Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پایان دومین روز لیگ برتر کاراته وان که در شهر رباط مراکش جریان دارد، ۴ نماینده کشورمان به دیدار فینال و رده بندی راه یافتند. ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹ ورزشی رزمی ورزش زنان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، امروز(شنبه) و در ادامه لیگ برتر کاراته وان مراکش که با حضور 661 کاراته کا از 78 کشور در شهر رباط پیگیری شد، 10 نماینده کشورمان به روی تاتامی رفتند که در پایان سجاد گنج زاده در وزن 84+ کیلوگرم فینالیست شد و عباسعلی، پورشیب و اباذری به دیدار رده بندی راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روز گذشته نیز علی اصغر آسیابری به دیدار نهایی راه یافت و طراوت خاکسار به مسابقه رده بندی رسید.

اما در مبارزات امروز نتایج ذیل کسب شد:

سجاد گنج زاده در وزن 84+ کیلوگرم، در دیدار اول خود حریفی از روسیه را 6 بر یک شکست داد. سپس نماینده مصر را 2 بر یک از پیش رو برداشت. در ادامه مقابل کاراتهکا هلندی یک بر صفر پیروز شد. 

گنج‌زاده در نیمه نهایی مقابل صالح اباذری 3 بر یک به برتری رسید و فینالیست شد.
او فردا برای کسب مدال طلا به مصاف آلپ ارسالان یامان اوغلو از ترکیه خواهد رفت.

در همین وزن صالح اباذری نماینده تایلند را در نخستین مبارزه شکست داد. سپس حریف مجارستانی را 3 بر صفر شکست داد. در سومین مسابقه حریف هلندی را 7 بر صفر مغلوب کرد و به نیمه نهایی رفت.
اباذری پس از آنکه مقابل سجاد گنج زاده نتیجه را واگذار کرد به دیدار رده بندی راه یافت.
او برای کسب مدال برنز فردا به مصاف طاها تارک محمود از مصر می رود.

در وزن 84- کیلوگرم، ذبیح اله پورشیب پس از استراحت در دور نخست، ابتدا حریفی از چین تایپه را 2 بر یک شکست داد. در ادامه کاراتهکایی از فرانسه را 3 بر 2 مغلوب کرد و در مقابل ریاتارو آراگای ژاپنی دارنده یک طلا و 2 نقره جهان 4 بر یک نتیجه را واگذار کرد و به جدول شانس مجدد رفت.
پورشیب در این گروه با نتیجه 5 بر یک از سد کاراته کا آذربایجانی گذشت و به دیدار رده بندی راه یافت. او فردا برای کسب مدال برنز با اوگور آکتاش ترکیه ای مبارزه می کند. 

در وزن 68+ کیلوگرم حمیده عباسعلی، ابتدا بر نماینده بلژیک 2 بر صفر غلبه کرد. در بازی دوم مقابل حریف ژاپنی پس از تساوی 2 بر2 با قانون سنشو برنده تاتامی شد. 
او در سومین مبارزه مقابل کاراتهکایی از ترکیه قرار گرفت و 3 بر صفر نتیجه را واگذار کرد و به گروه شانس مجدد رفت و موفق شد در اولین دیدار حریف کره ای را 8 بر صفر شکست دهد و سپس 2 بر صفر بر نماینده فرانسه پیروز شد و به مبارزه رده بندی رسید و فردا برای کسب عنوان سومی با آیاکا سایتو از ژاپن مبارزه خواهد داشت.

در وزن 61- کیلوگرم، رزیتا علیپور ابتدا نماینده سوئیس را با نتیجه 6 بر 4 از پیش رو برداشت و در دومین پیکار موفق شد حریفی از برزیل را یک بر صفر مغلوب کند.
او در مبارزه سوم مقابل ژائوایان یین چینی نفر اول رنکینگ و نایب قهرمان جهان یک بر صفر نتیجه را واگذار کرد و به جدول شانس مجدد رفت.
علیپور در این گروه ابتدا به مصاف حریفی از هلند رفت و2 بر صفر به برتری رسید. در دومین مبارزه مقابل نماینده فرانسه 6 بر 4 نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. 

شیما آل سعدی دیگر نماینده این وزن بود که در اولین دیدار خود مقابل حریفی از برزیل 2 بر صفر شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن 84- کیلوگرم، مهدی قراری زاده در اولین دیدار نماینده فرانسه را 5 بر 4 از پیش رو برداشت. سپس حریف پرتغالی را یک بر صفر برد. در سومین مبارزه مقابل نماینده سنگال 2 بر یک به برتری رسید. اما در دیدار مقابل حریف قزاقستانی 4 بر صفر مغلوب شد و از دور رقابتها کنار رفت.

مهدی خدابخشی دیگر نماینده این وزن ابتدا حریف مصری را با نتیجه 2 بر صفر پشت سر گذاشت. در ادامه نماینده آمریکا را 4 بر صفر شکست داد. در سومین دیدار مقابل حریفی از مقدونیه 2 بر یک نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

علی فداکار نیز دیگر کاراتهکای این وزن بود که یک بر صفر نتیجه را به حریف فرانسوی واگذار کرد و از گردونه رقابتها کنار رفت.

در کاتای انفرادی، ابوالفضل شهرجردی در گروه 3 قرار داشت و حریفانی از هنگ کنگ، اسپانیا، مجارستان، 2 کاتاروی ژاپنی و ایتالیا همگروهی های وی بودند. او در دور نخست امتیاز 23.94 را بدست آورد و به عنوان نفر چهارم راهی دور بعد شد اما در دور دوم با امتیاز 23.72 در گروه خود در مکان هفتم ایستاد و از راهیابی به مرحله بعد بازماند. 

لیگ برتر کاراته وان مراکش| آسیابری برای طلا می‌جنگد، خاکسار برای مدال برنز


انتهای پیام/ 

R1434/P/S3,30,32/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سجاد گنج‌زاده کاراته لیگ جهانی کاراته وان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سجاد گنج زاده کاراته لیگ جهانی کاراته وان سجاد گنج زاده کاراته لیگ جهانی کاراته وان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۰۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| قهرمانی مقتدرانه تیم ملی/کسب ۹ مدال رنگارنگ توسط نمایندگان کشورمان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، ، سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا روز‌های ۲۷ و ۲۸ فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و در پایان سعید اسماعیلی در وزن ۶۷ کیلوگرم:، ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم، محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، پویا دادمرز در وزن ۵۵ کیلوگرم، محمدرضا رستمی در وزن ۷۲ کیلوگرم و رسول گرمسری در وزن ۸۲ کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند و امیررضا ده بزرگی و ایمان محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم نیز به مدال برنز رسیدند.
در رده بندی تیمی ایران مقتدرانه و با کسب ۲۰۰ امتیاز بعنوان قهرمانی رسید و تیم‌های قرقیزستان با ۱۴۴ امتیاز و ژاپن با ۱۴۲ امتیاز دوم و سوم شدند.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۲ سجاد البیدهان از عراق را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۲ تائه مین کیم از کره جنوبی را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. دادمرز در این دیدار با نتیجه ۹ بر صفرمغلوب یو چول از کره شمالی شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۶۰ کیلوگرم امیررضا ده بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر جوی هوانگ از چین تایپه را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم مقابل اسلام جان عزیزاف از تاجیکستان را با نتیجه ۸ بر ۵ از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار مقابل ژولامان شارشنبیکوف قهرمان دنیا از قرقیزستان با نتیجه ۱۱ بر صفر مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار در مقابل بهرام اف از ازبکستان قرار گرفت و با نتیجه ۹ بر صفر به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر کرار البیدهان از عراق را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱۰ بر ۴ مغلوب آیاتا سوزوکی از ژاپن شد و به دیدار رده بندی رفت. محمدی در این دیدار با نتیجه ۱۰ بر صفر هادونگ تان از چین را مغلوب کرد و به مدال برنز رسید.

در وزن ۶۷ کیلوگرم سعید اسماعیلی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر لی لی از چین را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۸ بر صفر فیروز میرزارجب اف از تاجیکستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی دراین مرحله مقابل روشن آتدایف از ترکمنستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. اسماعیلی در دیدار پایانی با نتیجه ۳ بر ۱ رازاک بیشیکیف از قرقیزستان را شکست داد و طلایی شد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا رستمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل جی لنگ از چین به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر عادیلخان ساتایف از قزاقستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. رستمی در این دیدار به مصاف شینگو هارادا از ژاپن رفت و در پایان با نتیجه ۹ بر ۵ مغلوب حریف خود شد و به مدال نقره بسنده کرد.
در وزن ۷۷ کیلوگرم امیر عبدی در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر مقابل علی محمد ال عبوداح از عراق به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر ساجان از هند را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله در مصاف با آکژول محموداف دارنده مدال نقره المپیک و مدال‌های طلای جهان از قرقیزستان با نتیجه ۱۲ بر ۲ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب ابراگیم ماگومدوف قهرمان آسیا از قزاقستان شد و در جایگاه پنجم قرار گرفت.

دروزن ۸۲ کیلوگرم رسول گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر سیجین یانگ از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۷ بر ۷ از سد بکزات اورونخول اولو از قرقیزستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. گرمسیری در دیدار پایانی با تایزو یوشیدا از ژاپن سرشاخ شد و با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب حریف خود شد و به مدال نقره رسید.
در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۱ آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱ بر ۱ از سد ماساتو سومی از ژاپن گذشت و به دیدار فینال راه یافت. علیزاده در این دیدار به مصاف نورسلطان تورسینوف از قزاقستان رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر صفر برابر این حریف به برتری دست یافت و صاحب مدال طلا شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر بادامدورج بالتمونخ از مغولستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این مرحله مقابل جئونگ یئول ون از کره جنوبی با نتیجه ۸ بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. ساروی در این دیدار با نتیجه ۹ بر صفر یوسوف ماتسی اف از قزاقستان را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر اسلام جان رحمت اف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این مرحله ارلان مناتبکوف از قرقیزستان را با نتیجه ۹ بر صفر از پیش رو برداشت و به دیدار فینال رفت. میرزازاده در دیدار نهایی مین سئوک کیم دارنده مدال برنز جهان از کره جنوبی را با نتیجه ۵ بر صفر شکست داد و طلایی شد.

رده بندی نفرات برتر به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: ۱- یو چول رو (کره شمالی) ۲- پویا دادمرز (ایران) ۳- یولان موراتبک اولو (قرقیزستان) و سجاد علی البیدهان (عراق)
۶۰ کیلوگرم: ۱- ژولامان شارشنبیکوف (قرقیزسستان) ۲- کایتو اینابا (ژاپن) ۳- لیگیو کائو (چین) و امیررضا ده بزرگی (ایران)
۶۳ کیلوگرم: ۱- یرژت ژارلیکاسین (قزاقستان) ۲- آیاتا سوزوکی (ژاپن) ۳- ایمان محمدی (ایران) و چان کیم (کره شمالی)
۶۷ کیلوگرم: ۱- سعید اسماعیلی (ایران) ۲- رازاک بیشیکیف (قرقیزستان) ۳- لی لی (چین) و هانجائه چونگ (کره جنوبی)
۷۲ کیلوگرم: ۱- شینگو هارادا (ژاپن) ۲- محمدرضا رستمی (ایران) ۳- عبداله علی اف (ازبکستان) و جی لنگ (چین)
۷۷ کیلوگرم: ۱- نائو کوساکا (ژاپن) ۲- آکژول محموداف (قرقیزستان) ۳- ابراگیم ماگومادوف (قزاقستان) و دونیورخان ناکیبوف (ازبکستان) ۵- امیر عبدی (ایران)
۸۲ کیلوگرم: ۱- تایزو یوشیدا (ژاپن) ۲- رسول گرمسیری (ایران) ۳- موخامدکودیر رسول اف (ازبکستان) و بکزات اورانکول اولو (قرقیزستان)
۸۷ کیلوگرم: ۱- ناصر علیزاده (ایران) ۲- نورسلطان تورسینوف (قزاقستان) ۳- رحیم جان اوزوکوف (ازبکستان) و ماساتو سومی (ژاپن)
۹۷ کیلوگرم: ۱- محمدهادی ساروی (ایران) ۲- یوسوف ماتسی اف (قزاقستان) ۳- جئونگ یئول وونگ (کره جنوبی) و هوژی هائو (چین)
۱۳۰ کیلوگرم: ۱- امین میرزازاده (ایران) ۲- مین سئوک کیم (کره جنوبی) ۳- لینگژی منگ (چین) و ارلان مناتبیکوف (قرقیزستان)

رده بندی تیمی: ۱- ایران ۲۰۰ امتیاز ۲- قرقیزستان ۱۴۴ امتیاز ۳- ژاپن ۱۴۲ امتیاز ۴- قزاقستان ۱۳۰ امتیاز ۵- کره جنوبی ۱۱۲ امتیاز ۶- ازبکستان ۱۰۶ امتیاز ۷- چین ۹۷ امتیاز ۸- کره شمالی ۵۴ امتیاز ۹- عراق ۳۱ امتیاز ۱۰- مغولستان ۲۸ امتیاز

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی کاراته کا‌های مازندران با ۵ مدال در انتخابی تیم ملی بزرگسالان 
  • تیم ملی کشتی فرنگی ایران به مقام قهرمانی رسید / ۴ مدال طلا،۳ نقره و ۲ برنز
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| قهرمانی مقتدرانه تیم ملی/کسب ۹ مدال رنگارنگ توسط نمایندگان کشورمان
  • یک مدال نقره و یک برنز سهم کشتی گیران فارسی در مسابقات آسیایی
  • مدال برنز ده‌بزرگی در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا- قرقیزستان؛ ده بزرگی به مدال برنز رسید
  • امیررضا ده بزرگی صاحب نشان برنز شد
  • امیررضا ده بزرگی صاحب نشان برنز شد*
  • برنز 60 کیلوی آسیا به ده بزرگی رسید
  • ده بزرگی به مدال برنز رسید