Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور با اشاره به اینکه دشمنان با بزرگ‌نمایی مشکلات دنبال ناامید کردن ملت ایران هستند گفت: سیل برای مردم خوبمان زحمت ایجاد کرده است. ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در جلسه مدیریت بحران استان خوزستان اظهارداشت: اعتقاد به آینده روشن جهان در همه ادیان آسمانی بر آن تاکید شده و مساله منجی جهان مورد تاکید همه ادیان است و در اسلام و مذهب تشیع واضح تر، روشن تر و با عمق بیشتر و ریشه دار تبیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که قرآن مجید می توانست بگوید که ان الارض یرثها عبادی الصالحون، بیان کرد: امید به آینده بسیار با اهمیت است و به اعتقاد من نا امیدی و خستگی و قرآن می‌گوید مردان خدا نه سست می‌شوند  و نه احساس ضعف و ناتوانی می‌کنند. صابران کسانی هستند که خسته نمی شوند و آینده را کاملا روشن می بینند.

روحانی از اردوگاه سیل زدگان در ورزشگاه تختی اهواز بازدید کردرئیس‌جمهور وارد خوزستان شد؛ دومین سفر روحانی برای بررسی شرایط مناطق سیل‌زده ‌تسلیت روحانی به مناسبت درگذشت کارشناسان بنیاد مسکن اردبیل

رئیس جمهور گفت: هرکس که بذر یأس می پاشد برخلاف منطق اسلام و همه ادیان الهی است. کاملا به آینده کشور امیدواریم و حتی به آینده عدالت جهان به طور کامل امیدواریم و با این روشنایی آینده و تصمیم قاطع باید مسیر خود را ادامه داد.

وی افزود: دشمنان این سرزمین، انقلاب، نظام و مردم همیشه دنبال بذر یأس بودند برای اینکه مردم را خسته کنند. ایران الگو برای کشورهای منطقه نباشد و از اینکه ایران به صورت یک سد در برابر آنها ایستاده بسیار عصبانی هستند و همه تصیماتشان برمبنای عصبانیت و عدم محاسبه درست نسبت به این منطقه و این ملت است.

حجت‌الاسلام روحانی ادامه داد: یکی از چیزهایی که در تحلیل های غربی دیده می شود، خشکسالی ایران را از پای در می آورد و ایران جای زندگی نیست و مردم ایران بدانند کشور ایران کشوری است که با خشکسالی از پا در می آورد.

وی افزود: غرب می‌گفت کشور ایران با غبار نمکی از بین می رود و می گفتند که قابل احیا نیست بنابراین منطقه شمال غرب ایران کلا باید جمع کنند و بروند. بقیه کشور را هم می‌گفتند که خشکسالی، گرد و غبار مردم را از پا در می آورد و یأس و بذر ناامیدی در ذهن مردم ایجاد کرده بودند.

رئیس جمهور گفت: خداوند در بهار و فروردین امسال با دست پر قدرت خود ضربه اساسی براین تفکر زد. اینقدر این تفکر شدید بود و مردم را تحت فشار قرار داده بود که خود من روزها و ساعت ها فکر می‌کردم که برای آینده ایران چکار باید بکنیم. یک ضربه اساسی برایجاد یأس و نا امیدی استکبار جهانی و صهیونیست بود.

وی افزود: خسارت سیل بسیار عظیم و زیاد است، خداوند هم رحمت را نازل کرده و در کنار آن زحمت را برای عده ای از بندگان خوب را ایجاد کرده. 

حجت‌الاسلام روحانی با اشاره به بازدید هوایی از لرستان، ایلام و خوزستان گفت : در سیل اخیر سه حادثه من را تحت تأثیر قرار داد. اولین آق قلا بود که برای من بسیار نگران کننده بود. بعدا حادثه پل دختر بود که در شب بارندگی شدید با استاندار لرستان در تماس تلفنی بودیم. خیلی شب سختی بر من گذشت تا فردا که مقداری بارندگی رد شد و هلکوپترها توانستند به پلدختر رسیدند و بسیار خوشحال شدیم که جان مردم ایران در سلامت بود.

در حال تکمیل است...

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۹۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از روز شلوغ حسن روحانی/سیاسیون به دیدار رئیس جمهور سابق رفتند /از ظریف، واعظی، نوبخت و زنگه تا مهدی و محسن هاشمی، ابتکار و ...

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صبح امروز دیدار عیدانه با حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن روحانی به مناسبت آغاز سال نو و عید سعید فطر برگزار شد. در این دیدار جمعی از فعالان سیاسی و اجتماعی، مدیران اقتصادی، روزنامه‌نگاران، وزیران و استانداران دولت‌های یازدهم و دوازدهم حضور داشتند. در این مراسم، حسینعلی امیری، محمدجواد ظریف، محمود علوی، محمد عطریانفر، مهدی هاشمی، محمود واعظی و محمدباقر نوبخت حضور داشتند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895160

دیگر خبرها

  • بسیج سازندگی روزنه امید مردم برای حل مشکلات است
  • (عکس) هدیه خاصی و ویژه‌ای که حسن روحانی دریافت کرد؛ عبای عربی بر تن رئیس‌جمهور سابق
  • روحانی: ایران به خطای بزرگ اسرائیل پاسخ داد
  • حسن روحانی: ایران به خطای بزرگ اسرائیل پاسخ داد
  • حسن روحانی: ایران به خطای بزرگ اسرائیل پاسخ داد/ ما منطقه امن می‌خواهیم/ باید خودانتقادی را آغاز کنیم/ کشور و نظام نیازمند مشارکت عام است
  • روحانی: ایران به خطای بزرگ اسرائیل پاسخ داد /باید خودانتقادی را آغاز کنیم /کشور و نظام نیازمند مشارکت عام است
  • روحانی: امیدوارم صهیونیست‌ها درس گرفته باشند
  • تصاویری از روز شلوغ حسن روحانی/سیاسیون به دیدار رئیس جمهور سابق رفتند /از ظریف، واعظی، نوبخت و زنگه تا مهدی و محسن هاشمی، ابتکار و ...
  • افتتاح واحدهای مسکونی دانشگاهیان طی روزهای آینده
  • قاضی پور: مردم با واقعیت زندگی می‌کنند نه با شعار