Web Analytics Made Easy - Statcounter

برایتون در لیگ برتر جزیره خواهد ماند؟

طرفداری- در پایان هفته سی و پنجم لیگ برتر جزیره تیم برایتون در جایگاه نازل هفدهم جدول رده‌بندی ایستاده و بیش از پیش خطر سقوط را احساس می‌کند. یاران علیرضا جهانبخش در 4 بازی آتی خود کار سختی پیش رو خواهند داشت.

برایتون در هفته سی و پنجم لیگ برتر جزیره مقابل ولورهمپتون به تساوی بدون گل رضایت داد تا در رده هفدهم جدول رده‌بندی بایستد و تنها با سه امتیاز اختلاف نسبت به کاردیف رده هجدهمی خطر سقوط را بیش از همیشه احساس کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاران علیرضا جهانبخش در بازی معوقه خود خارج از خانه به دیدار تاتنهام خواهند رفت و همچنین باید در خانه آرسنال به مصاف این تیم بروند و این در حالیست که هر یک از این دو تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا رقابت تنگاتنگی با دیگری دارد و علاوه بر این برایتون در هفته آخر میزبان منچسترسیتی خواهد بود که با توجه به رقابت نزدیکش با لیورپول بر سر قهرمانی در لیگ برتر جزیره با تمام قوا در این دیدار حاضر خواهد شد.

پر واضح است که یاران علیرضا جهانبخش کار بسیار سختی در بازی‌های آتی پیش رو دارند و باید دید آن ها در لیگ باقی خواهند ماند یا خیر.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۰۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال رؤیای قهرمانی را زنده نگه داشت

توپچی‌های لندن با کسب یک پیروزی مهم در خانه گرگ‌های جزیره، شانس خود برای فتح لیگ برتر را زنده نگه داشتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی شب نخست از هفته سی‌و‌چهارم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (شنبه) از ساعت 22 به وقت تهران، تیم فوتبال آرسنال میهمان ولورهمپتون بود و موفق شد میزبان خود را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد.

آرسنال برای کسب سه امتیاز این بازی با گلزنی لئاندرو تروسار در دقیقه 45 از حریفش پیش افتاد و برتری شکننده خود را در نهایت با گلزنی مارتین اودگارد در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه دوم، تثبیت کرد.

با این نتیجه آرسنالی‌ها بیست‌و‌سومین پیروزی‌ خود در سی‌و‌سومین بازی فصل‌شان را کسب کردند تا با 74 امتیاز موقتاً بالاتر از منچسترسیتی 73 امتیازی در صدر جدول قرار بگیرند. با توجه به لغو شدن بازی این هفته منچسترسیتی برابر برایتون به دلیل حضور سیتی در جام حذفی، شاگردان میکل آرتتا با پیروزی‌شان در خانه گرگ‌ها حداقل تا یک هفته دیگر صدرنشین جدول خواهند بود.

ضربه سنگین استون‌ویلا به شانس قهرمانی آرسنال

 

این در حالی است که لیورپول رده سومی که 71 امتیازی است این شانس را دارد که با پیروزی در بازی امروزش برابر فولام - دیداری که از ساعت 19 به وقت تهران آغاز می‌شود - از منچسترسیتی سبقت بگیرد و به رقابت در کورس قهرمانی ادامه دهد.

در ادامه بازی‌های هفته سی‌و‌چهارم لیگ برتر انگلیس، امروز پیش از نبرد لیورپول و حریف لندنی‌‌اش سه مسابقه دیگر برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

اورتون - ناتینگهام فارست، ساعت 16:00
استون‌ویلا - بورنموث، ساعت 17:30
کریستال پالاس - وستهام، ساعت 17:30

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد
  • (ویدئو) جشن قهرمانی فاینورد در رختکن با حضور پررنگ علیرضا جهانبخش
  • عگس| قاب یادگاری علیرضا جهانبخش با دوست آسیایی
  • خوانندگی بامزه علیرضا جهانبخش در رختکن پس از قهرمانی (فیلم)
  • قهرمانی ۱۰نفره فاینورد؛ یک جام هلندی دیگر برای جهانبخش
  • قهرمانی فاینورد در جام حذفی هلند در حضور کوتاه جهانبخش
  • جام حذفی هلند| قهرمانی فاینورد در آتش و دود + عکس
  • خلاصه‌بازی لیورپول و فولام + فیلم
  • خلاصه‌بازی آرسنال و ولورهمپتون + فیلم
  • آرسنال رؤیای قهرمانی را زنده نگه داشت