Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در همدان گفت:جوانان برای زمینه‌سازی ظهور حضرت مهدی (عج) باید همانند شهدا ابتدا علیه هواهای نفسانی خود قیام کنند. ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی عصر امروز در ویژه برنامه "تولد دوست آسمانی من"  ضمن تبریک به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت امام زمان (عج } اظهار داشت: آنچه امام زمان (عج) از ما انتظار دارد زمینه سازی برای ظهور ایشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این جمله که " به راه بیاییم تا امام زمان (عج) از راه بیاید" افزود: آیت الله بهجت فرمودند" ثواب خواندن دو رکعت نماز درست بیشتر از تشرف به محضر امام زمان (عج) است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه برگزاری جشن‌ها و مراسمات مختلف مقدمه تغییرات در درون ما است، گفت: برای زمینه‌سازی ظهور بایستی در درون ما تغییرات و اتفاقی رخ دهد.

راهپیمایی بزرگ «حماسه حضور برای ظهور» در شیراز برگزار می‌شودقم|مومنان و منتظران واقعی ظهور امام عصر(عج) باید بر عقیده خود ثابت قدم باشندقم|شاد کردن دل مردم و پرهیز از تفرقه بهترین راه برای تسهیل در ظهور است

آیت‌الله شعبانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، دفاع مقدس و غیره با اشاره به اینکه مراسم منور به نام "شهید ابراهیم هادی" است، بیان کرد: برای ابراهیم شدن باید تبر به دست گیریم و برای هادی شدن باید ابراهیم شویم.

وی با تأکید بر اینکه برای ابراهیم هادی شدن بایستی علیه خواسته‌ها و کشش‌های نفسانی تبر به دست گیریم، تصریح کرد: اولین اقدام شایسته شهدا مبارزه آن‌ها علیه خواسته‌های نفسانی بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تأکید کرد: جوانان تا علیه خود و هواهای نفسانی خود قیام نکنند شهید نخواهند شد.

انتهای پیام/ن

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۸۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ۸۰ میلیون یورویی سرمایه‌گذار آلمانی برای مدیریت پسماند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان از ورود سرمایه‌گذار آلمانی با ۸۰ میلیون یورو سرمایه در حوزه مدیریت پسماند و تولید برق از این محل خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سید مجتبی حسینی امروز در نخستین کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان همدان، اظهار‌ داشت: روزانه صدها تن زباله در بخش های مختلف این استان تولید می شود که برای بازیافت و مدیریت این پسماندها با ورود سرمایه‌گذار خارجی برنامه‌ریزی شده و قرار است از این مزیت برای تولید برق استان استفاده شود.

وی با اشاره به اهمیت توجه به مسائل زیست محیطی و موضوعاتی همچون دفع اصولی و استاندارد پسماندهای صنعتی و غیرصنعتی، گفت:  این موضوع با توجه به ارزش افزوده خوبی که به همراه دارد می تواند در زمینه ایجاد اشتغال‌زایی و کاهش آلایندگی‌های زیست محیطی نیز نقش بسیار موثری ایفا کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه ضرورت دارد از حداکثر توان مرکز برای توسعه و شکوفایی استان بهره گرفته شود و مدیران نباید در این زمینه کوتاهی کنند، افزود: بهره‌ گیری هر چه بیشتر از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی کمک کننده توسعه بهتر اقتصاد و ایجاد اشتغال در استان خواهد بود.

حسینی از ایجاد سامانه فرصت‌های سرمایه‌گذاری خرد و کلان استان به دستور استاندار همدان خبر داد و گفت: در این سامانه فرصت‌های سرمایه‌گذاری همدان به مردم و متقاضیان معرفی می‌شود و به مشارکت مردم در این طرح‌ها نیز توجه ویژه‌ای صورت گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه برنامه‌ریزی در زمینه اطمینان بخشی به مردم جهت سرمایه‌گذاری در عرصه تولید دغدغه دولت سیزدهم است، بیان کرد: دولت با ایجاد بستر مناسب و حمایت‌های خود سعی دارد این اعتماد را ایجاد کند تا با ورود مردم به عرصه تولید، شاهد تحول چشمگیری در زمینه اقتصادی باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه به تبع خط مشی‌های ساست اقتصادی دولت در استان همدان نیز از راهبردهای اصلی فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری مردمی کردن آن است، گفت: ستاد تحقق شعار سال در استان تشکیل شده و به طور مرتب شاخص‌ها را در تک تک دستگاه‌های اجرایی متناسب با اهداف تعیین شده مورد بررسی قرار خواهد داد.

افزایش 9000 نفری بیمه شدگان اجباری در سال گذشته

مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان نیز در ادامه این جلسه از افزایش 9000 نفری بیمه شدگان اجباری در سال گذشته خبر داد و گفت: امسال بیش از 17 هزار شغل در همدان ایجاد می‌شود.

یوسف شعبانی، اظهار‌ داشت: ازجمله مهم‌ترین موضوعاتی که در ایجاد اشتغال وجود دارد جمعیت فارغ‌التحصیلان بیکار هستند که امسال با تدبیر معاون اقتصادی استان مقرر شد 42 درصد تسهیلات تخصیصی اشتغال در این بخش هزینه شود.

وی بیان کرد: در تحقق تعهد اشتغال امسال سهم صنعت، خدمات و کشاورزی را مجزا مشخص کرده‌ایم به طوریکه مدیران باید در ارائه گزارشات خود به تفکیک اطلاعات مربوط به سه بخش عنوان شده را داشته باشند.

مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان همچنین ادامه داد: از تعهد منفی پیش‌بینی شده استان در سال گذشته و امسال موفق شدیم 6000 نفر را کم کنیم.

بیش از یک سوم تعهد اشتغال استان بر عهده صمت است

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان نیز در این جلسه گفت: بیش از یک سوم تعهد اشتغال استان بر عهده صمت می‌باشد و به عبارتی ایجاد 5460 فرصت شغلی بر عهده این سازمان گذاشته شده است.

احمد شانیان با بیان اینکه پنج طرح سرمایه‌گذاری خارجی در دستور کار صمت استان قرار دارد، بیان کرد: میز مشاوره سرمایه‌گذاری در این اداره کل راه‌اندازی شده و این آمادگی وجود دارد که به علاقمندان به سرمایه‌گذاری در طرح‌های اقتصادی استان مشاوره تکمیلی ارائه شود.

وی همچنین به ایجاد پرتال سرمایه‌گذاری آنلاین در صمت استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 300 طرح و پروژه اقتصادی در استان ما مجوز دارند که بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند و همچنین مگاپروژه‌های استان نیز بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وقتی هیپی‌گریِ جوانان کار و کاسبی سلمانی‌های تهران را کساد کرده بود
  • رقیب جدی الهلال ظهور کرد/ تیمی که از زمان تاسیس پیروز شده است
  • ورود ۸۰ میلیون یورویی سرمایه‌گذار آلمانی برای مدیریت پسماند
  • نشست مهدویت در مدرسه علمیه خواهران نقده
  • قیام مردم ورامین حرکتی که در تاریخ ماندگار شد
  • زوج همدانی زمینه ساز آزادی ۲ زندانی جرائم غیرعمد شدند
  • ضرورت فراهم‌سازی‌ امکانات مورد نیاز فعالان عرصه هوش مصنوعی در فارس
  • احداث زمین چمن مصنوعی در بهاباد
  • دشمن با سیاه‌نمایی به دنبال جهت‌دهی باور و اندیشه دانشجویان و جوانان است
  • اولین واکنش ابراهیم رئیسی به حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل