Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@00:36:20 GMT

مرحله سوم آمادگی دفاعی برگزار گردید

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۸۸۰۹

ه. همت حوزه ۱۹ دانش آموزی سپاه ناحیه حر مشهد:
مرحله سوم آمادگی دفاعی برگزار گردید.

مرحله سوم آمادگی دفاعی ویژه دانش آموزان پایه دهم و دوازدهم به همت حوزه ۱۹ دانش آموزی سپاه ناحیه حر مشهد برگزار گردید.


سرهنگ پاسدار مهدی زراعتخواه، فرمانده سپاه ناحیه حر مشهد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار کرد: مرحله سوم دوره آموزشی آمادگی دفاعی  به مدت ۷ روز توسط حوزه ۱۹ دانش آموزی سپاه ناحیه حر مشهد  برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه ناحیه حر مشهد افزود: در این دوره آموزشی ۲۲۰۰ نفر از دانش آموزان خواهر پایه دهم و دوازدهم متوسطه دوره دوم منطقه تبادکان،   آموزش عملی آمادگی دفاعی را گذراندند.

وی در ادامه گفت:دانش آموزان در این دوره آموزش‌های لازم از قبیل: جنگ افزار شناسی، باز و بستن سلاح کلاشینکف  و جهت یابی را فراگرفتند.

سرهنگ پاسدار مهدی زراعتخواه خاطر نشان کرد: مرحله اول و دوم دوره آموزشی آمادگی دفاعی نیز شامل اطفاء حریق و امداد و نجات می‌باشد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۸۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد نودهی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراسم اختتامیه دوره آموزشی متنا یا معماران تمدن نوین اسلامی در شهرستان علی آباد با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی در روز پنجشنبه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دوره آموزشی متنا را با رویکرد تربیتی فرهنگی برگزار می‌شود، افزود: این دوره در سال گذشته در قالب ۸۰ ساعت طی ۶ ماه در مدرسه علمیه بیت الهدی شهرستان علی آباد برگزار شد.

مسؤول مرکز راهبردی تعالی خانواده تبلیغات اسلامی گلستان گفت: طی برنامه ریزی های انجام شده در اختتامیه این مراسم به افرادی که این دوره را گذراندند گواهینامه آموزشی داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال در دوره آموزشی متنا ۶۰ نفر آموزش دیدند.

کد خبر 6085469

دیگر خبرها

  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • برگزاری دوره آموزشی برای ۴۰۰ نفر از مربیان و داوران دادرس
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود