Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@19:04:13 GMT

جشن بزرگ اصفهانی ها در مسجد جمکران

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۰۳۳۲

در آستان نیمه شعبان ۱۱ هزار از مردم اصفهان در قالب ۲۴۰ اتوبوس خود را به مسجد جمکران رسانده و جشن یزرگ اصفهانی ها را به مناسبت نیمه شعبان در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار کردند.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جشن نیمه شعبان جمکران قم مراسمات مذهبی مسجد جمکران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۰۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل۸۳۹ واحد مسکونی مددجویی به متقاضیان اصفهانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان درآئین واگذاری این تعداد مسکن به صورت بر خط باحضور رئیس جمهور، در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و روستا‌های استان گفت: سال گذشته با کمک بنیاد مسکن وبسیج سازندگی و مشارکت خانواده‌های مددجویی این نهاد ۸۳۹ واحد مسکونی در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر وروستا‌های استان تکمیل و امروز تحویل متقاضیان شد.
کریم زارع تامین مسکن را از دغدغه‌های کمیته امداد برشمرد وافزود: با همراهی بسیج سازندگی، بنیاد مسکن، خیران وگروه‌های جهادی این واحد‌های مسکونی برای مددجویان تامین شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


وی گفت: بیش از سه هزار خانواده مددجویی کمیته امداد استان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر متقاضی مسکن هستند ومشکل اصلی این نهاد تامین زمین است و درخواست می‌شود بنیاد مسکن و راه وشهرسازی همکاری بیشتر برای حمایت از محرومان داشته باشندو با تامین زمین کمیته امداد آمادگی ساخت مسکن مددجویی را دارد.
سید مصطفی انوری مدیرتامین مسکن و مهندسی ساختمان اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان هم در این آئین گفت: در شهر‌ها مسکن مددجویی با مساحت ۷۵ متر مربربع و روستا‌ها با ۶۵ مترمربع ساخته می‌شود و برای ساخت مسکن مددجویی ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات وام ارائه می‌شود و ۵۰ میلیون تومان هم بلاعوض به مددجویان اعطا می‌شود.
امروز در سراسر کشور، ۳۳ هزار و ۸۳۶ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد بهره برداری شد که از این تعداد ۸۳۹ واحد مسکونی سهم کمیته امداد استان اصفهان است.
در این آئین مسکن مددجویی در روستای زیار به صورت نمادین به متقاضی مسکن زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان تحویل شد.

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم ایران در مسابقات بین المللی کشتی جام عبدالله موحد
  • کسب رتبه های برتر کاراته کاهای زیر ۲۱ سال اصفهانی
  • کسب رتبه برتر کشتی گیر اصفهانی در مسابقات بین المللی جام موحد
  • ترافیک نیمه سنگین در معابر پایتخت
  • چلسی ۶-۰ اورتون: هشدار بزرگ به تیم گواردیولا
  • تحویل۸۳۹ واحد مسکونی مددجویی به متقاضیان اصفهانی
  • ۲۰ خانه نورانی در یک محله تاریخی | رسم ماندگار وقف زمین یا خانه در کن برای ساخت مسجد
  • حمایت دانش آموزان اصفهانی از پاسخ مقتدرانه سپاه به اسرائیل
  • خطر بزرگ برای پرسپولیس |‌ رمزگشایی از ضعف تیم اوسمار
  • عناوین روزنامه‌های روز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳