Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین جعفری می‌گوید مدیریت باشگاه تراکتورسازی باید هنر خود را نشان دهد و این تیم را از حواشی و بحران خارج کند.

محمدحسین جعفری، مدیرعامل پیشین تراکتورسازی درباره حواشی ایجاد شده پس از شکست این تیم برابر پیکان و هجوم هواداران این تیم تبریزی به زمین مسابقه و درگیری با کاپیتان‌های تراکتورسازی گفت: اکنون نباید درباره این مسائل صحبت کرد زیرا تراکتورسازی بیش از این وارد حاشیه می‌شود اما باید چنین فضاهایی مدیریت شوند زیرا این هواداران هستند که صاحب اصلی این باشگاه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: تراکتورسازی کم مشکل ندارد و این اتفاقی بود که افتاده است و امیدواریم مدیران شرایط را برگردانند. حوادث روز جمعه باید مدیریت می‌شد تا کار به آن‌جا کشیده نمی‌شد. هوادار بیچاره گناه دارد که در گرما و سرما به استادیوم می‌آید اما با یکی دو اشتباه تیمش که مدعی قهرمانی است از کورس جا می‌ماند. این موضع‌گیری‌ها و تصمیم‌های اشتباه باید اصلاح شود تا تراکتورسازی با زحمت‌های کشیده شده دچار بحران نشود.

مدیرعامل پیشین تراکتورسازی درباره نحوه عملکرد مدیریت تراکتورسازی در خصوص قضیه محسن فروزان گفت: این اتفاق می‌توانست به‌گونه‌ای دیگری مدیریت شود اما با توجه به اینکه مدیریت تراکتورسازی اطلاع دقیق‌تری نسبت به قضیه فروزان دارند، باید به تصمیم آن‌ها احترام گذاشته شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال تراكتورسازي محسن فروزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۰۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری تبریز از احیای بافت قدیمی میدان ساعت با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، ناصر اسماعیل‌زاده صبح امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ با اشاره به بهره‌مندی از توان فنی مجموعه شهرداری تبریز، اظهار کرد: هدف از اجرای این پروژه باز آفرینی فضای خالی ضلع شمالی میدان ساعت است.

وی افزود: مجتمع خدماتی تجاری میدان ساعت با معماری تاریخی تبریز قدیم، در دو طبقه و با مساحت ۵۰۰۰ مترمربع به همراه یک محوطه برای تسهیل تردد شهروندان به ایستگاه مترو در نظر گرفته شده است و با پیش‌بینی اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان احداث می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: مجتمع خدماتی، گردشگری، تجاری میدان ساعت با همکاری سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری کلان‌شهر تبریز و سازمان حمل‌ونقل ریلی و با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی اجرا می‌شود.

اسماعیل‌زاده اضافه کرد: این پروژه در راستای اجرای سیاست بازآفرینی شهری و با رویکرد احیای بافت فرهنگی و تاریخی مرکز شهر تبریز اجرایی می‌شود.

کد خبر 745714

دیگر خبرها

  • نگاه مبهوت ریکاردو به قیچی رحمان! (عکس)
  • امیدواریم بدشانسی های تیم نساجی پایان یابد
  • زنوزی: خمس نتوانست ترکیب اصلی تراکتور را پیدا کند
  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • پاکو خمز: دخترانم با گریه از من خواستند ایران را ترک کنم
  • خارجی های تراکتور رضایت دادند؛ بازگشت قربان بردیف به تبریز!
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران
  • بازگشت نصرتی به تمرینات تراکتور
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی در اولین تجربه حضور در ورزشگاه
  • گسترش حاشیه نشینی در تبریز معضل اساسی است