Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@17:45:39 GMT

قم آماده میزبانی از زائران مسجد مقدس جمکران

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۰۱۷۳

قم آماده میزبانی از زائران مسجد مقدس جمکران

مردم قم با برپایی موکب ها و ایستگاه های صلواتی در جای جای شهر قم آماده برگزاری جشن نیمه شعبان و میزبانی از زائران مسجد مقدس جمکران هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از   قم فردا، مردم قم با برپایی موکب ها و ایستگاه های صلواتی در جای جای شهر قم آماده برگزاری جشن نیمه شعبان و میزبانی از زائران مسجد مقدس جمکران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۰۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرماندار شهرستان تبریز در اولین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال جدید ضمن قدردانی از سبزقامتان سپاه پاسداران به دلیل حمله موفقیت آمیز جمهوری اسلامی ایران به رژیم کودک‌کش صهیونیستی اظهار کرد: امروز مقام معظم رهبری در عرصه‌های بین المللی و داخلی عزت را به مردم تزریق کردند و با دستورات خود سبب خلق حماسه در جهان شدند.

فاتح با اشاره به شعار سال مبنی بر سال جهش تولید با مشارکت مردم گفت: برخی موارد از جمله تامین زیرساخت‌های اساسی تولید، تامین منابع مالی، قیمت گذاری، فعال سازی واحدهای بازاریابی و فروش و ترویج کالای ایرانی باید مدنظر تمامی دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

وی به تشکیل کار گروه اجتماعی در شهرستان تبریز اشاره کرد و گفت:موضوع جوانی جمعیت یکی از اقدامات این کارگروه است که به کارمندان دارای سه فرزند به تعداد ۴۵۰ نفر پاداش سفر کربلا با ۱۰۰ دینار اعطا می‌شود.

فرماندار شهرستان تبریز در ادامه به سایر برنامه‌های شهرستان اشاره کرد و گفت: توجه به سند سالمندان، جشنواره بهبود کیفیت نان، همایش بهشت ماندگار، نهضت ویژه قیر رایگان، استفاده از ظرفیت‌های مولدسازی و طرح نور نیروی انتظامی از جمله مهمترین برنامه‌های این شهرستان در ماه آتی است.

فاتح همچنین به برگزاری رویداد ورزشی نوروزگاه در ۱۱ رشته برای زنان ورزشکار به میزبانی تبریز اشاره کرد و گفت: این رویداد با شرکت ورزشکاران ۱۲ کشور جهان و با حضور ۹۰۰ مهمان خارجی و با حضور همسران روسای جمهور به میزبانی تبریز در خردادماه امسال برگزار می‌شود.

فرماندار شهرستان تبریز در جلسه شورای اداری از عوامل برنامه تریبون آزاد صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی به ویژه تهیه کنننده و کارگردان این برنامه فاخر و برتر تجلیل کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد
  • برگزاری اولین دوره مسابقات فوتشال در کلات
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • آغاز جشنواره استانی طنزواره میرماه در محمودآباد
  • آماده میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزان هستیم
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم
  • برگزاری مراسم تکیه‌خوانی و عَلَم‌کشی در شمیران
  • برای میزبانی از رئیس جمهور آماده ایم