Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@09:17:09 GMT

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۹۱۱۰

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان منصوب شد

اهواز - ایرنا - حکم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی صادر شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان در حکمی از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، فاضل عبیات به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان منصوب شد.
در این حکم آمده است: 'جناب آقای فاضل عبیات' به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم استان خوزستان، و تایید معاون محترم عمران و توسعه امور شهری و روستایی، جنابعالی را به سمت معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خوزستان منصوب می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایجاد هماهنگی در زمینه های فنی و عمرانی، نظارت بر تهیه و تصویب طرح های توسعه و عمران شهری و روستایی، تشخیص نیازمندی های عمرانی و تعیین اولویت ها، نظارت بر اجرای طرح های عمرانی دستگاه های استان و نحوه عملکرد جذب اعتبارات، برقراری تعامل لازم با مدیران محترم دستگاه ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا در جهت پیشبرد پروژه های عمرانی و رشد و توسعه متوازن مناطق، نظارت و مراقبت بر نحوه ساخت و سازها، توجه به الگوی شهرسازی و معماری اسلامی ایرانی و ارایه گزارش عملکرد و پیشرفت برنامه ها و معاونت مزبور از اهم وظایفی است که انتظار دارد ضمن هماهنگی با معاون محترم عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور در چارچوب قوانین و مقررات جاری و اسناد فرادست و در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید با بهره گیری از استعدادها و تجارب نیروهای لایق و متخصص بدان اهتمام نمایید.
توفیق روز افزون را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.
گفتنی است فرامند هاشمی زاده 26 آبان پارسال به دلیل قانون منع بکارگیری بازنشستگان از این سمت کناره گیری کرد از آن زمان تاکنون این پست بدون متصدی باقی مانده بود.
9887/ 6037

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد خوزستان وزير كشور معاون عمراني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۹۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهبرد کارگروه امور زیر بنایی تسهیل ظرفیت های مردمی در بخش مسکن خوزستان است

خانچی با اشاره به توان تعاونی های و سرمایه دار ها و همچنین شرکت های فناور و دانش بنیان در شتاب دهی و ارتقا کیفی ساخت مسکن در استان گفت: باید تمام تلاش خود را برای بکارگیری از توان و ظرفیت های مردمی در سطح استان بالا برد و کارگروه زیربنایی با تسهیل گری و تسریع در انجام اقدامات مناسب و برنامه ریزی و تدوین سند راهبردی مشارکت مردم در پروژه های عمرانی استان علی الخصوص مسکن علاج بخشی در خصوص بالابردن سرعت و کیفیت پروژه ها خواهد بود.

معاون استاندار خوزستان ادامه داد: کارگروه امور زیربنایی در سال جاری در حوزه های مختلف عمرانی با جدیت وارد عمل خواهد شد و چالش های اساسی در حوزه های مختلف عمرانی را واکاوی خواهد نمود.

او در ادامه به موضوع ساخت و ساز های غیرمجاز در سطح استان اشاره کرد و افزود: با هماهنگی بین دستگاه های اجرایی و نظارتی در سال گذشته اقدامات خوبی در خصوص مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز در استان بودیم و امسال نیز جدی تر و بدون اغماض در این خصوص اقدام خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تغییر رویکرد بانک‌های استان بوشهر به توسعه محوری
  • کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد
  • اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم
  • احصای ۶ درخواست در نخستین جلسه کارگروه اقتصادی استانداری تهران
  • خسارت ۱۸۰۰ میلیاردی سیل در جنوب سیستان و بلوچستان
  • افتتاح طرح‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی صداوسیمای کیش، ۲۹ فروردین
  • راهبرد کارگروه امور زیر بنایی تسهیل ظرفیت های مردمی در بخش مسکن خوزستان است
  • شهردار سی سخت معرفی شد
  • زمینه همکاری و توسعه روابط بین کرمان و روسیه وجود دارد
  • معاون جدید امور بین‌الملل بنیاد سعدی منصوب شد/ سیدعلی موسوی‌زاده کیست؟ + سوابق