Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: احسان ایازی، دانا شیخ مرادی، سامان احمد خانی و فرهادمصطفی زاده از مهاباد به مسابقات فوتبال رومیزی (فوتبالدستی) کاپ آزاد سنندج اعزام شدند.

مصطفی پور افزود: این مسابقات با حضور تیم‌هایی از شهر تهران، تبریز، کرج، لاهیچان، سقز، بوکان، مریوان، ارومیه، پیرانشهر و مهاباد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد گفت: مسابقات انفرادی با توجه به استقبال شرکت کنندگان از استان‌های مختلف کشور همچنان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ه

برگزاری مسابقه فوتبال روی میز 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۰۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تجلیل از ورزشکاران جوانمرد مازندران برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، آئین تجلیل از ورزشکاران جوانمرد که در دفاع از مظلومیت مردم فلسطین در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ از رقابت با نمایندگان رژیم صهیونیستی انصراف دادند، بعدازظهر یکشنبه در اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد.

علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان در این مراسم با اعلام اینکه اسرائیل را کشور نمی‌دانیم و یک رژیم اشغالگر است افزود؛ صحبت‌های حضرت امام خمینی ره و مقام معظم رهبری درخصوص این رژیم جعلی بسیار دقیق و چراغ راه است.

وی با اشاره به اقدامات ورزشکاران مازندرانی در امتناع از رقابت با نمایندگان این رژیم غاصب گفت: اکنون اسرائیل یک رژیم منفور و کودک کش در سطح جهان شناخته می‌شود و ورزشکاران ما نیز همواره در راه عقیده و آرمان‌ها ثابت قدم بوده‌اند.

رجبی در ادامه بیان داشت؛ شاید مدال ورزشکاران فراموش شود اما حرکت‌های جوانمردانه در ورزش ماندگار خواهد بود و سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی نیز از اقدام ورزشکاران جوانمرد تمجید کردند.

گفتنی است؛ در این مراسم، آیناز نصیری امیرمحمد نصیر احمدی یاسین ولی زاده و سعید نصیری در تکواندو، رامتین کاکاوند در شطرنج و محمد بخشی در کشتی در این مراسم تجلیل شدند.

کد خبر 6057355

دیگر خبرها

  • هاشمی: موفقیت ورزش ما در بازی‌های المپیک، مدیون مربیان ایرانی است
  • آیین تجلیل از ورزشکاران جوانمرد مازندران برگزار شد
  • ورزشکاران جوانمرد مازندران تجلیل شدند
  • موفقیت ورزش در المپیک مدیون مربیان ایرانی است
  • بازرس کل امور ورزش و جوانان از مرکز ملی فوتبال بازدید کرد
  • کیومرث هاشمی: موفقیت ورزش ما در بازی‌های المپیک، مدیون مربیان ایرانی است
  • هاشمی: موفقیت ورزش در بازی‌های المپیک مدیون مربیان ایرانی است
  • جلسه نمایندگان کمیسیون ورزشکاران فدراسیون‌ها با وزیر ورزش
  • اسبقیان: ورزشکاران امسال ۳۷۹ مدال جهانی گرفتند
  • برگزاری بیش از ۱۵۰ مورد جشنواره های فرهنگی ورزشی شهری و بومی محلی در پارس آباد