Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-28@21:04:49 GMT

ماجرای درگیری مردم گناوه با نیرو‌های حشدالشعبی

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۹۱۳۶

ماجرای درگیری مردم گناوه با نیرو‌های حشدالشعبی

فرمانده انتظامی گناوه گفت: درگیری مردم بندرریگ این شهرستان با نیروهای حشدالشعبی عراق که در کلیپی در فضای مجازی انتشار یافته کذب است و واقعیت ندارد.

به گزارش صدای ایران از ایرانا، سرهنگ حسین احمدی افزود: فیلم انتشار یافته مربوط به بندر ریگ، شهرستان گناوه و حتی استان بوشهر نیست.

وی اظهارداشت: این شهرستان از امنیت مطلوبی برخوردار است و مردم به مطالب و فیلم های غیرواقعی منتشر شده در فضای مجازی اعتماد نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روز گذشته فیلمی در فضای مجازی انتشار یافت که در آن درگیری مردم و حمله آنان به نیروهای حشدالشعبی را نشان می دهد که به شهر بندرریگ استان بوشهر منتسب شده بود.
بندرریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: گناوه حشدالشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۹۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه امداد دریایی گناوه از نان شب هم واجب تر است

ایسنا/بوشهر همه ساله با شروع مسافرت های نوروزی شهرستان گناوه بی تردید یکی از پر ترددترین شهرستان ها در استان بوشهر به شمار می آید، استفاده از بازار و مراکز تجاری از یک سو و از سوی دیگر استفاده از ساحل شنی زیبا بر ورود مسافرین و گردشگران تاثیر بسزایی داشته است. دریا به خودی خود در جذب گردشگر و مسافر نقش مهمی را ایفا می‌کند اما یک طرف این طبیعت زیبا خطراتی است که جان افراد به ویژه گروهی که آشنایی با فنون شنا را ندارد همیشه تهدید می کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی هلال احمر بوشهر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر بیان کرد: از آغاز سفر های نوروزی تا پایان هفتمین روز از آغاز سال جدید بیش از ۵ مورد عملیات نجات غریق در ساحل بندر گناوه انجام شده است که با ورود به موقع پایگاه موقت ساحلی هلال احمر و ناجیان غریق مستقر در نوار ساحلی شاهد تلفات جانی در دریا نبوده ایم.
احسان ایزدپناه گفت: نبود پایگاه امداد دریایی یک‌زنگ خطر است متاسفانه پس از پیگیری های صورت گرفته متوجه شدیم که پایگاه ساحلی هلال احمر به صورت موقت و ویژه ایام نوروزی دایر گردیده است و بخاطر برخی اتفاقات این پایگاه که قبلاً در محل اسکله صیادی مستقر بوده تعطیل شده است
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر در پاسخ به این سوال که چرا این پایگاه فعالیت دائم ندارد اینگونه گفت: ساختمان قبلی پایگاه امداد و نجات دریایی گناوه در سال ۸۸ به عنوان اولین پایگاه دارای ساختمان در کشور افتتاح شد و در حوادث گوناگونی در حوزه دریایی و ساحلی اقدامات موثری انجام داده است.
وی افزود: با توجه به توسعه شهر و اینکه این ساختمان در مسیر خیابان ۳۰ متری قرار داشت ، نیاز به بازگشایی مسیر موجب شد که ساختمان این پایگاه تخریب و همکاری در راستای تخصیص مکان جدید و اعتبار ایجاد ساختمان محقق نگردد.
وی گفت: این پایگاه پس از گذشت حدود بیش از دو سال به علت نداشتن ساختمان جدید، غیرعملیاتی شده است، که پس از پیگیری صورت گرفته و نشست های مختلف زمین جدید برای پایگاه تعیین گردیده است اما مستلزم تخصیص اعتبار از محل اعتبارات استان نیز می‌باشد که امیدواریم دستگاه های مرتبط در این مهم جمعیت هلال احمر استان را یاری کنند تا بتوانیم در زمان حوادث یاریگر حادثه دیدگان باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نبود پایگاه امداد دریایی گناوه یک‌زنگ خطر است!
  • پایگاه امداد دریایی گناوه از نان شب هم واجب تر است
  • سازمان جهانی بهداشت: از هر ۶ دانش آموز، یک نفر قربانی آزار و اذیت در فضای مجازی می‌شود
  • آنهایی که این احکام را خوارج می‌شوند!
  • ببینید | حرف‌های جنجالی یک روحانی درباره فضای مجازی؛ این افراد خوارج هستند اگر...
  • دستگیری هتاک انتقام جو در سمنان
  • ۴۱ متهم فضای مجازی اردستان به مراجع قضایی معرفی شدند
  • فضای مجازی شکارچی متخلف را لو داد
  • تولید و تأمین روزانه ۴۴۵ هزار مترمکعب آب در استان بوشهر در نوروز
  • ۵۷ هزار مسافر نوروزی در مدارس گناوه اسکان پیدا کردند