند در 15 کیلومتری شرق قزوین قرار دارد.
6101

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي اطلاعات سربازان گمنام امام زمان قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۸۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان مجلس خبرگان باید استقلال رای داشته باشند

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، «آیت‌الله محسن قمی»، منتخب مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با ایلنا، درباره مهمترین وظایف پیش روی نمایندگان دوره آتی مجلس خبرگان رهبری توضیح داد: مجلس خبرگان در مسائل جاری کشور نقش برجسته‌ای ندارد و نقش آن مربوط به مسائل کلان و حیاتی کشور است.

وی با بیان این که وظایف اصلی مجلس خبرگان، شناسایی رهبری، انتخاب رهبری و مراقبت نسبت به صفات رهبری است، گفت: نقش مجلس خبرگان در کشور بسیار عمیق و ماندگار است، به نحوی که تصمیمات این مجلس می‌تواند برای نسل‌های آینده نیز تاثیرگذار باشد.

منتخب مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: از خبرگانی که در مجلس آینده حضور پیدا کردند باید انتظار داشت که توانایی انجام سه وظیفه ذکر شده را داشته باشند، به نحوی که هم از نظر فقاهت در شانی باشند که بتوانند تشخیص دهند و هم از منظر درک اجتماعی در سطحی باشند که بتوانند شرایط ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی را به‌خوبی درک و تحلیل کنند.

معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: نمایندگان مجلس خبرگان رهبری باید از نظر عدالت، اجتهاد و تقوا در سطحی باشند که استقلال رای داشته باشند و رای آن‌ها نباید قابل تهدید یا تطمیع باشد. آن‌ها همچنین باید شجاعت در عمل و شجاعت در فهم داشته باشند.

آیت‌الله قمی همچنین در واکنش به صحبت‌های دشمنان ایران که می‌گفتند رای مردم تاثیری در سرنوشت کشور ندارد، تاکید کرد: اگر این صحبت درست بود، پس چرا چند ماه قبل از انتخابات دشمنان ملت ما در حال تبلیغ برای عدم مشارکت در انتخابات بودند؟ هزینه‌ای که دشمنان علیه رای دادن مردم انجام دادند، نشان داد که رای مردم حتما در سرنوشت کشور موثر است.

دیگر خبرها

  • گلستان از امن ترین استان های کشور است/تشریح مشوق های قانونی برای سربازان وظیفه
  • محفل امام حسنی ها اجتماع قلوب بوده است
  • اجتماع «امام حسنی ها» همایش اقتدار و وحدت بی نظیر ملت ایران بود
  • نمایندگان مجلس خبرگان باید استقلال رای داشته باشند
  • محفل ورزشگاه آزادی موجب شکست رسانه‌های بیگانه شد
  • ۲.۵ سال حبس برای بوسه اجباری/ زمان خداحافظی مسی و گواردیولا
  • یاد شهدا همواره موجب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان شده است
  • برگزاری جشن میلاد امام حسن (ع) در خوی موجب آزادی هشت زندانی شد
  • تاریخ‌سازی سربازان گاز در سال ۱۴۰۲
  • ساعت و زمان پخش زنده بازی اسپانیا و برزیل امروز 7 فروردین