Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@14:39:29 GMT

آمار عجیب ولی واقعی لیونل مسی

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۹۹۵۱

آمار عجیب ولی واقعی لیونل مسی

به گزارش ایرنا، شبکه فاکس اسپورتس روز شنبه نوشت: در حالی که نخستین تقابل لیونل مسی با یک حریف انگلیسی آن قدرها امیدوار کننده نبود اما جادوگر مینیاتوری آبی اناری ها در فینال خاطره انگیز فصل 2008 – 2009 در رم مقابل منچستر یونایتد ورق را برگرداند.
به عبارت بهتر، ضربه سر چرخشی مرد کوتاه قامت آرژانتینی آغاز داستانی مملو از تعلیق در مواجهه با تیم های انگلیسی بود؛ داستانی که رقیبان انگلیسی تنها متضرر آن بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس آمار، مسی از حیث گل های زده به 6 تیم اول لیگ برتر جزیره در رده چهارم مهاجمان شاغل در این لیگ جای دارد و این در حالی است که او حتی یک بازی هم در این لیگ انجام نداده و در این رده بندی بالاتر از برنده 5 عنوان قهرمانی لیگ انگلیس یعنی «وین رونی» قرار دارد.

در حقیقت، مهم ترین موضوع و موئلفه ای که در این آمار موجب حیرت می شود این است که فوق ستاره بارسلونا تاکنون هرگز خارج از خاک اسپانیا در هیچ لیگی بازی نکرده است.

این در حالی است که تازه ترین تقابل مسی با یک حریف انگلیسی برای او یک بینی شکسته و خون آلود و البته 2 گل به همراه داشت؛ یکی فوق العاده و دیگری با گاف بزرگ «داوید دخه آ» که در 2 بازی رفت و برگشت مقابل شیاطین سرخ رقم خورد.

جدای از اتفاقاتی که در جریان این 2 بازی رخ داد، آمار اخیر ستاره آبی اناری ها نشان می دهد که او کاملا از احتمال رویارویی با رقبای انگلیسی لذت می برد.

علاوه بر این، کاپیتان کاتالان ها با توجه به راهیابی این تیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و تلاقی با لیورپول، هنوز این فرصت را دارد تا آمار گل های خود را برابر حریفان انگلیسی بهبود ببخشد.

در حقیقت قرمزهای آنفیلد بی شک از خطری که از سوی کاپیتان آلبی سلسته در کمین آنها نشسته، آگاه هستند؛ کسی که تاکنون 24 گل در برابر انگلیسی ها به ثمر رسانده و یک دوجین شیرین کاری هیجان انگیز مقابل آنها به نمایش گذاشته است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۹۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدرنشینی اینترمیامی با گلزنی لیونل مسی

اینترمیامی در شبی که لئو مسی دبل کرد و یک پاس گل هم داد، توانست برابر حریفش با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

به گزارش مشرق، اینترمیامی در هفته دهم MLS به مصاف نشویل رفت و در این بازی خانگی با درخشش لیونل مسی توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

لیونل مسی در این بازی دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم به سرخیو بوسکتس داد. گل دوم مسی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. این نخستین بار پس از جام جهانی ۲۰۲۲ است که این فوق ستاره آرژانتینی از روی نقطه پنالتی گلزنی می‌کند.

مسی با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند شمار گل‌هایش با پیراهن تیم‌های مختلف را به عدد ۸۳۰ رساند. او زودتر از هر بازیکنی در تاریخ فوتبال جهان به این تعداد گل رسیده است.

اینترمیامی با بردن نشویل، ۱۸ امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال آمریکا قرار گرفت.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • آمار واقعی قربانیان تصادفات در نوروز اعلام شد | بیشترین فوتی‌ها در این ۲ روز اتفاق افتاد
  • جنجال رابطه جنسی عجیب مرد انگلیسی در بیمارستان!
  • عجیب، اما واقعی؛ دولت پرسپولیس و استقلال را قسطی فروخت
  • عجیب، اما واقعی؛ پرسپولیس و استقلال قسطی فروخته شد
  • گل سوم اینترمیامی به نشویل توسط لیونل مسی + ویدئو
  • گل اول اینترمیامی به نشویل توسط لیونل مسی + ویدئو
  • فیلم| دبل و پاس گل «لیونل مسی» در بازی بامداد امروز مقابل نشویل
  • صدرنشینی اینترمیامی با گلزنی لیونل مسی
  • عجیب اما واقعی؛ تیلور در آستانه‌ی از دست دادن المپیک