Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-28@14:46:12 GMT

استقلالی‌ها به دوبی رسیدند

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۹۳۷۵

استقلالی‌ها به دوبی رسیدند

کاروان تیم فوتبال استقلال به دوبی رسید.

تیم فوتبال استقلال امروز (شنبه) عازم دوبی امارات شد که دقایقی پیش کاروان این تیم وارد دوبی شد.

تیم فوتبال استقلال ایران سه‌شنبه در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان می‌رود که این دیدار در امارات برگزار می‌شود./ ایسنا

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۹۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| پس از بیانیه جنجالی؛ قلعه‌نویی یک استقلالی را انتخاب کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال ایران برای قطعی کردن صعود خود به جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ که قرار است به میزبانی عربستان برگزار شود و همچنین کسب جواز حضور در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی به دنبال کسب امتیازات لازم از دیدار برابر تیم ملی ترکمنستان است.

به گزارش ورزش سه، امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفته است تا برای این دیدار با ترکیبی متفاوت نسبت به بازی دور رفت پای به زمین مسابقه بگذار او در این بازی سیدحسین حسینی را جایگزین علیرضا بیرانوند کرده که در روزهای اخیر حضور او در قفس توری تیم ملی خبرساز شده بود.

داستان از جایی شروع شد که رسانه رسمی باشگاه استقلال و بخش رسانه‌ای نزدیک به مدیریت با انتشار اطلاعیه‌ای مدعی بود که سیدحسین به عنوان بهترین گلر فوتبال ایران در سال گذشته، می‌بایست در دیدار برابر ترکمنستان در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت و حالا که این اتفاق رخ نداده، بهتر است که کادر فنی تیم ملی در مسابقه برگشت از کاپیتان استقلال استفاده کند.

اطلاعیه عجیبی که با واکنش خود باشگاه استقلال و کادر فنی این تیم نیز همراه شد. آبی‌ها ابتدا با عقب نشینی از موضع قبلی اعلام کردند که در تصمیمات کادر فنی تیم ملی دخالتی نمی‌کنند. در ادامه نیز مربیان استقلال که از ابتدای فصل با مدیریت باشگاه زاویه داشتند، اعلام کردند که چنین بیانیه‌ای حرفه‌ای نیست و نباید در تصمیمات اعضای کادر فنی تیم ملی دخالت کرد.

با تمام این اوصاف، اما امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفته است تا از سیدحسین در درون دروازه استفاده کند. کاپیتان استقلال فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و اتفاقات تلخ لیگ قبل را نیز به‌طور کلی فراموش کرده است. دروازه‌بان آبی پوشان امروز وظیفه حراست از دروازه تیم ملی را دارد تا دوازدهمین بازی ملی خود را انجام دهد.

آخرین بار در نیمه دوم دیدار برابر تیم ملی کنیا بود که سیدحسین درون دروازه تیم ملی ایستاد و او حالا این فرصت را دارد تا یک‌بار دیگر توانایی‌هایش را به کادر فنی تیم ملی نشان بدهد و امیدوار است که این بازی را با کلین‌شیت به پایان برساند.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888422

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای استقلالی‌ها/مانع بزرگ برطرف شد!
  • خبر خوب برای جواد نکونام و استقلالی‌ها
  • مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی
  • گزارش تصویری از تمرین امروز استقلالی‌ها
  • نکونام و استقلالی‌ها در انتظار بازگشت 4 ستاره
  • اعتراض استقلالی ها به ارزش گذاری ۱.۸ هزار میلیارد تومانی ۵۱ ...
  • طوفان توییتری استقلالی ها با هشتگ واگذاری عادلانه
  • عکس| پس از بیانیه جنجالی؛ قلعه‌نویی یک استقلالی را انتخاب کرد
  • صدای یک استقلالی هم بلند شد؛ این مدل بازی در شان تیم پرافتخار ما نیست
  • قلعه‌نویی کیروش می‌شود؟ / این بار شاید استقلالی‌ها اخراج شوند!