Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@17:23:53 GMT

تفاهم نامه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جیرفت منعقد شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۹۵۵۵

تفاهم نامه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جیرفت منعقد شد

جیرفت - ایرنا - رئیس بهزیستی جیرفت از انعقاد تفاهم نامه همکاری های مشترک در اجرای برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی خبر داد و گفت: این تفاهم نامه بین فرماندهی انتظامی، مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی، آتش نشانی و اداره بهزیستی شهرستان جیرفت منعقد شد.

محمد رضا نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: موضوع تفاهم نامه، همکاری و تعامل چهار جانبه خط تلفن123 اورژانس اجتماعی، 110 مرکز فوریت های پلیسی، 115مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی و 125 آتش نشانی با هدف ارائه خدمات اجتماعی به گروه های هدف و پیشبرد برنامه اورژانس اجتماعی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در این تفاهم نامه دستگاه ها متعهد شدند تا موارد کودک آزاری، همسرآزاری و خشونت های خانگی، سالمند آزاری و معلول آزاری، دختران و زنان در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی(فرار از منزل) و اقدام به خودکشی را به خط تلفن 123 اورژانس اجتماعی گزارش و همکاری به موقع را در هنگام مداخله با کارشناسان مرکز فوریت های اجتماعی داشته باشند.
رئیس بهزیستی جیرفت تصریح کرد: هدف این تفاهم نامه استفاده بهینه از ظرفیت ها، توانمندی ها و امکانات بالقوه و بالفعل چهار دستگاه در راستای ارتقای سطح سلامت روانی افراد درمعرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی با تاکید بر برنامه های مشترک است.
رضانژاد با بیان اینکه رشد و گسترش آسیب های اجتماعی یکی از دغدغه ها و نگرانی های جدی مسئولان است، اظهار داشت: امروزه شاهد افزایش چشمگیر آسیب های اجتماعی در جامعه هستیم و سازمان بهزیستی به عنوان متولی شناسایی و ساماندهی افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی تلاش می کند و در این زمینه نیازمند همکاری و تعامل سازنده دستگاه ها و سازمان های مرتبط مداخلات روانی و اجتماعی است.
وی به خدمات خط تلفن 123 اورژانس اجتماعی اشاره کرد و گفت: جامعه هدف مرکز فوریت های اجتماعی با اولویت دادن به موارد کودک آزاری و همسرآزاری خدمات تخصصی ارائه می کند.
7450/7429/ 5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي اسيب بهزيستي جيرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۹۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری ایران و پاکستان در بخش دام

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی جمهوری اسلامی ایران پس از پایان دیدار رسمی سران ایران و پاکستان و امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری، با همتای پاکستانی خود دیدار کرد.

تفاهم‌نامه همکاری در بخش بهداشت دامی یکی از ۸ سند همکاری است که بین دو کشور ایران - پاکستان امضا شد.

کد خبر 6086921

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • همکاری ایران و پاکستان در بخش دام
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • صنایع و معادن رفسنجان به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • صاعقه در کرفس» استان همدان جان چوپان را گرفت
  • فرمانداران مشکلات مردم سیل‌زده را با دقت و فوریت پیگیری کنند
  • مرمت پیکره گلی محوطه تاریخی کنارصندل جیرفت
  • فرمانداران مشکلات مردم سیلزده بلوچستان را با دقت و فوریت پیگیری کنند
  • توسعه دام سبک صنعتی رومن در گلستان