Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@07:46:06 GMT

آتش سوزی در معدن سوادکوه 11 کارگر را روانه بیمارستان کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۰۲۲۰

آتش سوزی در معدن سوادکوه 11 کارگر را روانه بیمارستان کرد

ساری - ایرنا - سخنگوی اورژانس استان مازندران از وقوع حادثه آتش سوزی در معدن زغالسنگ در سوادکوه خبرداد و گفت که در این حادثه 11 معدنکار که مشغول کار در این معدن بودند دچار مسمومیت ناشی از دود شدند .

ذکریا اشکپور شب شنبه در گفت و گو تلفنی با خبرنگار ایرنا افزود : این حادثه شامگاه امروز در معدن زغالسنگ کارسنگ سوادکوه رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت : براساس گفته شاهدان عینی این آتش سوزی براثر اتصالی کابل های داخل تونل رخ داد و دود ناشی از آن موجب مسمومیت کارگران شد .
سخنگوی اورژانس مازندران افزود : پس از اعلام این حادثه ، آمبولانس های پایگاههای اورژانس زیراب ، پل سفید و آمبولانس پشتیبان منطقه سوادکوه و درمانگاه پل سفید به محل حادثه اعزام شدند .
وی ادامه داد : این افراد که به دلیل استنشاق دود ناشی از آتش سوزی کابل ها دچار مسمومیت و مشکلات تنفسی شده بودند ، با آمبولانس ها به بیمارستان شهدای زیراب منتقل شدند .
به گفته اشکپور با توجه به اینکه در این حادثه انفجار و ریزش آوار اتفاق نیفتاد ، حال مصدومان این حادثه وخیم گزارش نشده است .
250 معدن در استان مازندران وجود دارد که از این تعداد 130 معدن فعال است و سالانه 12 میلیون تن انواع مواد معدنی از آنها استخراج می شود .
سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران تعداد نیروهای شاغل در معادن استان را هم حدود سه هزار نفر اعلام کرد
2096/1654

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي اورژانس آتش سوزي معدن مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۰۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان

به گزارش خبرگزاری مهر، سجاد صفری در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: نیمه شب ۲۹ فروردین در پی برخورد یک دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ با یک دستگاه نیسان وانت در کیلومتر ۳ جاده صوفیان به تبریز، متأسفانه یک نفر جان خود را از دست داد و پنج نفر دیگر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع این حادثه، دو تیم امدادی با هفت نجاتگر به همراه یک دستگاه خودروی نجات از پایگاه سفید کمر و دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های امداد و نجات سفیدکمر و شهید فخری زاده به محل حادثه اعزام شدند.

نجاتگران هلال احمر پس از رهاسازی دو نفر از مصدومین محبوس شده در خودرو، یک نفر از مصدومین را به بیمارستان امام رضا انتقال دادند.

چهار مصدوم دیگر این حادثه نیز توسط آمبولانس اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

کد خبر 6081739

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در شرق تهران / 6 کارگر جانباختند
  • ۶ کشته اتباع بر اثر آتش سوزی در تهران
  • آتش سوزی مرگبار کارگاه ساختمانی در تهران/ ۶ کارگر جان باختند+ جزئیات
  • انفجار در شرق تهران / ۶ نفر کشته شدند
  • آتش سوزی کارگاه ساختمانی در تهران ۶ کشته داشت
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • شهرداری زیراب خسارت سیل سال ۹۴ را پرداخت کند
  • تولد نوزاد افغانستانی در آمبولانس تخت جمشید
  • انبار کالای یک شرکت مواد غذایی در شیراز آتش گرفت
  • فعالیت دائمی ۲ پایگاه هلال احمر مازندران