Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه‌های کارگاهی و نشست‌های تخصصی سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر روز یکشنبه اول اردیبهشت ماه در بخش «دارالفنون» ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱ با کارگاه فیلمبرداری لوکا بیگاتزی در سالن شماره ۴ پردیس سینمایی چارسو آغاز می‌شود و در ادامه نشست «سینما، جهانی شدن، هویت» با حضور شهاب اسفندیاری در همین سالن ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳ برای هنرجویان «دارالفنون» برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گذر اجتماعات پردیس سینمایی چارسو در ساعت ۱۵ تا ۱۷ نشست «استاندارد فنی ارائه برنامه‌ها جهت فروش بین المللی (زیرنویس و آماده سازی)» با حضور وحید قطبی زاده و افشین اسدزاده برگزار می‌شود و ساعت ۱۷ تا ۱۹ نیز در سالن شماره ۳ سینما فلسطین، پیمان قاسم خانی در کارگاه «انتقال تجربه» با علاقه‌مندان گفتگو می‌کند.

نشست مطبوعاتی با حضور آندرئا پاللائورو فیلمنامه نویس و کارگردان نیز ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ در گذر اجتماعات چارسو برگزار می‌شود و پس از آن در ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰:۳۰ کارگاه تخصصی طراحی صحنه زیلکه بوئر طراح صحنه آلمانی در سالن شماره ۲ چارسو برپا می‌شود.

هنرجویان بخش «دارالفنون» نیز می‌توانند در ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۲ در نشست «انتقال تجربه» که در گذر اجتماعات واقع در طبقه ۷ چارسو برگزار می‌شود، شرکت کنند.

فیلم «طلسم» در بخش کلاسیک‌های مرمت شده ایرانی نیز طی مراسم ویژه‌ای ساعت ۲۲:۱۵ در سالن شماره ۱ سینما فلسطین روی پرده می‌رود.

گفتنی است سی‌و‌هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از ۱۸ تا ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) به دبیری رضا میرکریمی در تهران در حال برگزاری است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فلسطین فلسطین فیلم جهانی جشنواره جهانی فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۹۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوستان پرواز میزبان جشنواره گل و گلاب تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اکرم رجای، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: جشنواره گل و گلاب به منظور ترویج فرهنگ‌های سنتی، ایرانی و اسلامی و ایجاد نشاط اجتماعی به مدت 20 روز در بوستان پرواز برگزارمی‌شود.

وی افزود: این جشنواره با اجراي برنامه‌های شاد، برگزاری آئین گلابگيری و عرضه فرآورده های گلاب و عرقيجات همراه است.

معاون شهردار منطقه2 گفت: غرفه‌های متنوعی در این جشنواره پیش‌بینی شده است و همه روزه از ساعت 11 صبح پذیرای شهروندان است.

به گفته وی، بخش‌های دیگری نیز در این مجموعه وجود دارد همچون بخش برنامه‌های فرهنگی که از ساعت ۱۹ اجرا می شود.

لازم به ذکر است غرفه‌های نوشیدنی تهیه شده با شربت‌های گیاهی، عرقیات، غرفه تاج گل با گل محمدی تازه، گل های آپارتمانی غرفه گریم کودک، غرفه عرق گیری زنده و تشریح فرایند گلابگیری از برنامه های این جشنواره است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جشن واگذاری زمین جوانی جمعیت در سمنان برگزار می‌شود
  • نشست مجازی تقوی با کوبایی‌ها
  • برگزاری جشنواره اذان آوای ماندگار در تبریز
  • نشست باشگاه نجوم اصفهان
  • بوستان پرواز میزبان جشنواره گل و گلاب تهران
  • برگزاری سومین جشنواره پانتومیم در انتظار نظر مدیرکل ارشاد زنجان
  • برگزاری بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد فرهنگی - ورزشی آذربایجان شرقی ۲۸ اردیبهشت در کلیبر
  • اردوی تیم ملی والیبال نشسته با حضور ۲ نماینده از قم برگزار می شود
  • نشست داوری نهایی سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر برگزار شد
  • داوری نهایی چهارمین دوره جشنواره خودنویس برگزار شد