Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اهواز – ايرنا- رييس جمهوري گفت: يکي از نقشه هاي دشمنان به ويژه رژيم صهيونيستي و آمريکا القاي وجود پديده خشکسالي در ايران و عدم امکان زيست در بسياري از نقاط آن بود.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام والمسلمين حسن روحاني شامگاه شنبه در نشست مديريت بحران استانداري خوزستان با اشاره به اينکه به آينده کشور اميدوار هستيم اظهار داشت: سالهاست که دشمنان با تبليغات گسترده از مساله گرد و غبار و خشک شدن تالاب ها به نفع خود سوء استفاده مي کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: دشمنان تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا بذر نا اميدي و ياس را در بين مردم پراکنده کنند اما خداوند در بهار امسال با دست پر قدرت خود ضربه اي اساسي بر اين تفکرات دشمنان زد.
حجت الاسلام روحاني اينگونه سخنان از سوي دشمنان را ابزاري براي تحت فشار قرار دادن مردم دانست و گفت: البته بارش هاي خوب باران در فروردين ماه امسال به معناي رفع مشکلات اقليمي و شروع دوره ترسالي نيست.
وي ادامه داد: ايران همچون سدي در برابر دشمنان ايستاده است و به الگويي براي تمام کشورهاي جهان مبدل گشته که همين امر سبب خشم آنها شده است.
اين خبر در حال تکميل شدن است...
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۹۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدیده ۲۳ ساله کشتی آمریکا "دیوید تیلور" را به زانو در آورد (فیلم)



منبع:اعتماد

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جشن سال نو در خانه کشتی با چاشنی رقص مازنی (فیلم) بزرگترین جشن قهرمانی فوتبال اسپانیا (فیلم) رقص محلی علیزاده پس از کسب طلای آسیا (فیلم)

دیگر خبرها

  • عکس/ دیدار حجت الاسلام رئیسی با رئیس جمهور پاکستان
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها
  • عوامل برنامه‌های قرآنی با حضور «حجت‌الاسلام قمی» قدردانی شدند
  • دین و حجاب امروز آماج حمله دشمنان است
  • رییس جدید دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • برج حاشیه باغ گیاه‌شناسی ایران با ورود رییس‌جمهوری کوتاه آمد
  • نقشه جبهه پایداری برای رسیدن به هیئت رئیسه چیست؟
  • لانینا به ایران می‌رسد؛ پدیده «لانینا» چیست؟
  • پدیده ۲۳ ساله کشتی آمریکا "دیوید تیلور" را به زانو در آورد (فیلم)
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است