Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@04:53:02 GMT

عمارت شهرداری ساری سرپرست دار شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۰۶۳۷

عمارت شهرداری ساری سرپرست دار شد

به گزارش خبرنگار ایرنا،حمید فرزانه از نیروهای رسمی شهرداری ساری است که در کسوت معاونت شهرسازی و معماری شهرداری فعالیت داشت ودر آستانه بازنشستگی قرار دارد.
پیش از این مهدی عبوری به مدت بیش از 81 ماه شهرداری شهر ساری را با انتصاب از سوی شورای اسلامی شهر بر عهده داشت که هفته گذشته از سوی وزیر راه و شهرسازی به عنوان معاون مدیریت منابع انسانی وزیر منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار سابق 25 فروردین ماه سال جاری پیش از انتصاب در معاونت وزیر راه و شهرسازی از سمت خود استعفا کرده بود.
درحالی شهردار سابق ساری به سمت معاونت وزیر راه و شهرسازی تن داد که پیش از این زمزمه هایی از سوی برخی حامیان شهردار سابق برای انتصاب ایشان در پست استاندار در یکی از استان های همجوار منتشرشده بود که تاکنون این امر محقق نشده است.
عبوری پیش از انتخاب از سوی شورای اسلامی دوره چهارم شهر ساری به کسوت شهردار این شهر مرکز مازندران مسوولیت اداری و مالی و مدیر حراست شبکه استانی طبرستان این استان را بر عهده داشت.
شهر ساری حدود 440 هزار نفر جمعیت دارد و بیشترین جمعیت شهری را در بین 58 شهر استان مازندران داراست و دارای سه منطقه شهرداری و چند ناحیه شهری است.
6982/1899
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان مازندران بازنشستگی شورای اسلامی شهر شهرداری وزیر راه و شهرسازی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۰۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود

شهردار همدان، گفت: امسال هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود که با مشارکت مردم خواهد بود. - اخبار استانها -

سید مسعود حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان، درباره اولویت‌های شهرداری در سال 1403، اظهار داشت: در شهرداری همدان بر اساس سیاست‌گذاری انجام شده امسال شاهد بروز و ظهور مقدماتی که انجام شده خواهیم بود.

وی با بیان اینکه شعار ابتدای دوره ما این بود که از خام‌فروشی و فروش قطعات زمین فاصله بگیریم، افزود: در همین راستا ابتدای سال را با دو پروژه‌ای که در بحث سرمایه‌گذاری است در منطقه چهار همدان آغاز کردیم ضمن اینکه اراضی در دست شهرداری را با محوریت سرمایه‌گذاری برای آینده همدان تخصیص می‌دهیم.

شهردار همدان، عنوان کرد: حدود 30 تا 40 درصد زمین‌هایی که در شهرداری داریم برای جذب سرمایه‌گذار فراخوان می‌شود، همچنین به دنبال جلب مشارکت‌های مردمی برای پیشبرد اهداف در این زمینه در تلاش هستیم.

حسینی با بیان اینکه فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای پارک آبی همدان برگزار شده تا سرمایه‌گذار مناسب طرح پیدا شود عنوان کرد: امیدواریم امسال بالغ بر هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در همدان انجام شود که بستر لازم برای آن فراهم شده است تاکید داریم تا اتفاقاتی که در حوزه سرمایه گذاری و گردشگری در همدان رقم می خورد با مشارکت مردم باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز راه‌اندازی شد
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور
  • راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • ورود وزیر کشور به مازندران + فیلم
  • ورود وزیر کشور به مازندران
  • انحراف در بودجه شهرداری کرمانشاه
  • هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود
  • معاون استاندار هرمزگان: ۲۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن تحویل مردم شده است
  • جلوگیری از تصرف ۱۰۰ هکتار ‌اراضی دولتی در میرجاوه