Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ حجت الاسلام مهدی فقیهی امام جمعه موقت کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی و تبریک اعیاد شعبانیه گفت امام زمان(عج) باب الله است نماز و عبادات به واسطه وجود ایشان مقبول است و دعا متسجاب ،رزق و روزی ها افزون ، غم ها از ما برطرف و حاجت ها  بواسطه وجود ایشان برآورده می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

✅وی تاکید کرد اگر حجت بر روی زمین نباشد زمین اهلش را می بلعد حضرت ولی عصر (عج) وجه الله است در حالی که از تمام صفات الهی برخوردار است لذا شهید توجه و نگاهش به ایشان است .

✅امام جمعه موقت کوهبنان ادامه داد ما بعد وجودی حضرت را درک نمی کنیم اگر ایشان را درک می کردیم خدمتگزارش بودیم جای شکر است که در زمان ایشان زندگی می کنیم کسی که بر تمام اعمال و رفتار ما احاطه دارد .

✅وی خاطر نشان کرد سعی کنیم اعمال و رفتار ما به گونه ای باشد که رضایت حضرت را به دنبال داشته باشد از هر جا زده شدیم نا امید نشویم چون امید و مایه حیات همگان حضرت ولی عصر (عج) است که دستمان را می گیرد و جسم و جان تازه می بخشد .

خطیب جمعه کوهبنان تصریح نمود حضرت به همه نگاه دارند حتی اگر طرف معصیت کار باشد پس باید تشنه ی دیدار ایشان باشیم برای حضرت مرتب دعا کنیم رعایت انصاف در برخورد با مردم را داشته باشیم تا حضرت از ما راضی شوند.

✅وی افزود اگر دوست داریم از اصحاب حضرت باشیم باید انتظار بکشیم البته نباید در گوشه ای بنشینیم و دست روی دست بگذاریم که ایشان خودش می آید بلکه باید کاری انجام دهیم و قدمی برداریم که ظهور زودتر محقق گردد.

✅امام جمعه موقت کوهبنان بیان داشت دشمن امروز کاری در فضای مجازی انجام می دهد تا جوانان  از ارزش ها دور شوند پس هم خودمان تقوای الهی را رعایت کنیم و هم با رفتار و کردارمان دیگران را به مسیر حضرت سوق دهیم .

✅وی ابراز داشت باید خوش خلق و خوش برخورد باشیم تا در جمع دوستان و اصحاب حضرت قرار بگیریم  مقام معظم رهبری حس خلق را این گونه بیان می کنند که طرف تندی و تلخی و بی اعتنایی دوربرش نباشد بلکه به هر طریق ممکن به مردم کمک کند.

✅حجت الاسلام فقیهی ادامه داد باید به منویات مقام معظم رهبری گوش بدهیم به دیگران خصوصا کسانی که در سیل اخیر دچار مشکلات جدی شدند کمک کنیم در حالی که بعضا سرمایه خودشان را از دست داده اند.

وی افزود خوش اخلاقی با خانواده را در نظر داشته باشیم به فرزندان خصوصا دختران محبت داشته باشیم تا جذب دیگران نشوند در حالی که کوهبنان مردمی مذهبی و فرهنگی دارد .

✅امام جمعه موقت کوهبنان تاکید کرد تنبیه و تشویق در اسلام داریم اما تنبیه به معنای بی اعتنایی و کتک زدن فرزندان نیست آنان آیینه رفتار و کردار ما هستند .

وی به نیمه شعبان اشاره کرد و افزود شب و روز نیمه شعبان از ارزش والا و فضیلت برتری برخوردار است پس از شب های قدر شب نیمه شعبان عظمتی خاص دارد که دعای در این شب مستجاب می گردد لذا بر احیای این شب تاکید شده و در کوهبنان این مراسم در مسجد الرضا(ع) برگزار می شود .

✅خطیب جمعه کوهبنان یادآور شد باید با تمام قوا در مساجد و تکایای شهرستان جشن میلاد حضرت را بگیریم خیابان ها و درب مغازه ها آذین بندی گردند البته صبح نیمه شعبان در مهدیه ده خواجه جشن برگزار می شود که جا دارد مومنین حضوری چشمگیر داشته باشند.

✅وی به سالروز تاسیس سپاه پاسداران اشاره کرد نهاد مقدسی که پاسبان ارزش ها و آرمان های انقلاب است لذا تروریست خواندن سپاه باعث شد که مشت محکمی بر دهان یاوه گویان به واسطه حضور و حمایت جریان های ملی و فراملی زده شود .

✅امام جمعه موقت کوهبنان گفت دشمن نفس های آخر خود را می کشد لذا بر فشارهای پایانی خود افزوده که بزودی شاهد افول و نابودی استکبار و اسرائیل خواهیم بود همان طور که در صحرای طبس شاهد ذلت و شکست دشمنان بودیم چون انقلاب ما هدفی دارد که رسیدن به خورشید ولایت عظما حضرت ولی عصر(عج)  است .

وی تاکید کرد خواسته ی مقام معظم رهبری مد ظله العالی  بر رونق تولید را همگان خصوصا جوانان مدنظر داشته باشند در حالی که آب و هوای کوهبنان و زمین های حاصل خیز می تواند بر رونق تولید در کوهبنان کمک کند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۹۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممکن است بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم

دبیرکل کمیته ملی المپیک ضمن آرزوی موفقیت برای ورزشکاران کشورمان در رقابت‌های پیش‌روی کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ گفت: در صورت تدوام موفقیت رشته‌های المپیکی کشورمان در رقابت‌های انتخابی، ممکن است تعداد سهمیه‌های کسب شده المپیک پاریس به بیش از ۳۵ نفر برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدمناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از زحمات فدراسیون‌ها، مربیان و ورزشکاران در راه کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس اظهار کرد: بعد از موفقیتی که در رشته‌های کشتی، تکواندو، تیراندازی، شمشیربازی، وزنه‌برداری و دوچرخه‌سواری داشتیم. اکنون شاهدیم که در رشته قایقرانی هم نمایندگان شایسته کشورمان موفق به کسب پنج سهمیه شدند که در روئینگ دو نفره بانوان برای نخستین بار بود که این اتفاق افتاد. جا دارد به مسئولان این فدراسیون، مربیان و ملی‌پوشان آن در کنار دیگر فدراسیون‌هایی که سهمیه کسب کرده‌اند تبریک، خدا قوت و خسته نباشید بگویم. قطعاً قایقرانان کشورمان با این روند رو به رشدی که دارند، روزهای خوشی به‌خصوص برای بازی‌های آسیایی ناگویای ژاپن در پیش خواهند داشت.

سرپرست کاروان اعزامی به المپیک پاریس ۲۰۲۴ خاطرنشان کرد: کمیته ملی المپیک با تمام توان در کنار رشته‌هایی که هنوز درگیر رقابت‌های انتخابی کسب سهمیه هستند، خواهد بود و طبق پیش‌بینی‌ها، در صورت تدوام موفقیت رشته‌های المپیکی کشورمان در رقابت‌های انتخابی، ممکن است تعداد سهمیه‌های کسب شده المپیک پاریس به بیش از ۳۵ نفر برسد.

منبع: ایرنا کد خبر 746624

دیگر خبرها

  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • جلو هرز روی آب‌ها را بگیریم
  • مسئولان اینتر به زودی با طارمی دیدار می‌کنند
  • اجرای طرح اعتلا با جدیت دنبال شود
  • ببینید | تصاویری جالب از خون‌گیری موزیکال در یک آزمایشگاه؛ می‌خواهیم خون بگیریم ۲ سی‌سی از شما!
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • کشف سیگار قاچاق در کوهبنان
  • توجه به بخش خصوصی سبب تقویت تمام جامعه می‌شود
  • ممکن است بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم
  • برنامه داغ کنسرت‌های بهاری در تهران