Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: ۵۰ میلیارد تومان در حوزه مدرسه‌سازی اردبیل سرمایه‌گذاری شد و این هزینه‌ها صرف توسعه، تجهیز و احداث مدارس خواهد شد. ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، دولت لطفی بعد از ظهر امروز در دیدار با مسئولان در ارتباط با برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در استان اردبیل اظهار داشت: 50 میلیارد تومان در حوزه مدرسه‌سازی اردبیل سرمایه‌گذاری شد و این هزینه‌ها صرف توسعه، تجهیز و احداث مدارس خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در سال‌های اخیر اعتبارات ملی در حوزه مدرسه‌سازی افزایش سه برابری خواهد داشت و 16 میلیارد تومان به 50 میلیارد تومان رسیده است که این نشان از ترویج قابل قبول فرهنگ مدرسه‌سازی در استان است که در تلاش هستیم این مهم را در استان نهادینه‌سازی کنیم.

مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد+تصاویر1000 میلیاردتومان اوراق مشارکت به نوسازی مدارس مناطق سیل‌زده کشور اختصاص یافتایجاد مدارس سبز برای نخستین بار در کهگیلویه و بویراحمد؛ دنبال جایگزین بخاری‌های نفتی هستیم

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل از بهره‌برداری از 10 پروژه آموزشی جدید در استان خبر داد و گفت: با جذب 100 درصدی منابع این پروژ‌ه‌ها در موعد مقرر با حضور معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش به بهره‌برداری می‌رسد و اعتبار مصوب برای این پروژه 10 میلیارد تومان مصوب شده است.

لطفی تصریح کرد: اتمام نمازخانه‌‌ها تا پایان امسال در دستور کار قرار گرفته است و برای 45 نمازخانه نیمه تمام مدارس نیز 40 میلیارد ریال اعتبار دریافت کردیم و هم‌اکنون مجهزسازی مدارس استان و مشارکت خیران در این زمینه برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و مشارکتی در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس و قیررایگان مدارس از دیگر اقداماتی است که در طول سال گذشته انجام داده شده و هم‌اکنون نیز اقدامات مجهزسازی و ساخت مدارس در دستور کار قرار گرفته و خوشبختانه اردبیل رتبه دوم نوسازی مدارس کشور را کسب کرده است.

انتهای پیام/ن

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۹۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف گفت: با حضور معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، فرماندار خواف و مسوولان ادارات و نهاد‌ها مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان بهره برداری شد.

روح الله غلامپور سدهی افزود: این مدرسه با ۳۶۳ متر مربع زیربنا با اعتبار۴۲ میلیارد ریال با مشارکت خیرین و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ساخته شد

وی گفت: در راستای طرح سه شنبه‌های امیدآفرین، از سال گذشته تاکنون هر سه شنبه یک مدرسه با همراهی خیران و اعتبارات دولتی و معادن در مناطق شهری و روستایی خواف به بهره برداری رسیده یا کلنگ زنی شده است.

مدیر آموزش و پرورش خواف افزود: در یک سال گذشته ۶۰ تفاهم نامه توسط شرکت‌های صنعتی و معدنی و ۱۶۴ تفاهم نامه توسط خیرین مردمی برای ساخت مدارس در شهرستان خواف امضا شد.

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است