Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، بازیار مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک مهاباد گفت: شیما شفایی نوجوان عضو مرکز فرهنگی هنری مهاباد موفق به کسب دیپلم افتخاری نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان با موضوع آزاد در ژاپن شد.

بازیار با اشاره به اینکه ۴ اثر از نوجوانان و کودکان ایرانی در این نمایشگاه موفق به کسب دیپلم افتخار شد، افزود: در آذربایجان غربی اثر آیدا پروانه نوجوان ۱۳ ساله پیرانشهری نیز به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این نمایشگاه برای دومین سال پیاپی با حضور ۵۲ اثر از کودکان و نوجوانان ایرانی در شهر «کاناگاوا» ژاپن برگزار شد.
نمایشگاه بین المللی نقاشی کودکان با ۲۴ هزار و ۵۷۲ اثر از ۸۷ کشور جهان برگزار شد.

انتهای پیام /ه

موفقیت بین المللی نوجوان مهابادی درمسابقات نقاشی ژاپن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۰۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق» در کرمانشاه

جمال برفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق» به مناسبت حمله مشروع و غرور آفرین تنبیهی سپاه سرافراز ایران اسلامی به رژیم منحوس، جعلی و متجاوز صهیونیستی و همچنین در آخرین روز هفته هنر انقلاب اسلامی در مقابل مسجد جامع کرمانشاه در روز ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ برگزار گردید.

وی افزود: این برنامه به ابتکار و همت معاونت هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و انجمن نقاشان معاصر به فاصله یک روز از پیروزی و پاسخ غرور آفرین جمهوری اسلامی ایران به تجاوز رژیم متجاوز اسرائیل به ساختمان کنسولی ایران در دمشق و شهادت سرداران سپاه اسلام طراحی و اجرا گردید.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: اجرای این برنامه مورد استقبال و توجه بسیار خوب شهروندان قرار گرفت و همچنین به صورت همزمان و زنده از طریق شبکه سراسری خبر و شبکه استانی زاگرس قرار گرفت.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این رویداد ادای دین، تقدیر و تشکر هنرمندان از پاسخ کوبنده سپاه اسلام به رژیم منحوس صهیونیستی و نشر ارزشهای مقاومت و خلق آثار هنری و روایت مظلومیت ملت مظلوم غزه بود.

برفی خاطرنشان کرد: ادامه کارگاه و نمایشگاه در روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه در طبقات ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

کد خبر 6079473

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه روایت دختر ایرانی درارومیه
  • محک میزبان «سرزمین جدید»
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان
  • تشکیل و راه اندازی انجمن نوجوانان قرآنی در نمایشگاه قرآن سال بعد
  • ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی اهدا شد
  • اهدای ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی
  • فراخوان نام نویسی در همایش روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد
  • حمایت از نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان در لرستان
  • یزد، میزبان سومین اردوی تیم والیبال پسران نوجوان
  • برگزاری نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق» در کرمانشاه