Web Analytics Made Easy - Statcounter



رییس جمهوری عصر روز شنبه از وضعیت سیل زدگان مستقر در اردوگاه اسکان اضطراری در ورزشگاه تختی اهواز دیدن کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در این دیدار ضمن گفت و گو با سیل زدگان، از نزدیک درجریان وضعیت آنان قرار گرفت.

در این دیدار سیل زدگان مستقر در این اردوگاه در گفت و گوی رو در رو و صمیمی، مسایل، مشکلات و درخواست‌های خود را با رییس جمهوری در میان گذاشتند و دکتر روحانی تلاش مسئولان را نسبت به رفع مشکلات آنان مورد تاکید قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمهوری که بعدازظهر روز شنبه برای بررسی وضعیت سیل خوزستان، به این استان سفر کرده، به صورت هوایی از مناطق درگیر سیلاب در این استان دیدن کرد.

حجت الاسلام روحانی پس از ورود به فرودگاه اهواز به همراه برخی از وزرا به صورت هوایی از مناطق سیل زده در اطراف شهر اهواز دیدن کرد.

رییس جمهوری همچنین قرار است در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران خوزستان ، برای بررسی آخرین وضعیت سیلاب این استان شرکت کند.

رییس جمهوری را در این سفر وزرای نیرو، کشاورزی، کشور، اطلاعات ، راه و شهر سازی، و نیز واعظی رییس دفتر وی همراهی می کنند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام روحانی بعدازظهر روز شنبه و پس از بازدید از مناطق سیل زده لرستان و ایلام، از طریق فرودگاه دزفول وارد خوزستان شد.

وی نهم فروردین امسال نیز در جریان رهاسازی از سدهای خوزستان و ایجاد شرایط بحرانی در این استان ، از برخی نقاط خوزستان دیدن ، و در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران این استان شرکت کرد.

در اثر سیلاب و طغیان رودخانه های کرخه، دز و کارون تاکنون بیش از12 شهرستان در حاشیه ها این رودخانه ها دچار آبگرفتگی یا در معرض سیلاب قرار گرفته اند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۹۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در روز ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از حماسه آفرینی‌های نزاجا، مراسم رژه نیرو‌های مسلح در محل فرماندهی لشکر ۹۲ زرهی خوزستان برگزار شد.

در این مراسم یگان‌های پیاده و خودرویی  ارتش، سپاه و نیروی انتظامی با حرکت از مقابل جایگاه، اقتدار خود را در دفاع از کیان و مرز‌های میهن اسلامی  به نمایش گذاشتند.

همچنین در مراسم رژه نیرو‌های مسلح تجهیزات سبک و سنگین نظامی، سامانه‌های پدافند هوایی و مخابراتی به نمایش گذاشته شد.

دیگر خبرها

  • ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شد
  • ایجاد ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک/ امدادرسانی به بیش از ۳ هزار متأثر از سیل و آبگرفتگی 
  • سیلاب در سیستان و بلوچستان راه‌های روستایی را بست
  • چرا شیرخشک در بازار خوزستان کمیاب شده؟
  • احمدی نژاد از اسراییل به عنوان «کشور» یاد کرد
  • برپایی ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان‌ و بلوچستان و امدادرسانی به بیش از ۱۰۰۰ نفر
  • اردوگاه‌های اسکان اضطراری در شرق جاسک دایر شده است
  • برپایی ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان و بلوچستان در پی وقوع سیل
  • برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز
  • اسکان اضطراری ۱۷۰ خانوار جاسکی بدنبال سیلاب