Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-24@04:26:45 GMT

آسمان آبی در روز زمین پاک

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۹۷۸۸

آسمان آبی در روز زمین پاک

به گزارش ایسکانیوز، کتابخانه بوستان نرگس همزمان با روز زمین پاک ویژه برنامه آموزشی راه های مقابله با آلودگی زمین را با عنوان "آسمان آبی"، با مشارکت کلینیک گل و گیاه بوستان نرگس و مدارس دخترانه منطقه برگزار می کند.

آشنایی با جذابیت های محیط زیست و آموزش کاشت گیاهان در گلدان های کوچک توسط کارشناس برنامه مریم کسراییان و اهدای جوایز به بهترین و زیباترین گلدان از بخش های مختلف این برنامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه دوشنبه ۲ اردیبهشت همزمان با روز زمین پاک ساعت ۱۰ با حضور کودکان و دانش آموزان مدارس دخترانه منطقه در کتابخانه بوستان نرگس به نشانی بزرگراه آیت اله سعیدی، چهارراه یافت آباد، بلوار معلم، خیابان شهید آقائی شمالی، خیابان شهدای دانش آموز یاسر برگزار می شود و علاقمندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 96654348 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

20 / 20 آسمان آبی زمین پاک روز زمین پاک کتابخانه بوستان نرگس ویژه برنامه آموزشی راه های مقابله با آلودگی زمین محیط زیست آشنایی با جذابیت های محیط زیست آموزش کاشت گیاهان در گلدان های کوچک مریم کسراییان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آسمان آبی زمین پاک روز زمین پاک کتابخانه بوستان نرگس محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۹۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه مشترک پاکسازی حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، همزمان با نخستین روز از هفته زمین پاک با شعار “ مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین" بخش‌هایی از محدوده دهکده ساحلی چی چست و حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه از وجود زباله و پسماند پاکسازی شد.    این برنامه صبح امروز با مشارکت اداره کل حفاظت محیط زیست اذربایجان غربی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان و شهرداری ارومیه و با حضور سرپرست معاونت محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و جمعی از مسئولین و روسای ستادی به مناسبت هفته زمین پاک و هفته سلامت برگزار شد.

دیگر خبرها

  • طرح پاکسازی زباله در چهارمحال و بختیاری
  • زباله‌های پلاستیکی یکی از مهم‌ترین آلاینده‌های محیط‌زیست
  • مراسم روز جهانی زمین پاک در چالدران
  • اجرای برنامه مشترک پاکسازی حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه
  • رسالت دانشجویان در راستای اجرای اهداف برنامه‌های زمین پاک
  • بزرگترین میز نقاشی سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد
  • جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در بوستان ملت رودسر
  • فرهنگسازی در حوزه پسماند با کمک گروه‌های اجتماعی بانفوذ در کشور
  • اجرای ۲۰ برنامه آموزشی و مشارکتی در کهگیلویه و بویراحمد
  • برنامه‌های هفته «زمین پاک» در کرمانشاه اعلام شد