Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@18:52:13 GMT

بيش از 400 کيلوگرم گوشت فاسد در کرمانشاه معدوم شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۹۳۳۲

بيش از 400 کيلوگرم گوشت فاسد در کرمانشاه معدوم شد

خبرگزاري آريا - کرمانشاه- ايرنا- سرپرست اداره دامپزشکي کرمانشاه از معدوم شدن 372 کيلوگرم گوشت گوساله و 70 کيلوگرم گوشت مرغ تاريخ مصرف گذشته در اين شهرستان خبر داد.

دکتر ايرج کاکايي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، گفت: بازرسان اداره دامپزشکي شهرستان در بازديد از مراکز توليد فرآورده هاي خام دامي بيش از 400 کيلوگرم گوشت گوساله و مرغ تاريخ مصرف گذشته را به دليل فساد و انقضاي تاريخ مصرف ضبط و پس از انجام مراحل قانوني معدوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: در اين بازديد حدود 372 کيلوگرم گوشت گوساله، 50 کيلوگرم گوشت مرغ تاريخ مصرف گذشته و 20 کيلوگرم گوشت مرغ فله در رستوران هاي سطح شهر کشف و ضبط شد.
سرپرست اداره دامپزشکي کرمانشاه به شهروندان توصيه کرد: در موقع خريد فرآورده خام دامي بسته‌بندي شده به تاريخ توليد و انقضا محصول توجه کرده و از خريد محصولات تاريخ گذشته و يا محصولات منجمدي که عبارت تازه روي آن‌ها درج شده است، خودداري کنند.
وي ادامه داد: بازرسان دامپزشکي به طور مستمر از مراکز تهيه، توزيع، فرآوري، عمل آوري و بسته بندي فرآورده هاي خام دامي بازديد به عمل آورده و ضمن ارائه آموزش هاي کاربردي در خصوص نحوه مديريت بهداشتي اين مراکز به متصديان مربوطه، در صورت مشاهده تخلفات بهداشتي، پس از انجام مراحل قانوني متخلفان به مراجع قضايي معرفي مي شوند.
از جمعيت 2 ميليون نفري استان کرمانشاه حدود يک ميليون نفر در شهر کرمانشاه ساکن هستند.
3033/8066
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۹۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی روزهای اخیر نمایندگان تعزیرات حکومتی کرمانشاه به همراه بازرسان جهاد کشاورزی و دامپزشکی به صورت شبانه بازدیدی از محل کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه داشتند.

وی افزود: در این بازدید مقدار ۵۲۶ کیلوگرم سنگ‌دان و ۲۳۵ کیلوگرم گوشت مرغ به صورت ران و سینه بدون تاریخ تولید و انقضا در بسته‌های نایلونی منجمد کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این بازرسی بیش از ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ ضبط شد، خاطر نشان کرد: نسبت به حمل، امحاء و معدوم سازی این مقدار لاشه توسط نماینده دامپزشکی اقدام شد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

کد خبر 6087079

دیگر خبرها

  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان معدوم شد
  • معدوم سازی ۳۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی در اهواز
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در البرز معدوم شد
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در البرز معدوم شد
  • ضبط و معدوم‌سازی ۷۰۰ کیلوگرم مواد خام دامی در مرکز لرستان
  • معدوم سازی هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه
  • قریب به ۸تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در شهرستان زاهدان معدوم شد
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی دربوکان