Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، استقلال برای نقل و انتقالات فصل آتی برنامه عریض و طویلی دارد و اگر بودجه به موقع به مدیران این باشگاه برسد، در راستای تمدید قرارداد بازیکنان فعلی (بخوانید آنها که شفر می‌خواهد) و جذب بازیکنان جدید به سرعت وارد عمل خواهد شد تا مانند فصول اخیر لیگ را با نتایج ناامید کننده آغاز نکند و بتواند عملکرد مطلوبی در هفته‌های ابتدایی از خود بر جا بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در فصول گذشته پیوسته لیگ را ضعیف آغاز کرد که همین موضوع باعث شد از کورس قهرمانی باز بماند و به رغم تمام تلاش‌هایی که در نیم فصل دوم داشت نتواند امتیاز‌های عقب افتاده را جبران کند. تصمیم گیران باشگاه استقلال بخصوص آنها که در اتاق فکر این باشگاه حضور دارند بر این باورند که تیم شان در فصل نوزدهم باید شروع متفاوتی داشته باشد که این شروع منوط به جذب بازیکنان جدید با عیار بالا و در حد و اندازه استقلال است.

در همین راستا مسوولان باشگاه استقلال به طور ضمنی لیستی را از وینفرد شفر گرفته‌اند تا در راستای جذب بازیکنان جدید بلافاصله وارد عمل شوند. در این فهرست نام بازیکنان متعددی به چشم می‌خورد که اولویت ‌بندی شده‌اند تا بعد از پایان فصل، یارگیران باشگاه در راستای جذب آنها اقدام کنند. یکی از بازیکنانی که در فهرست خرید استقلال دیده می‌شود، امین قاسمی نژاد است. مهاجم گلزن باشگاه پدیده که عملکرد درخشانی در ترکیب این تیم مشهدی داشته است.

قاسمی نژاد که شم گلزنی مطلوبی دارد به احتمال فراوان جزو نخستین بازیکنانی خواهد بود که باشگاه استقلال در راستای جذب آن اقدام خواهد کرد اما دیگر بازیکنی که به احتمال زیاد باشگاه استقلال به سراغش خواهد رفت ایوب والی است.

مدافعی که همواره در ترکیب فولاد ثابت است. ظاهرا از ترکیب خط دفاع استقلال بازیکنانی جدا خواهند شد که این موضوع می‌طلبد تا در راستای جذب بازیکنان جدید اقدام شود که یکی از این بازیکنان همین ایوب والی است که در فولاد بازی‌های متعددی انجام داده است. نام آرمان رمضانی، بازیکن خوش آتیه باشگاه سایپا نیز در میان بازیکنانی دیده می‌شود که باشگاه استقلال تمایل زیادی به جذب او دارد. بازیکنی از باشگاه سایپا. البته این تنها گزینه از دل سایپا نیست که مد نظر استقلالی‌ها است.

آرش رضاوند هم جزو بازیکنانی محسوب می‌شود که باشگاه استقلال در راستای به خدمت گیری او به زودی اقدام‌هایی را انجام خواهد داد. در فهرست استقلال نام دیگر بازیکنان هم دیده می‌شود. حجت حق وردی از تیم پیکان نیز در میان گزینه‌های احتمالی قرار دارد. درباره احتمال جذب ولسیانی، مدافع تیم نساجی هم صحبت‌هایی مطرح شده و آنها که یارگیری در استقلال را مدیریت می‌کنند به دنبال دریافت اطلاعاتی تازه درباره این بازیکن هستند. حال باید دید که استقلال در نقل و انتقالات پیش فصل لیگ نوزدهم چه خواهد کرد. اینطور که پیدا است مسوولان باشگاه استقلال به حفظ شاکله تیم تاکید دارند اما هیچ بعید نیست که بعد از پایان فصل با بازیکنانی همچون حیدری، محمدی مهر، رحمتی، تبریزی، منشا و حتی فرشید باقری (اگرفتحی او را نبخشد) قطع همکاری شود.

البته شفر برخی دیگر از بازیکنان جوان را هم در فهرست خروجی قرار داده که از آن جمله می‌توان به نام محسن کریمی اشاره کرد اما در وهله نخست کار یارگیری در باشگاه استقلال روی محور جذب بازیکنان جدید بخصوص بازیکنان آماده لیگ پیش خواهد رفت و بعد از آن است که مسوولان باشگاه استقلال فهرست خروجی را اجرایی خواهند کرد. به هرحال باید دید که استقلال در نقل و انتقالات فصل آتی چه خواهد کرد وآیا می‌تواند با مقدمه چینی مناسب کاری کند که اتفاقات فصل پیش رخ ندهد یا خیر؟!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۹۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیغام بارسلونا به مشتریان؛ این 5 بازیکن را به فروش می‌رسانیم

تابستان شلوغی در انتظار بلوگرانا خواهد بود. آبی‌واناری قصد فروش5 بازیکن را دارند تا بتوانند گزینه‌های مد نظر خود را خریداری کنند.

طرفداری | بارسلونا به فروش 5 بازیکن فکر می‌کند.

به گزارش اسپورت، یکی از اهداف بارسلونا در تابستان پیش رو، کسب درآمد از راه فروش بازیکنان است. سران بلوگرانا امیدوارند مبلغی در حدود 200 میلیون یورو از فروش 5 بازیکن به دست آوردند و بیلان مالی باشگاه را بهبود ببخشند. مهم‌ترین نام در لیست فروش بارسا، ستاره خاموشی است که روزی به عنوان وارث پیراهن شماره 10 لیونل مسی معرفی شد و اکنون در کاتالونیا تمایل چندانی به بازگشت او دیده نمی‌شود. آنسو فاتی، وینگر 21 ساله بارسلونا که به صورت قرضی در برایتون توپ می‌زند، به همراه چهار بازیکن دیگر در لیست فروش آبی‌واناری‌ها قرار گرفته‌است.

5 بازیکن در لیست فروش بارسلونا آنسو فاتی کلمن لنگله اریک گارسیا آندریاس کریستنسن یا ژول کونده رافینیا

بارسلونا قصد دارد بخشی درآمد حاصله از فروش بازیکنان فوق را صرف خرید یک هافبک دفاعی ایده‌آل کند. آمادو اونانا، ستاره 22 ساله اورتون گزینه محبوب دکو برای تقویت خط هافبک است و خرید او رقمی در حدود 40 میلیون یورو برای بارسلونا هزینه خواهد داشت. علاوه‌بر این، بارسا نیم‌نگاهی به انتقال قرضی برایان ساراگوسا از بایرن مونیخ دارد. ساراگوسا از نیمکت‌نشینی در بایرن راضی نیست و ادامه این روند ممکن است آینده او را تغییر دهد.

فرمین لوپز قربانی انتقال آمادو اونانا به بارسلونا می‌شود؟

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • پنجره نقل و انتقالات استقلال چگونه باز می‌شود؟
  • چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • قول ناگلزمان به ستاره آلمانی: هنوز می‌توانی برگردی!
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال و انتقادات از لیست تیم ملی
  • عکس| گلزن استقلال جایزه جنجالی را گرفت!
  • لیست سلسائو برای جام جهانی بدون ستاره‌های بارسلونا
  • اعداد عجیب و غریب ستاره جدید پرسپولیس/ افشاگری محمد خدابنده لو از پیشنهاد استقلال!
  • پیغام بارسلونا به مشتریان؛ این 5 بازیکن را به فروش می‌رسانیم
  • پرده‌برداری از آخرین رویای فراز کمالوند در سال‌های پایانی مربیگری‌اش