Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولی داداشی روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: ساخت این بیمارستان ظرف 10 روز آینده به مساحت یک هزار و 200 متر مربع آغاز خواهد شد و بنیاد علوی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی 9 ماه آن را تکمیل خواهد کرد.
وی افزود: دو کیلومتر از راه آبشار لاتون ساماندهی شده و حدود سه کیلومتر باقی مانده و در صورت تخصیص اعتبار تکمیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: گازرسانی به روستاهای سیج، دگیرمانکشی و گیلده از خردادماه امسال آغاز و در پایان آبان ماه تکمیل خواهد شد و به زودی بخش سی‌تی‌اسکن و سونوگرافی مجهز بیمارستان 132 تختخوابی آستارا با همکاری دولت و بخش خصوصی راه اندازی می شود.
نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای توسعه و آبادانی این شهرستان به مشارکت بیشتر سازمان های مردم نهاد و مدیران دستگاه های اجرایی نیاز است.
شبکه بهداشت و درمان آستارا با شش مرکز بهداشتی، یک بیمارستان 132 تختخوابی، یک مرکز در بخش لوندویل، 23 خانه بهداشت و حدود 500 نیروی انسانی فعالیت می کند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در 2 بخش و 62 روستا در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع است.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بخش خصوصی بیمارستان شبکه بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی نیروی انسانی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۰۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل چهاربانده همدان- بهار- گل‌تپه- علیصدر نیازمند تزریق اعتبار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فتح‌الله توسلی در شورای اداری شهرستان بهار گفت: این طرخ یکی از مطالبات چندین ساله بزرگ و مهم استان همدان بود که اکنون در حال اجراست و برای تکمیل باید اعتبار آن تأمین شود. 

او در ادامه با تأکید بر مدیران دستگاه‌های اجرایی مبنی بر تعیین نقشه راه و هدف‌گذاری برای مجموعه خود افزود: نیاز است مدیران گزارش دقیقی از عملکرد و برنامه خود ارسال و ارائه کنند چراکه به طور قطع این امر برنامه‌ریزی و جذب اعتبارات بهتری را برای حوزه این شهرستان به همراه خواهد داشت.

توسلی با اشاره به اینکه بازگشت اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای به خزانه پذیرفتنی نیست، تصریح کرد: نقش مدیران شهرستانی در برنامه‌های توسعه و پیشرفت شهرستان باید بسیار پررنگ و تأثیرگذار باشد و بی‌اطلاعی مدیران در رابطه با اعتبارات و اولویت‌های شهرستان به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس با بیان اینکه استان همدان به ویژه حوزه انتخابیه ظرفیت بالایی در صنایع تبدیلی دارد، تأکید کرد: اقلیم شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ کشاورزی است، اما به علت تغییر اقلیم و خشکسالی محیط جدیدی ایجاد شده که این شرایط را برای ما سخت‌تر کرده است و باید فکری برای صنایع تبدیلی شود.

توسلی با انتقاد از عملکرد بانک‌ها افزود: عملکرد برخی از بانک‌ها در بخش تسهیلات تکلیفی و اشتغال و سرمایه‌گذاری قابل‌قبول نیست و موجب ایجاد نارضایتی‌هایی شده است لذا نظارت دوچندان بر عملکرد بانک‌ها ضروری است.

این مسئول در ادامه با اشاره به وضعیت استان و اینکه ۹۶ درصد درآمد استان همدان از محل مالیات است، گفت: عمده مالیات در استان در سه بخش مالیات بر شرکت‌ها، ارزش افزوده و مشاغل و حقوق کارکنان است و ما تکلیف داریم درآمد‌های غیرمالیاتی را افزایش دهیم.

او با اشاره به نامگذاری شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» تأکید کرد: باید از اقتصاد نفتی فاصله گرفت و امکانات کشور و منابع بانک‌ها را به چرخه تولید اختصاص داد چراکه جهش تولید و مشارکت مردم، به عنوان نقطه هدف در اقتصاد به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • بازنگری طرح هادی ۸ روستای آستارا در دستور کار قرار دارد
  • تکمیل طرح پمپاژ دایجوند با تزریق ۷۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل بیمارستان بهلول گناباد نیازمند هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل بزرگراه‌ها نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است
  • تکمیل بزرگراه‌های استان اردبیل نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است
  • تکمیل چهاربانده همدان- بهار- گل‌تپه- علیصدر نیازمند تزریق اعتبار
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تعریض و بهسازی پل فجر شهرستان ساری