Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:25:10 GMT

خاش در نیمه شعبان غرق در جشن و سرور شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۰۰۴۶

خاش در نیمه شعبان غرق در جشن و سرور شد

زاهدان- ایرنا- شهرستان مرزی خاش سیستان و بلوچستان در شب نیمه شعبان به مناسبت سالروز ولادت با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) غرق در جشن و سرور شده است.

به گزارش ایرنا از آغازین روزهای ماه شعبان همزمان با ایام ولادت با سعادت ائمه اطهار (ع) و بزرگان دین و گرامیداشت نیمه شعبان المعظم، شهرستان خاش رنگ و بوی عید و جشن و شادی به خود گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس عقیدتی سیاسی تیپ مستقل 288 زرهی ارتش مستقر در خاش گفت: از روزهای گذشته تاکنون چندین ویژه برنامه فرهنگی و هنری ویژه اعیاد شعبانیه در واحدهای ارتش برگزار شده است.
حجت الاسلام محمدجواد رحمانی اظهار داشت: برپائی مراسم جشن و شادی و ایستگاههای صلواتی در کوی ابوالحسن مجتبی ارتش و داخل شهر خاش در روز و شب نیمه شعبان از برنامه های شاخص و محوری ارتش بوده است.
حجت الاسلام غلامرضا دهقان رئیس اداره تبلیغات اسلامی و امام جمعه خاش نیز گفت: ستاد بزرگداشت اعیاد شعبانیه خاش به همت مردم از روزهای قبل در این شهرستان فعال شده و با حضور مهمانان برجسته ای از نقاط مختلف کشور شاهد برگزاری آئین های با شکوه جشن و شادی در منطقه هستیم.
جشن های نیمه شعبان از امروز با حال و هوای خاصی آغاز شده و فردا نیز ادامه دارد.
7310 **6081

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي نيمه شعبان جشن و سرور خاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۰۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، همزمان با پنجشنبه (۶ اردیبهشت) محمد رهاوی یکی از کارکنان زندان مرکزی یزد با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ ۲۴ میلیون تومان را جهت مشارکت در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کرد و با این اقدام موجب تداوم پنجشنبه‌های مهربانی ستاد دیه یزد شد.

این نیکوکار یزدی در خصوص این اقدام گفت: این اقدام را به نیت خشنودی خداوند متعال و جهت شادی روح اموات اهدا کردم و امیدوارم با این اقدام دل یک خانواده شاد شود.

گفتنی است بسیاری از خیران استان یزد پنجشنبه‌ها با حضور در ستاد دیه استان مبالغ مورد نظر خود را جهت شادی روح اموات به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا میک نند که این اقدام در قالب پویش رضوان و پنجشنبه‌های مهربانی در این استان معروف شده است.

دیگر خبرها

  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • بازگشت چند تیپ از ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه
  • چند فرمانده ارشد ارتش اسراییل طی روزهای آتی استعفا می‌دهند
  • (ویدیو) ضرغامی: هر دولتی مردم را شاد کند موفق است
  • شادی مردم از بارش رحمت الهی در مناطق مختلف استان همدان
  • جوانانی که بانی شادی می‌شوند
  • شادی کشاورزان مازندرانی از بارش رحمت الهی
  • ببینید | رئال مادرید و کوروش یغمایی؛ شادی جود بلینگام با آهنگ «گل یخ»
  • (تصاویر) نگاه رسانه‌های خارجی به ایران؛ از عید نوروز تا شادی حمله به اسرائیل
  • کری جنجالی ستاره اینتر: سرور میلانیم! (عکس)