Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@22:26:50 GMT

غرق شدن 4 نفر در رودخانه « کهیر» سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۸۹۷۰

غرق شدن 4 نفر در رودخانه « کهیر» سیستان و بلوچستان

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: عصر امروز ۴ نفر در رودخانه « کهیر » واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان غرق شدند.

محمود رضا ناصح در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: ۴ خانم ۱۱ تا ۱۷ ساله عصر امروز در منطقه خطر آفرین رودخانه «کهیر» از توابع شهرستان کنارک اقدام به شنا کردند که به علت نا آشنایی به فنون شنا غرق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با اشاره به اینکه دو نفر از این افراد خواهر بودند، ادامه داد: از شهروندان و مسافران خواستاریم به علائم و هشدارهای مربوط به شنا ممنوع توجه کنند و از شنا کردن در خارج از محدوده‌های حفاظت شده خودداری کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۸۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلزدگان مراقب تمساح باشند

آفتاب‌‌نیوز :

 روابط عمومی محیط زیست سیستان و بلوچستان اعلام کرد: پیرو بارندگی اخیر استان سیستان و بلوچستان، سیلابی شدن کلیه رودخانه‌ها و سر ریز شدن اکثر سد‌های استان از جمله پیشین، زیردان و همچنین ادامه شرایط نامساعد جوی، استرس و تنش در حیات وحش به ویژه تمساح پوزه کوتاه (گاندو) دور از انتظار نیست و احتمال خروج تمساح‌ها از برکه محل زیست اصلی وجود دارد.

از ساکنین در مناطق سیل زده درخواست می‌شود نسبت به تردد غیر ضروری در مناطق سیلابی، حاشیه رودخانه باهوکلات، هوتک‌ها، مرداب‌ها و مناطق حاشیه‌ای زیستگاه‌های حیات وحش تا زمان فروکش کردن سیلاب و برگشت به شرایط عادی، خودداری شود.

به منظور پیشگیری از وقوع حوادث تلخ و حملات احتمالی حیات وحش به هم استانی‌های عزیز توصیه می‌شود در زمان مشاهده هر گونه جانور وحشی گرفتار در مناطق سیلابی، مراتب را به نزدیک‌ترین اداره حفاظت محیط زیست اعلام و یا با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل فرمایند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نجات کودکان گرفتار در سیل رودخانه کهیر
  • نجات ۷ کودک گرفتار در سیل توسط اهالی بلوچستان+ فیلم
  • لحظه نجات ۷ نفر از اهالی کنارک سیستان و بلوچستان گرفتار در سیل
  • سیلزدگان مراقب تمساح باشند
  • سرریز شدن ۲ سد خاکی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • تصاویر هولناک از طغیان رودخانه ها در سیستان و بلوچستان | حجم سیلاب را ببینید
  • موج سیلاب در جنوب ایران
  • شدت بارندگی در سیستان و بلوچستان / مدارس ۱۱ شهرستان غیرحضوری شد
  • آخرین اخبار از سیل در جنوب سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از سیلاب شدید در استان سیستان و بلوچستان