Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@01:21:40 GMT

۲۰۰ میلیون تومان اعتبار به درمانگاه مجن اختصاص یافت

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۰۱۶۶

۲۰۰ میلیون تومان اعتبار به درمانگاه مجن اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن حسینی شاهرودی شامگاه شنبه در نشست بررسی مشکلات مجن به میزبانی شورای اسلامی این شهر، ضمن بیان اینکه یکی از مطالبات مردم مجن تقویت حوزه بهداشتی و درمانی بود که خوشبختانه ۲۰۰ میلیون تومان به درمانگاه این شهر اختصاص یافته است، ابراز کرد: این اعتبارات هم اکنون پرداخت شده و خوشبختانه شاهد گامی مثبت در راستای ارتقای وضعیت درمانی و بهداشتی این شهر توریستی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره دیگر اقدامات انجام شده در مجن، افزود: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته که البته با حضور و پیگیری مردم و شورای شهر صورت گرفت، آسفالت راه دسترسی آبشار تنگه دستان مجن بود که در رونق گردشگری می‌تواند ظرفیت بسیار عظیمی محسوب شود.

پشتیبانی مردم از طرح‌ها و پروژه‌ها

عضو خانه ملت در بخش دوم سخنان خود ضمن بیان اینکه هر کجا که در سطح شهرستان شاهرود و خصوصاً شهر مجن پیشرفت و توسعه‌ای صورت گرفته الزاماً این موضوع نبوده که دولت بر روی آن سرمایه‌گذاری کند لیکن هر اقدامی صورت گرفته توسط خود مردم بوده است، ابراز داشت: اگر مردم فرودگاه، علوم پزشکی، دانشگاه صنعتی، کارخانه‌ها و … ایجاد شد همه به دست خود مردم شکل گرفته و لذا این نشان می‌دهد که مردم تا چه میزان مؤثر هستند.

حسینی شاهرودی با بیان اینکه امروز روستاهای موفق در شهرستان شاهرود فراوان هستند که در آن دولتی وجود ندارد بلکه مردم، شورای اسلامی، بزرگان و دهیاران و … به دنبال موضوعی بوده‌اند و سپس پیشرفت‌هایی شکل گرفته است، گفت: تنگه دستان رگ حیاتی مجن است چرا که گردشگری را می‌تواند رونق ببخشد لذا ما هم این احساس ضرورت را کرده و این موضوع را پیگیری کردیم تا جاده دسترسی مجتمع تنگه دستان بالاخره آسفالت شد لذا باید گفت اگر مطالبه‌گری مردم در این طرح نبود، اتفاقی توسط دولت نمی‌افتاد.

وی با بیان اینکه پتانسیل‌های فراوانی در مجن وجود دارد که شاید بتوان آن را با ظرفیت‌ترین شهر در شهرستان شاهرود نامید، بیان کرد: همگرایی و تعامل بیشتر مسئولان موجب پیشرفت منطقه خواهد شد.

حمایت از سرمایه گذاران

عضو خانه ملت با بیان اینکه از تمام سرمایه گذارانی که قصد توسعه و آبادانی شاهرود و میامی را دارند، استقبال می‌کنیم، گفت: تمام سرمایه گذارانی که هدفشان تولید، ارتقای اقتصادی و خدمت رسانی و نه اخذ وام و امتیاز و … است، حمایت ۱۰۰ درصدی می‌کنیم کما اینکه تا امروز نیز این حمایت‌ها را صورت داده‌ایم.

حسینی شاهرودی با بیان اینکه کارخانه ذوب آهن شاهرود با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با ظرفیت ۳۰۰ هزار تن در سال به زودی ساخته می‌شود که یک ظرفیت عظیم برای مردم شهرستان خواهد بود، گفت: ظرفیت کارخانه فولاد نیز در ابتدا ۱۰۰ هزار تن بود که به ۳۰۰ هزار تن افزایش خواهد یافت که این دو زیرساخت تولیدی و اقتصادی در کنار هم می‌توانند تحولی خوب را در شاهرود ایجاد کنند.

وی افزود: سرمایه گذار ذوب آهن شاهرود فردی مقیم آمریکا است که سرمایه‌ها و فرزندانش را به شاهرود آورده و اگر حمایت‌ها از او و سرمایه‌گذاری‌اش در شاهرود صورت نمی‌گرفت قطعاً سرمایه‌های خود را به شهری دیگر می‌برد لذا باید گفت حمایت از سرمایه‌گذار چه در حوزه گردشگری، صنعتی و تولیدی و چه در حوزه‌های عمرانی و … می‌بایست به بهترین شکل صورت گیرد.

کد خبر 4595978

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر شاهرود شهرداری جذب سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۰۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،محمد هادی‌زاده گفت: پروژه‌های مصوب جهاد کشاورزی در سال 1402با اعتبار 19 میلیارد و 150 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای اجرا می شودمدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: تملک دارایی سرمایه‌ای در واقع ساخت فضاهای جدیدی است که در آینده تبدیل به سرمایه‌های ملی می‌شوند و منابع تازه‌ای برای دولت‌ها فراهم می‌آورند.

هادی‌زاده افزود: پروژه‌های پیشنهادی جهاد کشاورزی در کمیته برنامه ریزی این شهرستان، شامل احداث سردهنه زراعی، ایستگاه پمپاژ، شن ریزی جاده دسترسی بین مزارع، لایروبی آببندان و کانالهای لاینینگ انتقال آب است.

وی گفت: تاکنون 108 میلیارد و 275 میلیون ریال از این اعتبارات تخصیص یافت و تعدادی از پروژه‌ها به ‌بهره برداری رسید و تعدادی نیز در مرحله انعقاد قراداد و انتخاب پیمانکار برای اجرا است.

دیگر خبرها

  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان
  • دستور رئیس‌ جمهور برای اختصاص ۲۰۰ خودرو به کتابخانه سیار
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت