Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید مرتضی قریشی، رییس اداره دامپزشکی شوشتر گفت: با توجه به شیوع بیماری ویروسی و مسری تب برفکی در برخی مناطق درگیر سیل و هزینه سنگین واکسن موجود در بازار، واکسیناسیون رایگان دام‌ها در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان داشت: با پیگیری انجام شده این نوع واکسن به اندازه کافی در اختیار شهرستان قرار گرفت و کار مایه کوبی دام از همان روز‌های اولیه وقوع سیل آغاز گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قریشی تصریح کرد: ۹ هزار راس دام سبک و سنگین در مناطق سیل زده بخش شعیبیه این شهرستان ضد بیماری تب برفکی و آبله به صورت رایگان واکسن دریافت کردند.

این مقام مسئول در ادامه افزود: کار مایه کوبی دام‌ها همچنان ادامه دارد و تیم‌های دامپزشکی روزانه در روستا‌ها حاضر می‌شوند.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان شوشتر اذعان داشت: حدود ۲۰۰ راس از دام‌های سیل زدگان که به دلایل مختلفی بیمار شده بودند با تلاش تیم‌های دامپزشکی، رایگان ویزیت شدند.

انتهای پیام/گ

دام‌های شوشتر واکسینه شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دامپزشکی بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۰۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت کلزا از اراضی کشاورزی شوشتر

ناصر حسین پور مدیر جهاد کشاورزی  شوشتر گفت: در سال زارعی جاری  حدود سه هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی این شهرستان به دانه روغنی کلزا اختصاص یافته بود.

او با اشاره به آغاز برداشت کلزا در شهرستان شوشتر افزود: پیش بینی می‌شود امسال پنج هزار تن کلزا از مزارع این شهرستان برداشت شود.

وی ادامه داد: یک مرکز خرید در شهرستان شوشتر محوصل کلزاکاران را خریداری خواهد کرد.

شهرستان شوشتر یکی از قطب‌های تولید کلزا در خوزستان محسوب می‌شود.

پیش بینی می‌شود امسال ۶۳ هزار تن کلزا در استان خوزستان برداشت شود.

منبع: صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • رصد ۷ هزار راس دام سنگین علیه بیماری سل در کرمان
  • دام ها در فهرج به مناطق امن جابجا می شوند
  • ۱۳ مرکز متخلف در اردستان به مراجع قضایی معرفی شد
  • برداشت کلزا از اراضی کشاورزی شوشتر
  • برداشت کلزا در شهرستان شوشتر
  • واکسیناسیون دام‌های منطقه شِوی دزفول علیه تب برفکی
  • انجام ۹۰۰ هزار نوبت واکسیناسیون رایگان دام‌ در رامهرمز
  • واکسیناسیون دام‌های کارون علیه بیماری‌های واگیردار دامی
  • چه افرادی بیشتر در معرض خطر سرخک هستند؟
  • چه افرادی به مراقبت بیشتر در برابر سرخک نیاز دارند؟