Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-24@07:31:03 GMT

روحانی در اهواز: کاملا به آینده کشور امیدواریم

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۹۶۲۷

روحانی در اهواز: کاملا به آینده کشور امیدواریم

رئیس جمهور با اشاره به اینکه دشمنان با بزرگ‌نمایی مشکلات دنبال ناامید کردن ملت ایران هستند گفت: سیل برای مردم خوبمان زحمت ایجاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در جلسه مدیریت بحران استان خوزستان اظهارداشت: اعتقاد به آینده روشن جهان در همه ادیان آسمانی بر آن تاکید شده و مساله منجی جهان مورد تاکید همه ادیان است و در اسلام و مذهب تشیع واضح تر، روشن تر و با عمق بیشتر و ریشه دار تبیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که قرآن مجید می توانست بگوید که ان الارض یرثها عبادی الصالحون، بیان کرد: امید به آینده بسیار با اهمیت است و به اعتقاد من نا امیدی و خستگی و قرآن می‌گوید مردان خدا نه سست می‌شوند و نه احساس ضعف و ناتوانی می‌کنند. صابران کسانی هستند که خسته نمی شوند و آینده را کاملا روشن می بینند.

رئیس جمهور گفت: هرکس که بذر یأس می پاشد برخلاف منطق اسلام و همه ادیان الهی است. کاملا به آینده کشور امیدواریم و حتی به آینده عدالت جهان به طور کامل امیدواریم و با این روشنایی آینده و تصمیم قاطع باید مسیر خود را ادامه داد.

وی افزود: دشمنان این سرزمین، انقلاب، نظام و مردم همیشه دنبال بذر یأس بودند برای اینکه مردم را خسته کنند. ایران الگو برای کشورهای منطقه نباشد و از اینکه ایران به صورت یک سد در برابر آنها ایستاده بسیار عصبانی هستند و همه تصیماتشان برمبنای عصبانیت و عدم محاسبه درست نسبت به این منطقه و این ملت است.

حجت‌الاسلام روحانی ادامه داد: یکی از چیزهایی که در تحلیل های غربی دیده می شود، خشکسالی ایران را از پای در می آورد و ایران جای زندگی نیست و مردم ایران بدانند کشور ایران کشوری است که با خشکسالی از پا در می آورد.

وی افزود: غرب می‌گفت کشور ایران با غبار نمکی از بین می رود و می گفتند که قابل احیا نیست بنابراین منطقه شمال غرب ایران کلا باید جمع کنند و بروند. بقیه کشور را هم می‌گفتند که خشکسالی، گرد و غبار مردم را از پا در می آورد و یأس و بذر ناامیدی در ذهن مردم ایجاد کرده بودند.

رئیس جمهور گفت: خداوند در بهار و فروردین امسال با دست پر قدرت خود ضربه اساسی براین تفکر زد. اینقدر این تفکر شدید بود و مردم را تحت فشار قرار داده بود که خود من روزها و ساعت ها فکر می‌کردم که برای آینده ایران چکار باید بکنیم. یک ضربه اساسی برایجاد یأس و نا امیدی استکبار جهانی و صهیونیست بود.

وی افزود: خسارت سیل بسیار عظیم و زیاد است، خداوند هم رحمت را نازل کرده و در کنار آن زحمت را برای عده ای از بندگان خوب را ایجاد کرده.

حجت‌الاسلام روحانی با اشاره به بازدید هوایی از لرستان، ایلام و خوزستان گفت : در سیل اخیر سه حادثه من را تحت تأثیر قرار داد. اولین آق قلا بود که برای من بسیار نگران کننده بود. بعدا حادثه پل دختر بود که در شب بارندگی شدید با استاندار لرستان در تماس تلفنی بودیم. خیلی شب سختی بر من گذشت تا فردا که مقداری بارندگی رد شد و هلکوپترها توانستند به پلدختر رسیدند و بسیار خوشحال شدیم که جان مردم ایران در سلامت بود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: روحانی سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۹۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا یکشنبه آینده کدام مناطق ایران باران می بارد؟

صادق ضیاییان افزود: چهارشنبه (۵ اردیبهشت) به‌تدریج ابرناکی و بارش در شرق سواحل دریای خزر، شرق تهران و استان‌های سمنان و خراسان شمالی کاهش می‌یابد و در مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور ادامه خواهد داشت. در شمال شرق فارس، غرب کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، جنوب خراسان رضوی و خراسان جنوبی رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد و در دیگر مناطق بارندگی خفیف است.

وی اضافه کرد: پنجشنبه (۶ اردیبهشت) در شرق و شمال شرق کشور و استان فارس رگبار ضعیف و پراکنده همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود و در جنوب شرق کشور شامل استان کرمان، نیمه جنوبی خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

وی اضافه کرد: جمعه (۷ اردیبهشت) در ارتفاعات جنوب کرمان و شرق یزد رگبار پراکنده و وزش باد و در نوار غربی کشور روند افزایش نسبی دما انتظار می‌رود .

به گفته ضیاییان شنبه (۸ اردیبهشت) در چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات غرب فارس افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد همچنین ساعات بعد از ظهر در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی افزایش ابر و رگبار و رعد و برق انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی اضافه کرد: یکشنبه (۹ اردیبهشت) در ارتفاعات خوزستان و ایلام، استان کهگیلویه وبویر احمد، غرب فارس و شمال بوشهر افزایش ابر و رگبار پراکنده پیش‌بینی می شود.

وی اضافه کرد: تا روز جمعه وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت و در برخی ساعات روز شدید می‌شود و گاهی با گردوخاک همراه خواهد بود.

وی افزوذ: چهارشنبه و پنجشنبه خلیج فارس و تنگه هرمز مواج می باشند.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۶ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۷ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه ۲ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۳۷ و ۳۹ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تا یکشنبه آینده کدام مناطق ایران باران می بارد؟
  • تا یکشنبه آینده کجای ایران باران می بارد؟
  • رئیسی: امیدواریم توافقات سفر پاکستان با پیگیری مقامات دوطرف سریع‌تر اجرایی شود
  • خانم ترانه علیدوستی، یک ایران نگران حال شماست!
  • خمس: دوست دارم در آینده به ایران برگردم
  • تاکید کرملین بر عدم تغییر روند درگیری نظامی در اوکراین
  • تحقق صلح و سازش در ۱۱ فقره پرونده مطالبه وجه با همت اعضای شورای حل اختلاف اهواز
  • روند تصمیم‌گیری در شهرداری اصفهان مطلوب نیست/ لزوم تقویت دیپلماسی فرا شهری و بین دستگاهی
  • عباس عبدی بررسی کرد؛ تفاوت سه سال اول دولت رئیسی با روحانی
  • این ۱۱ سد کشور کاملا پر شدند