Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@09:20:53 GMT

تصادفات در مسیر زاهدان- خاش ۷ کشته برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۸۷۸۱

تصادفات در مسیر زاهدان- خاش ۷ کشته برجا گذاشت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،دکتر فریبرز راشدی رئیس اورژانس پیش بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: این حادثه ساعت ۱۴ و ۱۰ دقیقه امروز در محدوده روستای منزل آب زاهدان رخ داد.

وی افزود: سه نفر از مصدومان این حادثه با سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان خاتم الانبیا زاهدان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: ۲ دستگاه خودرو پژو سوخت کش در حال عزیمت از سمت خاش به زاهدان بودند که به علت انحراف به چپ یکی از این خودرو‌ها با خودروی دیگری که از سمت زاهدان در حرکت بوده برخورد کرده و منجر به بروز این حادثه شده است.

سرهنگ کشواد بهروزی زاده افزود: خودرو‌های سوخت کش هر چند فاقد سوخت قاچاق بودند، اما به علت سرعت زیاد عامل این حادثه شدند.

فرمانده پلیس راه شمال استان ادامه داد: در صورتی که این خودرو‌ها حامل سوخت می‌بودند بطور قطع آتش سوزی اتفاق می‌افتاد.
 سیستان و بلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور به سبب گستردگی جغرافیایی و قرار گرفتن در همسایگی ۲ کشور افغانستان و پاکستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده است.

شهرستان‌های شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل، شهرستان‌های زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان و سیب و سوران زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستان‌های ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، مهرستان، چابهار، کنارک، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد.

انتهای پیام/ز

حادثه دلخراش در زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس حوادث نیروی انتظامی دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۸۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای در یاسوج ۸ مصدوم برجای گذاشت

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از وقوع تصادف زنجیره‌ای با ۸ مصدوم در یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، محمدامین نیکویی‌نژاد، اظهار کرد: در پی اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مبنی بر وقوع تصادف دو دستگاه خودروی سواری دنا و سمند با وانت پیکان در مرکز شهر یاسوج دوراهی هتل آزادی در ساعت ۱۴:۲۲ روز یکشنبه، دوم اردیبهشت فوراً دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: پس از اعلام حادثه فوق آمبولانس پایگاه سه و چهار شهری یاسوج به محل اعزام شدند که پس از بررسی‌های اولیه و انجام تریاژ، مصدومین این حادثه هشت نفر اعلام شد که دو نفر با درمان سرپایی و شش مصدوم دیگر پس از دریافت اقدامات درمانی لازم توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ جهت ادامه روند درمان به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شدند.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: لازم است رانندگان به نکات ایمنی لازم توجه ویژه داشته باشند و ضرورت دارد رانندگان در هنگام نزدیک شدن به شهرها توجه و تمرکز لازم را داشته باشند و از رانندگان خواهشمندیم ضمن رانندگی با سرعت مطمئنه، از سبقت‌های غیر مجاز جداً پرهیز کنند.

کد خبر 746736

دیگر خبرها

  • توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید
  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • ۷ کشته و ۲۰ مجروح در مسابقات اتومبیلرانی| یک کودک در میان کشته‌ها بود
  • تصادف زنجیره‌ای در یاسوج ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی سمند در قزوین یک کشته برجا گذاشت
  • آیین افتتاح برنامه ملی سلامت خانواده و نظام ارجاع در شهر زاهدان
  • مهم‌ترین حوادث کشور در هفته گذشته چه بود؟