Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی خوزستان از استقرار گشت‌های ثابت و سیار پلیس در مناطق سیل‌زده استان و نیز شهرستان شادگان برای برقراری نظم و امنیت خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار حیدر عباس زاده در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده شهرستان شادگان، اظهار کرد: نیروی انتظامی در کنار همه یگان‌های امدادی و خدماتی نیروهای مسلح اعم از سپاه، بسیج، ارتش و مردم، حضور فعال دارند که علاوه بر کمک رسانی به سیل‌زدگان در راستای وظایف ذاتی خود همانا تأمین نظم و امنیت تلاش وافری انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: نیروی انتظامی از ابتدای حادثه سیل در شهرستان شادگان با نیروی موجود و دو گروهان یگان ویژه کمکی از ناجا، تلاش‌های ویژه‌ای برای تأمین نظم، امنیت و خدمت‌رسانی به مردم این شهر داشته‌اند که در این ارتباط رضایتمندی مردم خوب بوده است.

عباس زاده با بیان اینکه بر اثر سیل، چهار روستای این شهرستان عملاً تخلیه شده‌اند، بیان کرد: برای تأمین نظم و امنیت این روستاها، علاوه بر استقرار نیروی پلیس، گشت‌های انتظامی نیز به صورت مستمر اقدام به گشت زنی می‌کنند.

وی بیان کرد: در هر نقطه از خوزستان که روستایی در حال تخلیه هستند و یا تخلیه شدند و همچنین اردوگاه‌های اسکان اضطراری سیل زدگان؛ از سوی نیروی انتظامی و نیز با تلاش همکاران، همکاری و همراهی خود مردم مراقبت و محافظت ویژه می‌شوند. به لطف خداوند متعال هیچ حادثه‌ای در حوزه امنیت عمومی در سطح خوزستان گزارش نشده است.

فرمانده انتظامی خوزستان خاطرنشان کرد: با درایت و تدبیر فرماندهی انتظامی شهرستان شادگان اوضاع تحت کنترل است و مشکل خاصی وجود ندارد؛ همچنین طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته مردم از اقدامات فرماندهی شهرستان شادگان در بحث تأمین امنیت و نیز ارائه خدمات و یاری به آنان، رضایتمندی خوبی دارند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۰۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیزاله ملکی با تشریح پیامدهای منفی قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاق را یکی از اولویت‌های اصلی پلیس برشمرد، اظهار کرد: حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال از اصلی‌ترین دستاوردهای مبارزه با کالای قاچاق است.

وی در ادامه با بیان اینکه مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات صورت گرفته از نگهداری نوشیدنی قاچاق در انبار یک شرکت پخش مواد غذایی در شهرستان رشت مطلع شده و به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این مکان، ۳۱۵ هزار و ۴۲۸ عدد انواع نوشیدنی‌های قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص متهم ۳۳ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در پایان از مردم خواست برای ریشه‌کن کردن قاچاق با مجموعه انتظامی همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به سامانه پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.

کد خبر 6086825

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • اسناد مالکیت ۵ تالاب استان خوزستان صادر شد
  • حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • وعده صادق مبدأ امنیت شد