Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@10:54:18 GMT

ستاره جنجالی استقلال بخشیده شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۹۱۹۲

ستاره جنجالی استقلال بخشیده شد

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، اصغر حاجیلو در این مورد گفت: طی چند روز گذشته صحبت‌های مفصلی با دکتر فتحی انجام دادم. درنهایت از ایشان سپاسگزارم که با درخواست من و تعدادی از پیشکسوتان استقلال موافقت کرد. در شرایط فعلی فرشید می‌تواند به تیم کمک کند و محرومیت او در هفته‌های گذشته اثرات مثبت و لازم را به همراه داشته و امیدوارم فرشید با عملکرد مثبتش در بازیهای باقیمانده ما را روسفید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لازم به ذکر است باقری بامداد فردا یکشنبه راهی امارات خواهد شد.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: امیرحسین فتحی فرشید باقری اصغر حاجیلو استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۹۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۱۰ فیلم سینمایی با موضوع شهدا در کشور

مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: تولید ۱۰ فیلم سینمایی در کنگره‌های شهدای سال گذشته و سال جاری در دستور کار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار عبدالرضا آزادی امروز در ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: کنگره‌های شهدا باید با جریان‌سازی و فراگیرانه بتواند ذهن عموم مردم را درگیر کند.

وی با اشاره به اینکه در دو سال گذشته هر کنگره شهدا حداقل یک فیلم سینمایی تولید کرده است و لازم است هر کنگره شهدا 50 تا 100 مستند پرمحتوا تولید کند، عنوان کرد: تولید 10 فیلم سینمایی در کنگره‌های شهدای سال گذشته و سال جاری که برگزار می‌شود، در دستور کار است.

مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه تدوین شناسنامه ایثار و شهادت یک کار هویت‌ساز در مقابل القای بی‌هویتی دشمن در جامعه است، مطرح کرد: در دومین کنگره شهدای این استان لازم است کار هنری و جریان‌ساز انجام شود.

آزادی با تأکید بر شهید‌محور بودن کنگره‌های شهدا، ادامه داد: نهضت سرگذشت‌پژوهی برای شناخت شهدا لازم است که باید برای آن کمبودهای موجود برطرف شود. باید با زبان هنر، یاد شهدا را در میان جامعه زنده نگه داشت.

وی با تأکید بر اینکه انتقال پیام شهدا به جوانان امروزی باید با زبان هنر انجام شود، گفت: هدف از برگزاری کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا، جریان‌سازی فکری و امیدآفرینی است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • فرار بازیگر درجه چندم از کشور + جزئیات | بازیگر جنجالی کجا به سر می برد؟
  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد
  • تولید ۱۰ فیلم سینمایی با موضوع شهدا در کشور
  • واکنش به یک شایعه جنجالی درباره توماج صالحی
  • هشدار به ستاره جنجالی یونایتد: مراقب رفتارت باش!
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • کری جنجالی ستاره اینتر: سرور میلانیم! (عکس)