Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@17:39:36 GMT

300 میلیارد ریال بودجه برای شورای عالی استان ها مصوب شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۹۰۷۹

300 میلیارد ریال بودجه برای شورای عالی استان ها مصوب شد

بوشهر-ایرنا- رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: امسال از محل قانون بودجه برای اجرای طرح های شورای عالی استان ها 300 میلیارد ریال اعتبار مصوب شد.

به گزارش ایرنا، مرتضی الویری روز شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر افزود: با توجه به اینکه شورای عالی استان‌ها یک نهاد مستقل است با پیگیری‌های انجام شده بودجه آن مستقل و دارای کد و ردیف خاص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: طرح مدیریت یکپارچه شهری و لایحه مالیات بر ارزش افزوده پس از تصویب در شورای عالی استان‌ها به مجلس شورای اسلامی ارائه شدند که با تصویب آن ها تحولی در بودجه دهیاری و شهرداری‌های سراسر کشور ایجاد می‌شود.
رئیس شورای عالی استان‌ها افزود: دفاع از حقوق شوراها، شهرداری‌ ها و دهیاری ‌ها وظیفه شورای عالی استان‌هاست که در قالب سفرهای استانی این مهم مورد بررسی قرار می گیرد.
وی بیان کرد: در این راستا در سفر به بوشهر در موارد گوناگون با مسئولان استان از جمله استاندار تبادل نظر و مقرر شده ساختمان شورای استان‌ بوشهر در مکان مناسبی احداث شود.
الویری اظهار داشت: سال گذشته مکان مناسبی از سوی شهرداری تهران برای کمیسیون‌های مختلف شورای عالی استان‌ها در نظر گرفته شد و در آن کمیسیون‌های مختلف تخصصی برگزار می‌شود.
7212/6047/6045

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي بودجه شورا مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۹۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه با هدف حمایت از تولید

امتداد - اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه براساس قانون بودجه سال 1403 به منظور حمایت از تولید و اشتغال پایدار و رشد تولید ملی به شبکه بانکی ابلاغ شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، این بانک در بخشنامه شماره ۰۳٫۷۳۲ مورخ ۶ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ موارد زیر را ابلاغ کرد:


براساس تبصره (۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۳ به منظور حمایت از تولید و اشتغال پایدار و رشد تولید ملی و با توجه به جزء(۶) بند (الف) تبصره (۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۳ مبنی بر”مبلغ یک میلیون میلیاردریال تسهیلات قرض‌الحسنه مطابق اجزای (۳) و (۴) بند (ب) این تبصره اختصاص می یابد.”و حسب جزء (۳) و (۴) بند (ب) تبصره (۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور مقرر شده است:

۳‏- معادل چهار صد هزار میلیارد (۴۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال از تسهیلات موضوع جزء (۶) بند «الف» این تبصره به طور مساوی در اختیار هیأت امنای حسابهای استانی پیشرفت و عدالت قرار خواهد گرفت.

۴‏- با هدف حمایت از اشتغال در چهار چوب مصوبات هیأت امنای حساب پیشرفت و عدالت، معادل شش صد هزار میلیارد (۶۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال تسهیلات جزء (۶) بند «الف» این تبصره بر اساس قوانین مربوط به شرح ذیل اختصاص می یابد:

•    کمیته امداد امام خمینی (ره) معادل سیصد صد هزار میلیارد (۳۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال؛
•    سازمان بهزیستی کشور معادل یک صد و بیست هزار میلیارد (۱۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال؛
•    بنیاد شهید و امور ایثارگران معادل سی و دو هزار میلیارد (۳۲٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال؛
•    بنیاد برکت ستاد اجرائی فرمان امام (ره) معادل سی و دو هزار میلیارد (۳۲٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال؛
•    صندوق نوآوری و شکوفایی معادل سی و دو هزار میلیارد (۳۲٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال؛
•    سازمان بسیج سازندگی معادل سی و دو هزار میلیارد (۳۲٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال؛
•    بنیاد علوی معادل بیست و چهار هزار میلیارد (۲۴٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال؛
و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور (بخش دولتی و بخش غیر دولتی وابسته) و دانشگاه فنی و حرفه ای و هنرستان های فنی و حرفه ای برای تجهیز کارگاههای خود مبلغ هجده هزار میلیارد (۱۸٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال؛

با عنایت به مراتب فوق، خواهشمند است دستور فرمایند ترتیبی اتخاذ شود تا حداکثر ظرف مدت یک هفته از تاریخ وصول این نامه، موضوع به واحدهای اجرایی ذی‌ربط در سراسر کشور ابلاغ و یک نسخه از ابلاغیه مربوطه به این بانک ارسال شود.‏

  برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • شورای‌ عالی نظام‌پزشکی: در تعرفه‌های مصوب دولت بازنگری شود
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه با هدف حمایت از تولید
  • بانکی پور: فرهنگ جزو اولویت‌های سازمان برنامه و بودجه نیست
  • خبر خوب وزیر اقتصاد برای صادرکنندگان
  • توسعه متوازن شهر و پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت بودجه ۱۴۰۳ شهرداری زرین‌شهر
  • درخواست آغاز حرکت قطار عمرانی شهر قیامدشت در سال جدید به شورا رفت
  • رشته‌های اشتغال‌آفرین در اولویت دریافت بودجه دولت
  • دانشگاه‌های دولتی و رشته‌های اشتغال‌آفرین در اولویت دریافت بودجه
  • تصویب دو لایحه شهرداری در نخستین جلسه علنی شورای شهر قزوین
  • روایتی تازه از تصویب میزان افزایش حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳