Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@18:42:33 GMT

یک پروژه بهداشتی در خاش راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۹۳۵۰

یک پروژه بهداشتی در خاش راه اندازی شد

زاهدان- ایرنا- یک پروژه بهداشتی گرامیداشت هفته سلامت با حضور مسئولان محلی،علما و معتمدان در خاش سیستان و بلوچستان راه اندازی شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خاش روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: درمانگاه شبانه روزی زکریا رازی با هدف ارائه خدمت شایسته به مردم در حوزه سلامت ایجاد شده است.
دکتر رضا کرد افزود: برای اجرای این پروژه به همت بخش خصوصی افزون بر سه میلیارد ریال هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: با راه اندازی این پروژه زمینه ایجاد اشتغال برای 10 سرپرست خانوار فراهم شد.
رئیس شبکه بهداشت خاش ادامه داد: در حوزه سلامت این شهرستان 18 پروژه نیمه تمام، 10طرح مصوب بهداشتی(پروژه جدید) و هفت پایگاه اورژانس مصوب( پروژه جدید) و یک طرح ملی در دست اجراست که پس از جذب اعتبارات لازم اجرایی خواهند شد.
7310**3213

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهداشت دو درمان افتتاح طرح خاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۹۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز ملی آفرینش فناوری‌های کوانتومی راه‌اندازی می‌شود

معاون علمی رئیس‌جمهور گفت: مرکز ملی آفرینش فناوری‌های کوآنتومی امسال در پارک فناوری پردیس ایجاد خواهد شد که این مرکز در شروع، ظرفیت امکان جذب بیش از ۱۰۰ فناور برتر را با شرایط مناسب کاری و استخدامی خواهد داشت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دومین جلسه شورای راهبری فناوری‌های کوانتوم با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور برگزار شد.

اعضای شورا ضمن ارائه گزارش از فعالیت‌های‌ مجموعه‌های مربوطه در حوزه کوانتوم با توانمندی‌ها و زیرساخت‌های یکدیگر آشنا شدند.

روح الله دهقانی طی سخنانی در این جلسه به ایجاد «مرکز ملی آفرینش فناوری‌های کوآنتومی در کشور» اشاره و عنوان کرد: مرکز ملی آفرینش فناوری‌های کوآنتومی امسال در پارک فناوری پردیس ایجاد خواهد شد که این مرکز در شروع، ظرفیت امکان جذب بیش از 100 فناور برتر را با شرایط مناسب کاری و استخدامی خواهد داشت.

مأموریت‌های ستاد اتصال‌پذیری معاونت علمی؛ از بومی‌سازی شبکه ملی اطلاعات تا مخابرات کوانتومی

به گفته معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور، مام (مرکز آفرینش ملی) فناوری کوانتوم یکی از موضوعاتی است که در قانون هفتم توسعه تصویب شده است.

دهقانی ادامه داد: در قانون هفتم توسعه آمده است که دولت تا پایان این برنامه موظف است، 6 مرکز آفرینش ملی فناوری در شش حوزه ایجاد کند.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور همچنین خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی که قرار است در این مرکز انجام شود در دستور کار و مورد توافق اعضای شورا قرار گرفته است.

وی اظهار امیدواری کرد که این مرکز در آینده نزدیک به یکی از مراکز تحقیقاتی برتر و به نام کشور و منطقه در حوزه کوانتوم تبدیل شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گروه های ذینفع از سنگ اندازی برای مصوب نشدن لایحه اصلاح «قانون مالیات های مستقیم» دست بر نخواهند داشت
  • گروه های ذینفع از سنگ اندازی برای مصوب نشدن «لایحه اصلاح مالیات های مستقیم» دست بر نخواهند داشت
  • آذربایجان‌غربی در جمع ۱۰ استان برتر اجرای طرح پایش ملی سلامت قرار گرفت
  • کشف بیش از ۴۰ تن مواد غذایی فاسد در همدان 
  • معدوم سازی بیش از ۶۰۰ تن فرآورده‌های خام دامی ناسالم در خوزستان
  • برای تحقق شعار سال باید حرائم بهداشتی مراکز دامی اصلاح شود
  • انجام ۱۳ هزار بازدید بهداشتی توسط دامپزشکی خوزستان در طرح سلامت نوروزی
  • ۴۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در مشهد مهر و موم شد
  • مرکز ملی آفرینش فناوری‌های کوانتومی راه‌اندازی می‌شود
  • هفته سلامت فرصتی بری معرفی خدمات سلامت