Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@12:12:25 GMT

دستگیری 719 فعال محیط زیست در لندن

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۹۸۲۶

ساعت 24- پلیس انگلیس طی روزهای گذشته صدها فعال محیط زیست معترض به سیاست‌های تغییرات اقلیمی این کشور را دستگیر کرده است.

پلیس لندن در چند روز گذشته 719 فعال معترض به سیاست‌های تغییرات اقلیمی دولت انگلیس که در جریان تظاهرات برخی معابر و خیابان‌ها را مسدود کرده بودند، بازداشت کرده است.

به نوشته خبرگزاری «رویترز» این اعتراض‌ها که از سوی سازمانی موسوم به «اکستینکشن ربلیون» سازمان‌دهی شده در بخش‌های مرکزی پایتخت انگلیس چون «سیرک آکسفورد»، «ماربل آرک» و «واترلو بریج» موجب اختلال در تردد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گروه مخالفت‌های مدنی غیرخشونت آمیز کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و به صفر رساندن آن تا سال 2025 و توقف در آنچه که بحران آب و هوایی جهانی خوانده شده را خواستار شدند.

پلیس لندن در بیانیه‌ای که بدین منظور شنبه انتشار یافت، اعلام کرد: «از دوشنبه گذشته تا 10 صبح شنبه به وقت محلی تاکنون بیش از 718 نفر دستگیر و 28 نفر متهم شده‌اند.»

به نوشته رویترز، «اما تامپسون» هنرپیشه و فیلمنامه نویس مشهور انگلیسی نیز جمعه به جمع متعرضان در«سیرک آکسفورد» واقع در مرکز پایتخت پیوست.

فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: محيط زيست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۹۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو شکارچی متخلف در شهرستان خلخال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال طی هفته گذشته و در دو ماموریت جداگانه موفق شدند دو شکارچی متخلف را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کنند.
حسین معصوم زاده افزود: از متخلفان، یک قبضه اسلحه شکاری مجاز، تعداد ۶ قطعه لاشه کبک، ۳ قطعه کبک زنده و 10عدد فشنگ ساچمه زنی کشف و ضبط شد.
وی عنوان کرد: محیط‌بانان این شهرستان به طور شبانه‌روزی به صورت پیاده و خودرویی در زیستگاه‌های منطقه حفاظت شده آق داغ و مناطق آزاد مشغول گشت و کنترل بوده و با هر گونه تخلف زیست محیطی از جمله تخریب، تصرف، آلودگی و آتش‌سوزی برخورد قانونی خواهند کرد.
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال از مردم، همیاران و دوستداران محیط زیست خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه تخلفات زیست‌محیطی مراتب را به اولین پاسگاه محیط‌بانی ، پاسگاه انتظامی و یا به سامانه ارتباط مردمی ۱۵۴۰ حفاظت محیط‌زیست استان گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • شورای فرهنگی محیط زیست در همه استان‌ها فعال می‌شود
  • پلیس انگلیس دو نفر را متهم به جاسوسی برای چین کرد
  • بهانه حامیان اسرائیل برای فشار بر طرفداران فلسطین در لندن
  • پاکسازی سواحل بندرترکمن به مناسبت روز زمین پاک
  • دستگیری متخلف شکار غیرمجاز در شهرستان مهرستان
  • دستگیری دو شکارچی متخلف در شهرستان خلخال
  • دستگیری ۲ شکارچی متخلف در شهرستان خلخال
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در گرمه
  • آسیب دریاچه نمک کانون گردوغبار در منطقه را فعال می‌کند
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در ۴ شهر مازندران